Жүздік жаңа есептеу бірлігі.Мың, Массаның өлшем бірліктері.
Пәннің аты:Математика | Сыныбы: 2 | Тусупкалиева Алма Сатыбалдиевна №25 ОЖББМ бастауыш сынып мұғалімі | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Жүздік жаңа есептеу бірлігі.Мың, Массаның өлшем бірліктері. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мақсаты | І. Білімділігі: Оқушылардың білім – білік дағдыларын қалыптастыра отырып, сандар және сандардың нумерациясы, сондай – ақ, үш таңбалы сандардардың құрылу тәсілдерін қайталау, оларды салыстыру, натурал сандар қатарындағы сандарды табу дағдыларын жетілдіру. ІІ. Дамытушылығы: Оқушылардың ынта – жігерін, алғырттылығы мен шапшаңдығын, танымдылық дағдыларын арттыра отырып, шығармашылыққа жетелеу. ІІІ Тәрбиелігі: Оқушыларды тазалыққа, адамгершілік қасиеттерге, ұжымшылдыққа, тазалыққа, ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелей отырып, білімпазқа жетелеу. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Психологиялық ахуал | – Бәріміз бірге шеңберге тұрып, мына сөздерді айтайық: Талпын жақсы болуға, Күндей сәуле шашатын. Білім іздеп өнер тап, Түнді күндей ашатын. | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасын тексеру | Мысал №5 (ә) | 1-топ – «Алғырлар» 2-топ- «Тапқыштар» 3-топ — «Білімділер»
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қызығушылықты ояту | Математикалық диктант · 4 ондық 6 бірлік · 7 ондық · 8 ондық, 9 бірлік · 10 ондық · ондығы мен бірлігінің саны адамның көзінің анына тең сан; · 3 ондық, 6 бірлік. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мағынаны тану
Логикалық тапсырма | Жаңа материалмен танысу үшін, таяқшалармен жұмыс,бірлікпен, ондықпен сонан соң жүздікпен санауға көшу(бума-жүздіктер бейнеленген карточкалар дайындалады), балаларды жаңа санаудың атауымен таныстыру ( 2 жүздік- екі жүз,3 жүздік-үш жүз,т.б,) Түсіндіру жұмысын шотпен түсіндіруге болады.Шоттың 1-ші сымынан 1 тастан қағып отырады, оқушылар санайды:1,2,3,…, 10. -Он тасты не деп атауға болады? (ондық) Содан кейін ондықтарды санайды. 10,20,30, …, 100. -Он ондықты қалай атауға болатыны сұралады. (жүздік) Жүздікті де осыған ұқсас санайды. Он жүздіктің 1000 деп аталатыны айтылады. Сұрақ-жауап: 1. Бір жүздікте неше ондық бар? 2. Бір ондықта неше бірлік бар? 3. Бір жүздікте неше бірлік бар? Содан соң балалар жүздіктермен санайды және жүздіктерді өсу ретімен жазады. Мысал 1
400+500=4жүзд.+5 жүзд.=9 жүзд. 800-200=8 жүзд.-2 жүзд.=6 жүзд. 1000-800=10 жүзд.-8 жүзд.=2 жүзд. 700-200=7 жүзд.-2 жүзд.=5 жүзд. Мысал 2 а) 1 ц =100 ц 1 т = 1000 кг 1 т = 10 ц
50 кг 1 ц
Топпен жұмыс Мысал 3 Көрсетілген өлшем бірлікпен өрнекте. 6 ц = ….кг 1 т = … кг 2 ц = …. кг 200 кг = ….ц 300 кг = …ц 1000 кг = …ц
Ауылшаруашылық өнімдерін центнермен немесе тоннамен өлшейді. ә) Өрнек және сурет бойынша есеп құрастыр, оны шығар. 8-5 8-3 5-3 8-(5+3) Піл -5 тонна Бегемот-3 тонна Жүк машина-8 тонна
Бір килограмм темір мен бір килограмм мақтаның қайсысы ауыр?
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Шығармашылық жұмыс | Ребус шешу | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті | Бойды сергек, тік ұста, Емін-еркін тыныста. Оң қолыңды соз алға, Қол ұшына қара да, Үшбұрыш сыз ауада, Сол қол босқа тұрмасын, Шеңбер жасап тынбасын. | Ой сергітеді, шаршағандары басылады | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ой толғаныс | Мысал 6. Ауызша талданады. Желтоқсанда 13 шуақты күн;11 бұлыңғыр күн ;7 қарлы күн Қаңтарда 14 күнбұлыңғыр, 6 күн қарлы, 12 күн шуақты , Ақпанда 10 шуақты, 9 күн қарлы, 9 күн бұлыңғыр болған.
| Диаграммамен жұмыстануды үйренеді | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытындылау |
Сабақты қорытындылау мақсатында разрядтар кестесімен жұмыс | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма | № 4, 145-бетте Мысал 4 Үш кесінді сыз. АВ- ?, 6 см –дан артық СД -2 см қысқа 6+4= 10 10+2= 12 12-2=10 ОР-4 см ұзын 10-4=6 А В С Д О Р | Күнделіктеріне жазып алады | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||