Сақ мәдениеті.

 

мақсаты: Сақ – скиф  үштігі, сақтардың  бейнелеу  өнеріндегі  «аң стилінің» даму  ерек шеліктері  жөнінде  түсінік қалыптастыру, оқушылар өз  ой ларын  жан – жақ ты  толық  жеткізе  білуге және  шығармашылық  көзқарастарын  дамытуға  үйренеді.

табыс критерий: 1.Сақ тайпасындағы мал шаруашылығының маңызы.

  1. Сақ тайпасының  металлды шебер пайдалануы.
  2.   Аң стилі  мән-мағынасы .

күтілетін  нәтиже:   оқушыларға  темір  дәуіріне  қатысты  мәліметті  ұғыну және сақ тайпасы жайлы  жазба  деректерді  меңгерту ;

әдіс-тәсіл:  «Өрмекшінің  торы» әдісі, «Галереяға саяхат» әдісі, ЖИГСО  әдісінің элементі, сұрақ- жауап,  диалог

көрнекілік: Қазақстан картасы, стикер, А3, маркер, А4, тоқыма  жіп,

дерек көзі:  10 сынып оқулығы Қазақстан тарихы 67-70 бет

 

р/с Мұғалім іс-әрекеті Оқушылар іс-әрекеті уақыт Күтілетін

нәтиже

1. Ұйымдастыру

*сәлемдесу

*түгелдеу

*назарын  сабаққа аудару

Шаттық шеңберін  құрғызады,

Сабақ сәтті, әрі қызық  өту үшін ;

Түгелденеді, сабаққа назар салады,  дайындық  жүргізеді.

 

 

Шеңбер  түзіп  бір-біріне тілек тілейді;

1мин

 

 

 

2мин

Оқушылар

тиянақтылыққа  дағдыланады.

 

Сыныпта ынтымақтасу атмосферасы орнайды.

2. Үй тапсырмасын сұрау:

«Өрмекші  торы» әдісін  түсіндіреді;

Шеңбер болып тұрған  оқушылардан бір оқушы  үй тапсырмасы бойынша  сұрақ қоя екінші  оқушыға  қолындағы жіпті  лақтырады, сұраққа жауап беріп   солай барлық  оқушыны  қамту  барысында  өрмекші  торы қалыптасады; 10мин Жылдамдыққа, пікірін жинақтауға  үйренеді;
  Топқа  бөледі;

Ақ, қызыл,сары  түсті  конфеттер арқылы бөлінеді

1 ақ түстер( абыздар)  1 топқа,

2 қызыл түстер(жауынгерлер)2 топқа

3 сары түстер(егіншілер)3 топқа  топ  болып жайғасады;

1мин Топтық жұмыс жүргізуге дағдыланады.
3. Жаңа  сабақ

Видео ойнайды

Мұқият тыңдайды 5 мин Бұрынғы білімді  жаңа біліммен  ұштастыра алады;
  Мәтінмен жұмыс

Тақырыпты  топтарға бөліп  оқытқызады

Әр топ  мәтінді оқып , ортаға салады; 5 мин Мәтінмен өз бетінше  жұмыс жасау дағдысын  дамытады;
  ЖИГСО әдісі бойынша

Топтан тапсырма  сұрайды;

Оқыған мәтінін топ-топ болып түсіндіреді; экранда

1.Сақ – скиф үштігі; ат әбзелдері.

2.Қару – жарақтары.

3.Бейнелеу  өнеріндегі «аң  стилі»

3мин Талдауға,болжауға машықтанады;
  «Галереяға  саяхат» әдісін

түсіндіреді;

Жаңа тақырып бойынша   топтар А3  форматқа  ешбір сөз жазбастан сурет  арқылы   бейнелеп   сынып ішіне  іледі. Топтар  қарсыластарының   тапсырмаларына  жауап  беруге талпынады.

Соңында әр топ  өз постерлерін  қорғайды;

10 мин Ұсынылған  проблема бойынша өз көзқарасын  шығармашылық  тұрғыдан  көрсете алады;
4. Қорытынды

Жаңа тақырыпқа  байланысты экран арқылы сұрақтар қою

Шешімін табады: топтар бірін бірі тексереді. 3мин Қорытынды  жасауға  дағдыланады;
5. Бағалау

Топ басшысына  берілген  парақшаға  қарап бағалайды;

Әр топ басшысы  топтарына есеп береді; 3мин Өзара  бағалауға  дағдыланады;
6. Үй тапсырмасы 

§13  оқу 67-70  бет

Күнделікке  жазып алады; 1мин Тиянақтылыққа  дағдыланады;
7. Рефлексия

Тақтадағы  ілінген  кері байланыс  үшін  жасалған плакатты  түсіндіреді;

Өтілген сабаққа  ұсыныс пікірлерін  жазады;

1. Алтын адам

2.Алтын адам

3. Алтын адам

1мин Жеке көзқарас қалыптасуға машықтанады:

 

 

Сабақтан кейінгі  рефлексия

 

Сәтті  кезеңдер

 

Сәтсіздік  пен қиындықтар Нені дамытуға  болады?
«Өрмекшінің торы» , «Галерияға саяхат» сияқты жаңа әдістер тақырыпты  меңгерту  мақсатында оқушылардың  қызығушылығын арттырып сәтті өтті.

 

Топпен  жұмыс толық  жүргізілмеді. ІІІ деңгейдегі  оқушылардың сабаққа ынтасының жоқтығы,салғырттығы .

 

Топпен жұмыс жүргізуді  дамыту  қажет. Топтағы әр оқушының рольі , белсенділігін арттыру.