Өсімдіктердің көптүрлілігі. Ылғалды жерде және құрғақшылықта өсетін өсімдіктер

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Абдугазиев Китабия Скиндировна

I санатты, III деңгейлі сертификатталушы бастауыш сынып мұғалімі

Шыңғырлау орта жалпы білім беретін мектебі.

Батыс Қазақстан облысы, Шыңғырлау ауданы, Шыңғырлау селосы.

 

Сыныбы:3«а» Күні.25.12.14 ж. пәні:Дүниетану. 31-сабақ.  
Тақырыбы: Өсімдіктердің көптүрлілігі.Ылғалды жерде және құрғақшылықта өсетін өсімдіктер.  
Мақсаты: Оқушыларды өсімдіктер әлемінің алуан түрлілігімен таныстыру, зерттеу қабілетін дамыту, табиғаттағы заттар мен құбылыстарды бақылау, талдау, салыстыру және қорытынды жасауға үйрену.  
Күтілетін нәтиже: А).Оқушылар өсімдіктер әлемінің алуан түрлілігімен танысады.  
В). Табиғаттағы заттар мен құбылыстарды бақылайды, талдайды, салыстырады.  
 С).Тұжырымдайды,қорытындылайды.  
Дереккөздер, құрал-жабдықтар:

 

 

 

 

Дүниетану Жалпы білім беретін мектептің 3-сыныбына арналған оқулық / Оқулық авторлары:Қ.А.Аймағамбетова, Т.С.Идилова, Б.Л.Хаджиева»Алматыкітап баспасы» 2013жылы.  Әдістемелік нұсқау, дидактикалық материалдар. Белсенді тақтада көрсетілетін презентациялар, бағалау парақтары, флипчарт, маркер,ресурстар, видео, стикерлер, аудио, электрондық оқулық,смайликтер ғаламтордан алынған деректі фильм, желім, суреттер.  
Сабақтың модулдері:

 

 

1.Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер.2.Сыни ойлауға үйрету.3.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.4.АКТ.5.Талантты және дарынды балаларды оқыту.6.Оқушылардың жас ерекшеліктері.              7.Оқытудағы басқару және көшбасшылық  
Тапсырмалар: «Ойлан/жұптас/талқыла» түрткі сұрақ, қайта бағыттау, сұрақ-жауап әдісі, топтық әңгіме, диалогтық оқыту,постер,мәртебесі жоғары және төменгі сұрақтар. Сыни тұрғыдан ойлау әдісі: «Ассоциация», «Стоп кадр»,  «Ыстық орындық», «Көршіңе әңгімелеп бер», «Венн диаграммасы», «Серпілген сауал»..

АКТ-ны қолдану:белсенді тақтамен таныстырылым, электронды оқулық, ғаламтор желісінін  материалдары (сергіту сәтін ұйымдастыру) .Оқыту формасы:Топтық, жұптық, жеке, жаппай.

 
Бағалау: Формативті бағалау: Ынталандыру мақсатында қолдау көрсету, «Қолпаштау» , «Смайлик», «Екі жұлдыз, бір тілек», «Басбармақ».Жиынтық бағалау.Кері байланыс:«Мадақтау сэндвичі».  
Сабақтың барысы:   Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Кіріспе:

 

 

 

  Оқушылармен сәлемдесу, психологиялық ахуал, сергіту жаттығуы белсенді тақтадан «Жұмыр қылыш», «Жеке заттары» арқылы топқа бөлу. «Серпілген сауал» арқылы үй тапсырмасы сұралады. Мұғаліммен сәлемдеседі, сергіту жаттығуын жасайды.

Оқушылар бір-біріне мәтін мазмұны бойынша жуан-жіңішке сұрақтар қояды, жауап береді, «басбармақ», «екі жұлдыз бір тілек»арқылы бағалайды.

Тұсаукесер:

 

 

 

  Белсенді тақтамен таныстырылым, ғаламтор желісінен алынған материалдар «Стоп кадр», арқылы көрсетіледі.

-Суретті нені, кімді көріп тұрсыздар?

-Сабақ не туралы болады деп ойлайсыздар?

Диалогтық әңгіме, жоғары және төмен деңгейлі сұрақтар арқылы топтық әңгіме жүреді.

Оқушылар сабақ тақырыбын болжап айтады.

 

Видео материалдармен танысады.

Сұраққа  қояды.

 

 

 

 

Жауап береді..

Негізгі бөлім:

 

 

 

 

 

 

 

  Жаңа сабақ:Сабақтың мақсаты хабарланады. Оқулықпен жұмыс: мәтінмен жұмыс, мәтін  мазмұны бойынша сурет салу,жуан-жіңішке сұрақтар:Оқулықпен жұмыс .Мәтінді оқып,  «Көршіңе әңгімелеп бер» жұмыс болады.

Ө                                   Ағаштар

С

І

М                                  Бұталар

Д

І

К                                  Шөптер

Т

Е

Р                                   Су өсімдіктері

Белсенді тақтада электрондық оқулықтан таныстырылым көрсетіледі.

Кеңейтілген тапсырма:

А).Өсімдіктердің түрлері .

В).Жергілікті жердің өсімдіктері .

С).Практикалық жұмыс.

Әзірге кедергісі бар балаларға: Топшамалар, дидактикалық материалдар.

 Топтық жұмыс:

1-топ:«Венн диаграммасы» (Өсімдіктердің түрлері).

2-топ:«Ассоциация»(Бұталар).

3-топ:«Венн диаграммасы» (Шөптер туралы).

Ауа             Жылу             Жарық

Өсімдіктер

Ылғал                        Нәрлі заттар

Сұрақтар мен тапсырмаларды кезекпен оқиды.Сұрақтар беріп,сұрақтарға жауап береді.

 

Ынталандыру мақсатында қолдау көрсетіп, «Екі жұлдыз бір тілек»,«Басбармақ»,  сабақ барысында оқушылар бірін-бірі бағалап отырады.

 

 

 

 

 

 

 

Ресурстарды оқып, танысады. Бір-бірімен мәлімет алысады, жазады, суреттерді жапсырмалайды

Әзірге кедергісі бар балалар топшамалармен, дидиактикалық материалдармен жұмыс жасайды.

Әр топ өзіне берілген тапсырманы топта талдайды,постер дайындап, оны қорғайды.

Қорытынды:

 

 

   «Ыстық орындық», әдісімен сабаққа қорытынды жасалады.. Сұраққа жауап береді. (оқып, бағаланады.)
Бағалау:   Жиынтық бағалау.  Кері байланыс:  «Мадақтау сэндвичі». Оқушылар өздері үйренген үш нәрсе туралы стикерге жазып,оқиды.
Үйге тапсырма:

 

  72-75–беттер.(  Жергілікті жердің өсімдіктері). Үй тапсырмасын күнделікке жазады.