Жүздік жаңа есептеу бірлігі.Мың, Массаның өлшем бірліктері.

Пәннің аты:Математика Сыныбы: 2 Тусупкалиева Алма Сатыбалдиевна

  №25 ОЖББМ бастауыш сынып мұғалімі

Сабақтың тақырыбы Жүздік жаңа есептеу бірлігі.Мың, Массаның өлшем бірліктері.
Мақсаты І. Білімділігі:  Оқушылардың білім – білік дағдыларын қалыптастыра отырып, сандар және сандардың нумерациясы, сондай – ақ, үш таңбалы сандардардың құрылу тәсілдерін қайталау, оларды салыстыру, натурал сандар қатарындағы сандарды   табу дағдыларын жетілдіру.

ІІ. Дамытушылығы:  Оқушылардың ынта – жігерін, алғырттылығы мен шапшаңдығын, танымдылық дағдыларын арттыра отырып, шығармашылыққа жетелеу.

       ІІІ Тәрбиелігі: Оқушыларды тазалыққа, адамгершілік қасиеттерге, ұжымшылдыққа, тазалыққа,  ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелей отырып, білімпазқа жетелеу.

Күтілетін нәтиже
Психологиялық ахуал – Бәріміз бірге шеңберге тұрып, мына сөздерді айтайық:

Талпын жақсы болуға,

Күндей сәуле шашатын.

Білім іздеп өнер тап,

Түнді күндей ашатын.

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Үй тапсырмасын тексеру Мысал №5 (ә) 1-топ – «Алғырлар»

2-топ- «Тапқыштар»

3-топ  — «Білімділер»

 

Қызығушылықты ояту Математикалық диктант

·         4 ондық 6 бірлік

·         7 ондық

·         8 ондық, 9 бірлік

·         10 ондық

·         ондығы мен бірлігінің саны адамның көзінің анына тең сан;

·         3 ондық, 6 бірлік.

Мағынаны тану

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Логикалық тапсырма

Жаңа материалмен танысу үшін, таяқшалармен жұмыс,бірлікпен, ондықпен сонан соң жүздікпен санауға көшу(бума-жүздіктер бейнеленген карточкалар дайындалады), балаларды жаңа санаудың атауымен таныстыру ( 2 жүздік- екі жүз,3 жүздік-үш жүз,т.б,)

Түсіндіру жұмысын шотпен түсіндіруге болады.Шоттың 1-ші сымынан 1 тастан қағып отырады, оқушылар санайды:1,2,3,…, 10.

-Он тасты не деп атауға болады? (ондық)

Содан кейін ондықтарды санайды. 10,20,30, …, 100.

-Он ондықты қалай атауға болатыны сұралады. (жүздік)

Жүздікті де осыған ұқсас санайды. Он жүздіктің 1000 деп аталатыны айтылады.

Сұрақ-жауап:

1.      Бір жүздікте неше ондық бар?

2.      Бір ондықта неше бірлік бар?

3.      Бір жүздікте неше бірлік бар?

Содан соң балалар жүздіктермен санайды және жүздіктерді өсу ретімен жазады.

Мысал 1

 

400+500=4жүзд.+5 жүзд.=9 жүзд.

800-200=8 жүзд.-2 жүзд.=6 жүзд.

1000-800=10 жүзд.-8 жүзд.=2 жүзд.

700-200=7 жүзд.-2 жүзд.=5 жүзд.

Мысал 2 а)

1 ц =100 ц

                                                                             1 т = 1000 кг

                                                                             1 т = 10 ц

 

 

50 кг                             1 ц

 

Топпен жұмыс

Мысал 3 Көрсетілген өлшем бірлікпен өрнекте.

6 ц = ….кг                    1 т = … кг                    2 ц = …. кг

200 кг = ….ц             300 кг =  …ц              1000 кг = …ц

 

Ауылшаруашылық өнімдерін центнермен немесе тоннамен өлшейді.

ә) Өрнек және сурет бойынша есеп құрастыр, оны шығар.

8-5                          8-3                        5-3                    8-(5+3)

Піл -5 тонна

Бегемот-3 тонна

Жүк машина-8 тонна

 

Бір килограмм  темір мен бір килограмм мақтаның қайсысы ауыр?

 

 

Шығармашылық жұмыс Ребус шешу
Сергіту сәті Бойды сергек, тік ұста,
Емін-еркін тыныста.
Оң қолыңды соз алға,
Қол ұшына қара да,
Үшбұрыш сыз ауада,
Сол қол босқа тұрмасын,
Шеңбер жасап тынбасын.
Ой сергітеді, шаршағандары

басылады

а 12 32 9 19 29
38+а

 

50 70 47 57 67
90-а 78 58 81 71 61

 

 

d 25 55 21 41 61
100-d 75 45 79 59 39
D+14 39 69 35 55 75
Ой толғаныс Мысал 6. Ауызша талданады.

Желтоқсанда 13 шуақты күн;11 бұлыңғыр күн ;7 қарлы күн

Қаңтарда 14 күнбұлыңғыр, 6 күн қарлы, 12 күн шуақты ,

Ақпанда 10 шуақты, 9 күн қарлы, 9 күн бұлыңғыр болған.

 

 

Диаграммамен жұмыстануды үйренеді
Қорытындылау
                                 Разрядтар  
Жүздіктер Ондықтар Бірліктер Оқы, жаз
2  
9  
9  
  3  
4  
5  

Сабақты қорытындылау мақсатында разрядтар кестесімен жұмыс

Үйге тапсырма № 4,  145-бетте

Мысал 4 Үш кесінді сыз.

АВ-  ?, 6 см –дан артық

СД -2 см қысқа                6+4= 10     10+2= 12         12-2=10

ОР-4 см ұзын                   10-4=6

А                    В

С                                    Д

О         Р

Күнделіктеріне жазып алады
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау