Т. Молдағалиев «Көл»

 

Сабақтың тақырыбы: Т. Молдағалиев  «Көл»
Мақсаты: а) Т. Молдағалиев туралы толық мағлұмат бере отырып, оның шығармасымен таныстыру. Көл, оның бейнесі жөнінде әңгімелеу.

б) Оқушылардың тіл байлығын дамыту, өзіндік ой-пікірін аша білуге үйрету;

в) Әдептілікке, адамгершілікке, халықтық педагогикамен байланыстыра отырып, шығармашылыққа   тәрбиелеу.

Күтілетін нәтижелер: Т.Молдағалиев туралы шағын мәлімет алады.
Сабақтың түрі, әдіс- тәсілдері: көрнекілік,  түсіндірмелі-иллюстративті, ішінара зерттеу.
Тапсырмалар: Мәртебесі жоғары сұрақтар дайындау.
Керекті жабдықтар: компьютер, оқулық, қосымша материалдар.
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдер Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Ұйымдастыру бөлімі Амандасу, түгендеу, оқу- құралдарының дайындығын тексеру.  Кезекшінің жұмысын тексеру немесе қадағалау. Амандасады, танысады, кезекшілік міндеттерін атқарады, назарларын аударады.  Сабаққа дайындалады.
Үй тапсырмасын тексеру —           С. Жиенбаевтің   «Менің анам» өлеңін оқытып,  арғымақтың суретін тексеру. Оқушылар өлеңді оқып, суреттерін тексертеді.
Жаңа материалды меңгерту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дәптермен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулықпен жұмыс.

 

 

 

 

 

 

Бүгінгі күннің жадын дәптерімізге жазайық.

    Он сегізінші ақпан

        Т.Молдағалиев

               «Көл»

1935 жылы 20 наурызда Алматы облысы, Еңбекшіқазақ ауданы, «Жарсу» совхозында дүниеге келді. Тұманбай Молдағалиев — сыршыл лиризмді дамытқан ақын, Қазақстанның халық жазушысы.

1956 жылы Қазақ Мемлекеттік университетінің филология факультетін бітірді. Өзінің шығармашылық еңбек жолын «Лениншіл жас» газеті мен «Пионер» журналынан бастайды.

Батыс Қазақстан облысының көлдері таралу коэффициенті 10% (жайылма суларды есепке алмағанда); жалпы 150-ге жуық көл бар, олардың айдындарының аумағы 1532 км2. Облыстың өзен бойларына жуық өңірлерінде жайылма су (қарасу) айдындары көп. Мысалы:

Жалпы ұзындығы 2428 км, су жиналатын алабының ауданы 237 мың км2

 

Шежін жайылмасы 2200 км2

 

Қараөзен — 600-700км2

 

Бұлдырты 100 км2-ге

Шалқар көлі, ауданы — 242 км2

1.  Оқушыларды топқа бөліп, абзац бойынша оқыту. Келесі топтан түсінгенін сұрау.

2.Өлеңнің мазмұнын ортаға салып, талдау жасау.

«Көлсай көлдері» Мемлекеттік ұлттық табиғи паркі Мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасы үкіметінің 2007 жыл 7 ақпандағы № 88 қаулысымен құрылды. Парк территориясында теңіз деңгейінен 1800-3500 метр жоғары өсетін өсімдіктер мен жануарлар дүниесі, керемет өзендер мен көлдер, қырлы ландшафттар кездеседі. Ұлттық парк аумағы біркелкі массивтен құрылған алматы облысының Талғар және Райымбек территориясында орналасқан. Көлсай өзенінің ағымында үш көл орналасқан: Жоғарғы Көлсай, Ортаңғы Көлсай, Төменгі Көлсай.

Оқушылар дәптерге күннің жадын, тақырыпты жазады.

       Он сегізінші ақпан

            Т.Молдағалиев

                     «Көл»

 

Оқушылар тақтаға ілінген Т.Молдағалиевтің портретіне назар аударып жаңа сабақты меңгереді.

 

 

Оқушылар ақын туралы шағын мәліметпен танысады.

 

Ақынның өмірбаяның қысқаша жазып алады.

 

 

 

 

 

Балалар Батыс Қазақстан облысының көлдері туралы шағын мәлімет алады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар өздері тұрып жатқан облыстың көл, өзендерімен танысады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың жауаптарын тыңдай отырып, баланың анасына деген сезімін  суреттейді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Көлсай көлдері туралы шағын мәлімет тыңдайды.

Үйге тапсырма.

Бағалау.

Т. Молдағалиевтің   «Көл» өлеңін оқып, Қазақстандағы көлдердің атауын жазып келу. Сабаққа белсене қатысқан оқушыларды бағалау. Оқушылар Үй тапсырмасын күнделікке жазып алады. Күнделікке баға қойғызады, марапатталады. Сабақ қорытындыланады.