Жақсы адам болу дегеніміз не?
Тақырыбы: Жақсы адам болу дегеніміз не?
Мақсаты: Балаларды қоршаған ортамен таныстыра отырып,
табиғат мезгілдерін атай отырып, жақсы жаман
қасиеттерді ажырата білуге білімдерін жетілдіру.
Балалардың логикалық ойлау қабілеттерін шыңдап,
сөйлеу дағдыларын дұрыс қалыптастырып, баланың
жан-жақты қалыптасуын дамыту. Қоршаған ортаны
таза ұстауға яғни табиғатты аялауға, үлкенге
ізет,кішіге қамқор болуға, жаман әдеттерден бойын
аулақ ұстауға,жақсы сөйлеп,таза киінуге, әдепті
жүруге, жалпы жақсы мінез қалыптсатыруға
тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Елбасымыздың портреті, жанұя суреті, жыл мезгілдері, жақсы жаман қасиеттерге байланысты салыстырмалы суреттер, талдаңы құстың ұясы.
Әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, сұрақ – жауап, мадақтау.
Сөздік жұмыс: Қорғансыз, зұлым, қасиет.
Билингвальдық сыңар: Жақсы адам – хороший человек – a good man.
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері | Тәрбиешінің іс — әрекеті | Балалардың іс -әрекеті |
Бағыт – бағдар беру
Ұйымдастырушы ізденуші кезең
Сергіту сәті
Логикалық ойын
Қорытынды | -Сәлеметсіңдер ме балалар! -Бүгін біздің оқу іс- әрекетіміз ерекше балалар.Себебі, бізге қонақтар келіп отыр, олай болса қонақтармен амандасайық. Шаттық шеңбер. Жамандықтан қаш бала, Жақсылықпендос балам. Үлкендерді тыңдаймыз, Кішілерді сыйлймыз. Бәрінеде жағамыз. -Балалар қанша жыл мезгілі бар? -Кане осы жыл мезгілдерін атайықшы? -Қазір қай жыл мезгілі? -Қыс мезгілінде неше ай бар? -Кане атайықшы? -Бүгін аптаның қай күні? -Балалар бүгінгі оқу іс-әрекетімізде «Жақсы адам болу дегеніміз не?» деген тақырыпты өтеміз -Балалар сендер қалай ойлайсыңдар жақсы адам деп қандай адамды айтамыз? -Жақсы балалар? -Балалар мына суретке қарайықшы, бұл кісі кім? -Ол кісі бізге кім болады?Міне сонда біз жақсы адам деген атқа ие боламыз. Олай болса «Қорғансыз құстың балапаны» деген көріністі сендердің көмектеріңмен тамашалаймыз. Балалардың алған әсерімен бөлісу. -Ал енді балалар бәріміз тұрып, шеңбер құрып, сергіту сәтін жасайықшы. Шеңбер болып тұрайық, Қолымызды созайық, Мойнымызды оңға,солға бұрайық, Арқамызды жазайық, Аяқпен секіріп, Бір демалып қалайық. -Енді балалар «Қасқырдың мейрімділігін оятқан қозы» қуыршақ театрын тамашалайық. «Жақсы жаман» -Балалар,мен сендерге жақсы,жаман қасиеттерге байланысты суреттерді көрсетемін, ал сендер қолдарыңдағы мына жүрекшелер арқылы (қызыл,көк түстер) ажыратып беріңдерші. -Балалар бүгінгі оқу іс- әрекетімізді мына кішкентай қолшатырды жалғастыра отырып ізгі сөздермен аяқтайықшы. -Жақсы балалар, бүгінгі оқу іс-әрекетімізде жақсы атсалысайық.Елбасымыздың болашақ ұрпағына айтқан сөзі бар: «Жақсы болуда жаман болуда өзіңнен» деген қанатты сөзі бар.Болашақта бәріңде осындай жақсы тұлға болып қалыптасуларыңа тілекетспін,сау болыңыздар. |
Сәлеметсіңдер ме балалар! Шеңбер бойына тұрып қимылмен қайталайды.
-Төрт жыл мезгілі бар. -Жаз,күз,қыс,көктем
-Қыс мезгілі
-Желтоқсан,қаңтар, Ақпан -Жұма
Таза жүреді, жақсы сөйлейді ешкімге тиіспейді табиғатты қорғайды. Н.Назарбаев Ел басымыз
Балалар қызықтанып көрініс көрсетеді. Балалар жауап береді.
Балалар іс-әреетпен орындайды.
Қуыршақ театрын тамашалайды.
Балалар суреттерді көреді,ажыратып белгілерді көрсетеді.
Балалар қуана қолшатырды жақсы сөздерін бір-біріне арнай отырып, жалғастырады. Балалар қуанады шаттанады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Жақсы жаман туралы түсінді.
Меңгереді: Жақсы жаманды ажырату.
Игереді: өз бетімен іс-әрекет жасауды.