Асқорытудың маңызы. Асқорыту жүйесі.

 

Сабақтың тақырыбы: Асқорытудың маңызы. Асқорыту жүйесі. Мектеп: «Ақтоғай жалпы білім беретін орта мектеп» КММ
Күні: 22.01.2016 Мұғалімнің аты жөні: Альжанова Макпал Амановна
Сынып: 8 «а» Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары) Ас қорытудың маңызы және ас қорыту мүшелерінің құрылысы және қызметі жайлы түсінік алу. Алған білімді тиімді пайдалануға дағдылану.
 Оқыту мақсаттары Барлық оқушылар:
Асқорытудың құрылысын біледі.
Оқушылардың басым бөлігі
Асқорытудың маңызын, қызметін біледі.
Кейбір оқушылар
Асқорыту мүшелеріндегі ерекшеліктерді түсінеді.
Тілдік мақсат Оқушылар: Асқорыту жүйесі ауыз қуысы, жұтқышақ, өңеш, қарын, аш ішек, тоқ ішек, тік ішектен тұратынын біледі
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Асқорыту мүшелері мен ас қорыту бездері қосылып ас қорыту жүйесін құрайды
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар:
Асқорыту мүшелері, асқорыту бездері.
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Асқорыту мүшелеріне ауыз қуысы, жұтқышақ, өңеш, қарын, аш ішек, тоқ ішек жатады.
Алдыңғы оқу Тағамның құрамы.
Жоспар
Жоспарланған уақыт

 

Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар
Мұғалімнің іс әрекеті

 

Оқушының іс әрекеті
Басталуы

Білу

Сәлемдесу. Сыныпты түгендеу. Сыныпта психологиялық ахуал орнату. Бір-біріне сәттілік тілеу. Қоректік заттар бойынша 4 топқа бөлу:

1 топ- нәруыздар

2 топ- майлар

3 топ-көмірсулар

4-топ-  витаминдер                  Топ басшысын таңдау. Топ ережелерін сақтайды. Бағалау  критерийлерімен таныстыру.

Үй тапсырмасын қайталу «Өнімді жіпке ілу» әдісі арқылы.

1-топқа Адасқан әріптер

2-топқа Суреттерді сәйкестендір

3-топқа Сандар сөйлейді

4-топқа Тамақтану ережесі

Амандасады. Шаттық шеңберіне тұрып, бір-біріне сәттілік тілейді. Қоректік заттар бойынша топқа бөлінеді. Стикер жабыстырылған орындық арқылы топ басшысы тағайындалады. Топ ережесін сақтайды. Бағалау критерийлері топ басшысына ұсынылады.

 

 

Әр топ өз тапсырмаларын орындап, түсіндіреді. Өз өнімдерін жіпке іледі.

Плакат, маркер
Ортасы  

Түсіну

 

 

 

 

Қолдану

 

 

 

 

 

 

Талдау

 

 

Жинақтау

«Миға шабуыл». «Ас қорыту жүйесі» видеофильм. Балалар адам ағзасындағы бұл қай мүшелер жүйесінің жұмысы деп ойлайсыңдар?
Яғни бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Асқорытудың маңызы. Асқорыту жүйесі.

«Ой қозғау» Сүтқоректі жануарлардың ас қорыту жүйесін еске түсірейікші?

Бүгінгі сабағымыздың мақсаты қандай?

«Ойлан, жұптас, талқыла» стратегиясы. Ас қорыту мүшелері бойынша топтарға тапсырма беріледі. Оқулықпен жұмыс.

1-топ Ас қорыту мүшелері ауыз қуысы, жұтқыншақ, өңеш

2-топ Қарын, аш ішек,тоқ ішек

3- топ Ас қорыту бездері: сілекей бездері, асқазан бездері, ішек бездері

4-топ  Бауыр және ұйқы бездері

Бекіту. «Қарлы кесек» стратегиясы. Оқушылар шеңберге тұрып, жаңа тақырып бойынша бір сойлемнен айтып шығу керек.

 

«Жұбыңды бағала» әдісі. Тест беріледі.

Оқушылар видео роликті көреді, өз ойларын ортаға салады. Бүгінгі сабақтың тақырыбын айқындайды.

 

Сүтқоректі жануарлардың асқорыту жүйесін еске түсіреді.

 

Сабақтың мақсатын қояды.

Тақырыпты жеке оқиды, жұпта  ой бөлісіп топта талқылайды.Қосымша материалды интернет желісінен іздейді.  Ойларын ортаға салып, постерға қорғауға дайындалады

 

 

 

 

Оқушылар шеңберге тұрады, бір-біріне жұмсақ ойыншық ұсына отырып, жаңа тақырып бойынша бір сөйлемнен айтып шығады

Тестке жауап беріп бірін-бірі тексереді.

Оқулық, дәптер, интернет желісі,видеофильм, постер маркер, жұмсақ ойыншық АКТ
Аяқталуы

Бағалау

 

Бағалау

Уйге тапсырма беру. Асқорытудың маңызы. Асқорыту жүйесі.

 

Кері байланыс «Табыс баспалдағы»

 

Бірін-бірі бағалайды

Үй тапсырмасын жазып алады.

Кері байланыс жасайды. Стикерге сабақ туралы пікірлерін жазып, табыс баспалдағына іледі.

 

 
Қосымша ақпарат
Саралау – сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушыларадың үйренген тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Суммативті бағалау

Формативті бағалау

Пән аралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері.

АКТ мен байланыс

Құндылықтармен байланыс.

Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен.

 
Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды?

1

2

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алар еді (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

1

2

Сынып немесе жекеленген оқушылар туралы не білдім?