Қосу және азайту. 26+34, 60-26

 

Сабақтың тақырыбы

Қосу және азайту. 26+34, 60-26

Мақсаты

 

 

Санның ондық құрамы жайындағы білімге сүйеніп,
Күтілетін нәтижелер

 

 

1.Геометриялық фигуралардың ішінен шаршыны таба алады.

2.Есепті әртүрлі тәсілмен шығара алады.
3.Шаршының периметрін таба алады.

Керекті жабдықтар

 

 

Математика оқулығы, Т.Қ.Оспанов, Ш.Х.Құрманалина, Ж.Т.Қайыңбаев, К.Ә.Ерешева, М.В.Маркина,   интербелсенді тақта, суреттер, бағалау парағы, рефлексия парағы
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдеріУақытыМұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Кіріспе

 

 

 

 

 

 

Бұрыштар арқылы топқа бөлу, «Серпілмелі доп»  әдісімен ауызша есептер шығару, үй тапсырмасын сұрау,Төртбұрыш, үшбұрыш, шаршы арқылы үш топқа бөлінді.

9-дың қосу кестесін сұрау.

Тұсаукесер

 

 

 

 

 

 

 

1-топ-Артық,  2-топ-Кем,  3-топ-Тең
63+21=84
24+65=89
72+17=89
84 — 21=63
89 — 24= 65
89 — 72=17
Көркем жазу.Математикалық диктант.
1. 30 — бен 13 — тің айырмасынан 8 — ді азайт. (30 — 13)- 8=9
2. 7 мен 6 — ның қосындысына 9 — қос. (7+6) +9=22
3. 33 — ке 16 мен 9 — дың айырмасын қос. 33+ (16 — 9)=40
«Жоғалған саны тап» ойыны.
20+50 =70
80 — 20 =60
20+60=80
60 — 20= 40
90 — 30 =30
 Сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

Күннің жадысын, тақырыпты дәптерге жазады.

 

Оқушылар табыс критерийлерін мұғаліммен бірге құрады.

 

 

 

 

 

Негізгі бөлім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

Жаңа тақырып.
1. Үлестірмелі карточкамен жұмыс.
20+30=50
6+4=10
50+10=601-карточка

Жазуларды пайдаланып, қосудың тәсілдерін түсіндіру.
26+34= (26+30)+4 = 56+4=60
26+34= (26+4)+30= 30+30=60
26+34= (20+30) +(6+4)=50+10=60

2-карточка

«Гүлдер теру» ойны. Слайд.
50 — 20=30
10 — 6=4
30+4=34
3-карточка

Азайтудың тәсілдерін түсіндіру. Тақтаға әр қатардан 4 оқушы шығып түсіндіреді.
60 — 24 =(60 — 20) — 4 = 40 — 4=36
60 — 24 =(60 — 20) +(10 — 4)=30+6=36
60 — 24= (60 — 4)- 20=56 — 20=36
60 — 24= (50 — 20)+(10 — 4)=30+6=36

 

 

 

 

 

Сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

 

Жеке орындайды. Көршілерімен ауыстырып тексереді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар пікірін тыңдау, қорытындылау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар топпен жұмыстанады, Әр топ өз жұмыстарын қорғайды, басқа топ оқушыларын жұмыстарын бағалайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма

 

Бағалау

 

Кері байланыс

 

 

Шығармашылық тапсырма:

Өзіндік жұмыс.
64+16= (60+10)+ (4+6)=70 +10=80
90 — 23=(90 — 20)- 3=70 — 3=67
70 — 24= (70 — 20)- 4=46
35+35= (30+30)+(5+5)=60+10=70

37+43= (30+40)+(7+3)=70+10=80
90 — 68= (90 — 60)- 8= 30 — 8=22

 

Дәптермен жұмыс, №6, 7

 

 

Бағалау парақшасын толтыру

 

 

Оқушылар сабақ басында берілген бағалау парақтарындағы табыс критерийлеріне өздерінің қаншалықты жеткендігін бағалайды

 

 

 

 

 

 

Күнделікке жазып алады.

 

Сабақ бойынша пікірлерін рефлексия парақтарына жазады