Менің мекенім Ю ю әрпі мен дыбысы

 

Пән: Сауат ашу Мектеп: Шаған жалпы орта білім беретін мектебі
Тақырыбы: Менің мекенім

Ю ю әрпі мен дыбысы

Мұғалімнің  аты-жөні: Мусагалиева Ж.Ш.
Сынып: 1 в Қатысқандар: Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:      1.3.4.1 Тақырыпқа байланысты тірек сөздерді қолданып жай сөйлемдер/мәтін  құрастырады және жазу

1.1.7.1 Тыңдалған материалдардың мазмұны  туралы өз пікірін білдіру (қызықты, қызықты емес, неліктен)

1.1.9.1 Сөздегі  дыбыс  түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажыратады  және дұрыс дыбыстау

Табыс критерийлері: Барлық оқушылар орындай алады
Сюжетті сурет бойынша сөйлем құрастыра алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады
 Өз пікірін білдіре отырып,шағын мәтін құрастыра алады
Кейбір оқушылар орындай алады
Берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айта алады.
Тілдік мақсат: Тірек сөздер:

құтқарушы, қамқор, хабарландыру, әзіл

Сабақта диалогке керекті сөздер:

Қазір жылдың қай мезгілі?

Қыс айларын атайық.

Қыста ауа райында қандай өзгерістер болады?

Алдыңғы оқу: Оқушылар әр түрлі тақырыпта шағын әңгіме құрастырып айта алады.
Жоспар
Жоспарланған  уақыт есебі Жоспарланған жаттығу түрлері ресурстар
Басы     0-5 минут

 

 

 

Ширату.

«Ой  қозғау»

Ертегіден үзінді көрсету

Қыста қандай аң ұзақ ұйқыға кетеді?

Аю туралы не білеміз?

Аю бізге не береді?

Балдың қандай пайдасы бар?

АКТ қолдану

 

Ортасы

5-30  минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Жұмбақты шешу арқылы бүгінгі  өтетін дыбысты анықтау

Аю  сөзіндегі қандай дыбыс таныс емес?

Аю, ою,азаю,көбею

Ю=  й+у қосарланған дауысты дыбыс

Ақ аю мәтінін оқу

Жазылым

Ю ю  дыбысының  кіші әрпін жаз

Оқулықпен жұмыс

Тыңдалым\Айтылым

Сурет   бойынша  сөйлем құрап аюлардың  мекенін анықта.

Орманда, суда тіршілік ететін аюлар туралы  мағлұмат беру

     Тірек сөздерді пайдаланып, өлең  шумағын аяқта

Жел соғады……., гу-гу

Орман іші……… шу-шу

Ширату «Аю»

Оқылым

Ой ою,қой,қою,ки,кию,жи,жию,түй,түю,күй,күю

Ю дыбысы бар сөздерді оқу буынға бөлу, сөздердегі               ю дыбысының орнын анықтау

Топтық жұмыс 

Қима  сөздерді пайдаланып,сөйлем құрастыру

Жетістік  критерииіне сүйене отырып, топтық жұмысты орындату, «Қошемет» көрсету әдісі  арқылы топтарды  бағалау

Сөздерді бөлек-бөлек қиып топтарға таратып,топ оқушылары бірігіп сөздерден сөйлем құрап ,флипчартқа жапсырып қорғайды.

1-топ Қыста қар көп жауады.

2-топ Балалар қардан аққала жасады.

3- топ  Қыста адамдар жылы киінеді.

Қалыптастырушы бағалау

Оқушы оқу мақсатына жетті

Суретті пайдаланып  дауысты ,дауыссыз дыбыстарды ажырата алады.

Соңы

30-35 минут

-Балалар, бүгінгі сабақта не үйрендік?

Қандай дыбыспен таныстық?

Ю  дыбысы  қандай дыбыс?

Аюлар қайда мекендейді екен?

-Саған бүгінгі сабақта не ұнады?

-Не ұнамады?

Қосымша мәліметтер:
Дифференциация

Ю  дыбысы бар сөз ойла

 

Бағалау.

Өзін өзі бағалау.

Топты бағалау.

Пәнаралық байланыс:

Өнер,математика пәндерімен байланыстыру.

Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай

ауытқулар болды ма, неліктен?