Дара және күрделі етістік
Сабақтың атауы | Дара және күрделі етістік | ||
Мақсаты :
Көрнекі- құралдар: Сабақтың түрі: Сабақтың әдісі: | 1. Оқушыларға етістіктің құрамы жайлы түсінік бере отырып, сұрақтар қоя білуге үйрету. презентация, дидактикалық материалдар, тест, шығармашылық тапсырмалар. қайталау сабақ. «Көршіңмен бөліс» әдісі, «Ыстық орындық» әдісі, «Тақтадағы графитти» әдісі, « Бес саусақ» әдісі, маршруттық карта | ||
Психологиялық ахуал | Мына сұлу әлемде, Адам өмір сүреді. Үлкен менен кішіге, Күн сәулесін төгеді. – Күнге қол бұлғайық! Әрбір адам күннің көзіне қарап қуанады. Ол бізді өзінің нұрымен жылытады, біздің тезірек өсуімізге көмектеседі. – Рақмет, балалар! (шеңберде айтылады) | Қолдарын жоғары созады. Күнге қарап отырып, қолдарын бұлғайды. | |
Қызығушылықты ояту | а) Шеңбердегі балалар 1,2,3,4 дейін қайталата санай отырып, 4 топқа бөлінеді. ә) «Ностоящая команда» мөлтегін көрсету. (бейнебаян) | Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып, барлығы топтасады . | |
Үй тапсырмасы | А) «Көршіңмен бөліс» әдісімен 388- жаттығу тексеріледі. Етістіктерді не істейдй? қайтеді? сұрақтарына жауап беруіне қарай топтап жаз. (1-2 мин) Ә) «Ыстық орындық» әдісімен әр топтан 1 оқушы ортаға орындыққа отырып, бала-лардың қойған сұрақтарына жауап береді. | ||
Мағынаны тану | Күн жадысын жазу. Көркем жазу. (5 мин) Оқулықпен жұмыс: 390- жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Етістікті тап. Тақтамен жұмыс: 392-жаттығу.Орны ауыстырылып берілген сөздермен сөйлем құрап жаз. | ||
Сергіту сәті | «Қарлығаш» биі. | ||
Ой толғаныс | «Сәйкестендір» әдісімен әр топта зат есіммен етістікті байланыстыру керек. «Тақтадағы графитти» әдісі. Оқушыларға ортақ «Көгарай шалғын…»тақырыбы беріледі, әр топ ортадағы үлкен ақ қағазға өз ойларын жазуы керек. | ||
Үйге тапсырма | Дәптермен жұмыс. 393-жаттығу. Мағынасы қарама-қарсы етістіктерді жұптап жаз. | Күнделіктеріне жазып алады | |
Бағалау | Маршруттық картаның қорытындысымен бағаланады.
| Бағалау парақшасын толтырады. | |
Кері байланыс | «Бес саусақ» әдісі. Әр саусақтың сұрағына жауап беру. | Оқушылар сұрақты қорапқа салады. |