Ж. Аймауытов «Қартқожа» романы

 

ПәніӘдебиетСынып9 «ә»
Тақырыбы:Ж. Аймауытов «Қартқожа» романы
Мақсаты:·                   Шығарманың мазмұнын игерту;

·                   Кейіпкерлер      бейнесін ашу;

·                   Сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту

·                   Сұрақ қоюға, өзара ой бөлісу арқылы сыни ойлауға үйрету

·                   Шығарманың тілдік қолданыстарына, композициялық құрылысына талдау жасату;

·                   Ізденіс жұмыстарына дағдыландыру

Міндеттері немесе түйінді ойОқушыларды әр түрлі әдіс – тәсілдер арқылы жұмыстана отырып, адами қасиеттерге, өз ойын еркін әрі ашық жеткізе білуге дағдыландыру.
Күтілетін нәтиже:·                   Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады (барлығы)

·                   Шығарма мазмұнын меңгереді

·                   Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді

(кейбіреуі);

·                   Ойын нақты жеткізе алады;

·                   Көшбасшылықты көрсетеді. (кейбіреуі)

·                   Бірін – бірі бағалайды

·                   Шығармашылықпен жұмыстанады; сыни ой қорытады

 Мұғалімнің әрекетіОқушының әрекеті
Ұйымдастыру

3 мин.

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Тренинг: «Егін егу»

3. Топқа бөлу. 1,2,3,4 сандары арқылы

Шеңберге тұрып, егін егу тренингіне араласады. Кейін смайликтер суыру арқылы топқа бөінеді.
Ой қозғау

4 мин.

Миға шабуыл: Бейнебаян көрсетіледі.  «Туған жер» туралыБейнебаянды қарайды, соған байланысты туындайтын сұрақтарға жауап береді, тақырыпты анықтайды.
Мағынаны тану

4 мин.

 

17 мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин.

Сұрақ – жауап әдісі

 

 

Постер қорғау.

Тақырыбы мен идеясын ашу. Кейіпкерлеріне тоқталу

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырма. Қартқожаның жасы туралы мәліметті айту.

Оқушылар сол шығарма туралы білетіндерін ортаға салады.

 

Түсіну бөлімі бойынша берілген тапсырмаларды оқушылар орындайды.

Постер қорғайды, білгендерін постерға түсіреді, топ мүшелері басқа топтың айтылмай, жазылмай қалған мәліметтерін басқа түсті маркермен жазып шығады. Кейін өзге топтарда айтылған мәселелер туралы ой бөліседі.

 

Миндалиев Тілеген оқып береді.

Ой толғаныс.

8 мин.

Шығарманың құрылысы:

1)    Басталуы: Қартқожаны , оның отбасын суреттеуі, жоқшылық, зорлық, оқу оқуға талпыныс.

2)    Дамуы:  Жоқшылықтың зардабы, әкесінің өлуі, суыт хабар,елдің урейі, дүрбелең.

3)    Шиеленісуі :  Жасаққа косылу,1916 жылғы  солдатқа алыну, әскер өмірі.

4)    Оқиғаның байланысы:  Қараңғылықтан жарыққа ұмтылу,елге оралу, әділдік жолындағы күреске дайын азамат бейнесі,әмеңгерлік, оқу оқу.

5)    Шарықтау шегі:  Ақпан көтерілісі, елдегі күрес ,ұстаз болу.

6)    Шешімі: Орысша білім алуға  ұмтылу, мақсатқа жету, елдегі тыныштық, оқыган азаматтың елге еңбек етуі.

                   

3 минуттық эссе

 

Оқушылар шығарманы модельдеп, құрылысына талдау жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар берілген тақырыпқа байланысты қағаз бетіне өз ойларын түсіреді.

Бағалау

5 мин.

Марапаттау, ынталандыру, 2 жұлдыз, 1 ұсыныс, кері байланысӘр топ мүшелері басқа топтарға 2 жұлдыз, 1 ұсыныс береді. Бағалау қорытындылары бойынша  кері байланысқа түседі.
Үй тапсырмасы

2 мин.

Қартқожаны сипаттау