Ауа райын болжау

Сабақ жоспары

Сабақ : Ауа райын болжау Мектеп-лицей:№ 201
Күні:12.12.2015. Мұғалімнің аты-жөні: Уразымбетова Дина
Сынып:4 – сынып Қатысқандар саны:

 

Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты 1.Ауа райының құбылыстары туралы білу.

2.Ауа райын бақылау не үшін қажет екенін түсіну.

3.Ауаны ластаудан сақтауды үйрену.

Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар істей алады: Ауа райының құбылыстары туралы біледі.
Оқушылардың көпшілігі істей алады: Ауа райын бақылау не үшін қажет екенін түсінеді.
Кейбір оқушылар істей алады: Табиғатты ластанудан сақтауды үйренеді.
 

Тілдік мақсат

Оқушылар:
Негізгі сөздер мен тіркестер: метеорология, климат,
 
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер
Талқылауға арналған сұрақтар:
1.      Ауа райын бақылау не үшін қажет?

2.      Ауа райы деген не?

3.      Қазақстан жеріне  не себепті жауын-шашын аз түседі?

Сіз неліктен … екенін айта аласыз ба?
Қандай жағдайлар климаттың өзгеруіне әсер ететінін мәтінге сүйене отырып айта аласыз ба?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
                              Дәптермен жұмыс

 

Жетістік критерийлері 1.Ауа райының құбылыстары туралы айта алады.

2. Ауа райын бақылау не үшін қажет екенін айта алады.

3.Ауа райының шартты белгілерімен таныса отырып ,ажырата алады.

Алдыңғы оқу      Ауаның құрамы. Ауа қабығы.

 

Жоспар
Жоспарланған уақыт                Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз Ресурстар
Басы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

5 мин

 

 

 

4 мин

 

 

 

 

 

 

 

Топқа бөлу: Қима қағаздарды құрастырту арқылы топқа бөлу.

Азот, оттегі, көмірқышқыл

Үй тапсырмасын сұрау.

Сұрақтары бар қорап әдісі арқылы жүргізу.

1.Ауа қандай орта?

2.Ауа қоспасындағы ең көп газ?

3.Аққан жұлдыздар деп жүргеніміз не?

4.Орманды жерлерде оттегі неге көп болады?

5.Айдағы температура мөлшерін айт,себебі не?

Мадақтау арқылы бағалау.

Жаңа сабаққа тұсау кесер:

Біз ауаның қандай қасиеттерін білеміз?

-сығылады

-серпімді

-жануды қолдайды.

Тәжірибе.

I топ Шарды үрлеп,бүйірінен қысу-бұл ауаның қысылуы.

II топ Допты еденге ұрып,қайтара ыршуы- бұл серпілуі.

III топ Шырағдан жағып оны банкамен жабу- ауа тұншығады, жануды қолдауы.                                            

 

 

 

Қима қағаздар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АКТ

 

 

Ортасы

 

 

 

Сөзжұмбақ шешу.

   Ауа райы

Жаңа сабақ.

Тақырыпқа бейнебаян көрсету

Оқулықпен жұмыс

Топтық жұмыс

3 топқа мәтінді бөліп беру.Мәтін бойынша постер қорғау.

I топ Ауа райының жиынтығы туралы постер.

II топ.Ауа райын болжау кім үшін пайдалы.постер

III топ Жер шарындағы ауа райының әртүрлілігі туралы постер қорғау.

Топтық бағалау.

«Мадақтау сэндивичі» арқылы бағалау.

Сөздік жұмыс

Ауа райы-погода- weather

Климат-климат- climate

Жел-ветер- wind

Жұлдыз-звезда- star

Жұптық жұмыс.

Сәйкестендіру кестесі.

Шартты белгілерді құбылыстармен байланыстыру

Дайын жауап үлгісі арқылы бағалау.

Сергіту сәті

Калифорния жауыны.

Жеке жұмыс.

.Идея туралы ой әдісі.

Қазақстан жеріне не себепті жауын-шашын аз түседі?

Мұғалім тарапынан бағалау жүргізіледі.

Әдебиеттік оқу 4-сынып

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Соңы

 

 

 

3 мин

Қорытынды.

10 сұрақ әдісі.

1. «Метеорология» аспан мен оның өзгерісін зерттейтін ғылым.

2.Ауаның температурасы, ылғалдығы, қозғалысы ауа райының жиынтығын құрайды ма?

3.Ауа қоспасындағы ең көп газ- көмірқышқыл?

4.Ауа райын бақылау қажет пе?

5.Қазақстан жеріне түсетін жауын-шашын мөлшері шамалы?

Кері байланыс.Шолиер табақшасы арқылы жүргізу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қосымша  ақпарат
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс
   

 

 

 
Рефлексия Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
— Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

— Бүгін оқушылар не білді?

— Сыныптағы ахуал қандай болды?

— Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

— Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

— Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

 
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

 

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?