Дара және күрделі етістік

Сабақтың атауы Дара және күрделі етістік
Мақсаты :

 

Көрнекі- құралдар:

Сабақтың түрі: Сабақтың әдісі:

1. Оқушыларға етістіктің құрамы  жайлы түсінік бере отырып, сұрақтар қоя білуге үйрету.
презентация, дидактикалық материалдар, тест, шығармашылық тапсырмалар.
қайталау сабақ.
«Көршіңмен бөліс» әдісі, «Ыстық орындық» әдісі, «Тақтадағы графитти» әдісі, « Бес саусақ» әдісі, маршруттық карта
Психологиялық ахуал Мына сұлу әлемде,

Адам өмір сүреді.

Үлкен менен кішіге,

Күн сәулесін төгеді.

– Күнге қол бұлғайық! Әрбір адам күннің көзіне қарап қуанады. Ол бізді өзінің нұрымен жылытады, біздің тезірек өсуімізге көмектеседі.

– Рақмет, балалар!  (шеңберде айтылады)

 

Қолдарын  жоғары созады. Күнге қарап отырып, қолдарын бұлғайды.

Қызығушылықты ояту а) Шеңбердегі балалар 1,2,3,4 дейін қайталата санай отырып, 4 топқа бөлінеді. ә) «Ностоящая команда» мөлтегін көрсету. (бейнебаян) Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып, барлығы топтасады .
Үй тапсырмасы А) «Көршіңмен бөліс» әдісімен 388- жаттығу тексеріледі. Етістіктерді не істейдй? қайтеді? сұрақтарына жауап беруіне қарай топтап жаз. (1-2 мин)

Ә)  «Ыстық орындық» әдісімен әр топтан 1 оқушы ортаға орындыққа отырып, бала-лардың қойған сұрақтарына жауап береді.

Мағынаны тану Күн жадысын жазу.

Көркем жазу. (5 мин)

Оқулықпен жұмыс: 390- жаттығу. Сөйлемдерді  көшіріп жаз. Етістікті тап.

Тақтамен жұмыс:  392-жаттығу.Орны ауыстырылып берілген сөздермен сөйлем құрап жаз.

Сергіту сәті «Қарлығаш» биі.
Ой толғаныс «Сәйкестендір» әдісімен әр топта зат есіммен етістікті байланыстыру керек.

«Тақтадағы графитти» әдісі. Оқушыларға ортақ «Көгарай шалғын…»тақырыбы беріледі, әр топ ортадағы үлкен ақ қағазға өз ойларын жазуы керек.

Үйге тапсырма     Дәптермен жұмыс. 393-жаттығу. Мағынасы қарама-қарсы етістіктерді жұптап жаз. Күнделіктеріне жазып алады
Бағалау Маршруттық  картаның қорытындысымен бағаланады.

 

Бағалау  парақшасын  толтырады.
Кері байланыс «Бес саусақ» әдісі. Әр саусақтың сұрағына жауап беру. Оқушылар сұрақты қорапқа салады.