Орман әлеміне саяхат

Білім беру саласы: Қатынас

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: ҚМТҚ

Тобы: 2- сәбилер

Тақырыбы: Орман әлеміне саяхат

Мақсаты: 1-ден 10-ға дейінгі сандар қатары туралы алған білімдерін бекіту.. Балалардың танымдық және логикалық білімдерін арттыру.

Қолданылатын көрнекіліктер мен құрал-жабдықтар: интерактивті тақта мен қаламы, доп, текшелер.

Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап,

Қостілділік (билингвальді) компонент: нөл – ноль, бір – один, екі – два, үш – три, четыре – төрт, бес – пять, алты  — шесть, жеті – семь, сегіз – восемь, тоғыз – девять, он – десять.

Іс-әрекет кезеңдеріТәрбиешінің    іс-әрекетіБалалардың іс -әрекеті
 

 

Мотивациялық қозғаушы

Балалар бүгінгі біздің сабағымыз ерекше болмақ, өйткені бізге қонақтар келді. Қане, бәріміз бірге қонақтармен амандасайық.

—         Сәлеметсіздер ме?Ал, енді бәріміз шаттық шеңберіне тұрайық:

Арайлап күн атты

Алтын сәуле таратты

Сәлеметсіндерме балалар

 

 

 

 

Сәлеметсіздерме!

Балалар тәрбиешімен бірге шаттық шеңберін орындайды.

 Сәлеметсіндерме апайлар

Іздену ұйымдастырушыБалалар мына 1- ші суреттен ненің суретін көріп тұрсыңдар

-Дұрыс айтасыңдар

Кәне қандай геометриялық пішіндерді біледі екенбіз бәріміз қайталап жіберейік

Ал 2 — ші суреттен не көріп тұрсыңдар

-Дұрыс айтасыңдар ,кәне кім маған ортаға шығып санап береді екен

-Ал балалар мына 3- інші суретімізден ненін суретін көріп тұрсыңдар

-Дұрыс айтасыңдар

— Кім маған ортаға шығып түстердң айтып береді екен

-Жақсы балалар суреттегі тапсырмаларды орындадық

-Есік қағылады

Бұл кім екен балалар есікті ашып көрейік,

-Ой балалар бізге хат келіпті кімнен екен оқып көрейік хатта не жазылғанын

Бұл ненін суреті дұрыс айтасыңдар аюдын суреті тағы қандай мультфильмдер білесіңдер

Хатты балалар аю жазыпты құрметті балалар менін машамды қасқырлар алып кетіпті маған көмектесулеріңді сұраймын деп жазыпты

Ендеше біз көмектесемізбе аюға

Ал біз енді көмектесу үшін қайда баруымыз керек

Неге

Ендеше балалар орман алыс біз немен баруымыз керек

 

Паравозбен бару үшін бізге не керек

Дұрыс айтасындар мен қазір сендерге билет алып берем сендер сол билетке қарап өз орындарынды тауып отыра қалындар

Қазір мен билеттерінді тексерем дұрыс таптық пекен

 

Барлық балалар өз орнымызды тауып айтып шықтық енді жолға аттанайық енді біз жай бармайық өлен айта барайық

Вагондары пойыздын

Вагондарды жүргізді

Чуг-чуг-чуг,чуг-чуг-чуг

Орманға біз барамммыз

Орманымызға келдік ақырын пойызымыздан түсейік,

Ой балалар біздін орманымыз қандай әдемі,орманымызда қандай жануарлар жүр

-Ой балалар мен ана жерден қоянды көріп тұрған сияқтымын ,

-Кане балалар мен сұрайық қоян неге жылап отырғанын

Қоян сен неге жылап отырсың

-Балалар қоян айтады түлкі менің үйімді көп құлыптарға салып кетті үйіме кіре алмай отырмын дейді

Балалар біз қоянға көмектксеміз бе ендеше

Балалар мына құлыптардан нелерді көріп тұрсыңдар

Ендеше осының ішінен артық бір пішінді тауып алуымыз керек ,сол осы құлыптың кілті болады

Ал енді барлығымыз құлыпты аштық қоян рахмет айтып жатыр қоян сен біздін машамызды көрдін бе

Маша ана ағаштын жанындағы қасқырлар үйінде дейді

Енді сол қасқырға жету үшін

Көпірден өту керек  кане көпір жасау үшін бізде мынандай материалдар бар екен ,бірақта бізге мына түстерді алуға болмайды ол қандай түс екен

Ендеше қандай түсті аламыз

-Неге бізге басқа түсті алуға болмайды екен

-Көк  түсті алып көпір жасаймыз ,кім жасады сол бері қарай көпірден өтеміз

-Балалар қарандаршы қасқырдың үйіне де келп қалыппыз ,бірақта қасқырдың бізге деген тапсырмасы бар екен,

-Маша маған торт жасады бірақта аяқтамады, сендер маған көмектессеңдер мен машаны босатамын дейді

Маша торт жасап қойыпты бірақта сол тортын әдемілеуге ұмытып кетіпті біз сол тортты әдемілейік

-Әр түстін үстіне сәйкес түсті геометриялық пішіндерді қойып орналастырамыз

-Тортымыз әдемі болды ма

Дұрыс айтасыңдар балалар тортымыз әдемі болды

Енді қасқыр машаны жберем дейді кане машаны здеп тауып алайық

Міне отыр екен

Енді машамызды алып пойызымызға отырып әнімізді айтып балабақшамызға оралайық

Вагондары пойыздын

Пойыздарды жүргізді

Чух-чух-чух

Бақшамызға қайтайық

Сергіту сәті

Ормандағы  аюдың

Құлпынайы көп екен

Теріп-теріп алайық

Қалтамызға салайық

.

 

  -Геометриялық пішіндер

 

 

-Үшбұрыш,төртбұрыш,шеңбер,тіктөрбұрыш

шаршы

 

 

 

— Сандар

 

 

-Данеля,Хабиба

 

 

— Түстер

 

 

 

-Ерасыл,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

— Бұл аюдын суреті хаттын сыртындагы

 

 

-Қасқыр,түлкі ,қоян

 

 

 

 

 

 

 

-Иә

-Орманға

-Үйткені қасқырлар орманда тұрады

-Паравозбен

 

-Паравозбен

 

 

 

-Билет керек

 

 

 

 

өз орындарын тауып айтады

менің қолымды дөңгелек,түсі көк мен сол орныма отырдым

 

 

 

 

 

 

 

Балалар тәрбиешімен бірге сергіту жаттығуын қимыл-қозғалыспен жасайды.

 

 Тік тортбұрыш,қызыл,үлкен

 

 Өленді қайталап айтады

 

 

 

 

 

 -Қоян,түлкі,қасқыр

 

 

-Иә қоян отыр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Иә

 

Түстер,пішіндер

 

 

 

 

 

-Балалар тауып қоянның үйінің есігін ашады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 -Жасыл және сары түсті алуға болмайды

 

 -Көк түсті аламыз

 -Үйткені алуға болмайды деген белгі тұр

 

 

 

 Балалар өтеді

 

 

 

 

-Иә

 

 

 

 

 

 

 

 

 

— Геометриялық пішіндерді орындарына қоямыз

 Үшбұрыш,дөңгелек,түсі жасыл

 -Иә

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Отырып ән айтады

 

Рефлексті коррекциялаушыСұрақ-жауап әдісі арқылы

Балалар біз бүгін қайда бардық 

Немен бардық

Орманға не үшін бардық

Қасқырды не үшін іздедік

Біз қандай тапсырмалар орындадық машаны алып келу үшін

 

 -Орманға

 

-Пойызбен

Қасқырды іздеп

Ол машаны алып кетті

 Құлыпты аштық,көпірден өттік,тортты әдеміледік

   Балалардың  жауаптары

                              

Күтілетін нәтиже :

   —    Білуі керек: Жыл мезгілдері, үй жануарлары   туралы

   —    Болуы керек: Ойлау, есте сақтау қабілеттері.

    —   Баланың қолынан келуі: Желіммен жұмыс жасап  білуі.