Жақсы адам болу дегеніміз не?

Тақырыбы: Жақсы  адам  болу  дегеніміз  не?

Мақсаты: Балаларды  қоршаған  ортамен  таныстыра  отырып,

табиғат  мезгілдерін  атай  отырып, жақсы  жаман

қасиеттерді  ажырата  білуге  білімдерін  жетілдіру.

Балалардың логикалық  ойлау  қабілеттерін  шыңдап,

сөйлеу  дағдыларын  дұрыс  қалыптастырып, баланың

жан-жақты  қалыптасуын  дамыту. Қоршаған  ортаны

таза  ұстауға  яғни  табиғатты  аялауға, үлкенге

ізет,кішіге  қамқор  болуға, жаман  әдеттерден  бойын

аулақ  ұстауға,жақсы  сөйлеп,таза киінуге, әдепті

жүруге, жалпы  жақсы  мінез  қалыптсатыруға

тәрбиелеу.

Көрнекіліктер: Елбасымыздың  портреті, жанұя  суреті, жыл  мезгілдері, жақсы  жаман  қасиеттерге  байланысты  салыстырмалы  суреттер, талдаңы  құстың  ұясы.

Әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, сұрақ – жауап, мадақтау.

Сөздік  жұмыс: Қорғансыз, зұлым, қасиет.

Билингвальдық  сыңар: Жақсы  адам – хороший  человек – a good man.

Оқу  іс-әрекетінің  кезеңдері Тәрбиешінің  іс — әрекеті Балалардың

іс  -әрекеті

Бағыт – бағдар  беру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастырушы  ізденуші  кезең

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту  сәті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Логикалық  ойын

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды

-Сәлеметсіңдер ме  балалар!

-Бүгін  біздің  оқу  іс- әрекетіміз ерекше  балалар.Себебі, бізге  қонақтар  келіп  отыр, олай  болса  қонақтармен  амандасайық.

Шаттық  шеңбер.

Жамандықтан  қаш бала,

Жақсылықпендос  балам.

Үлкендерді  тыңдаймыз,

Кішілерді  сыйлймыз.

Бәрінеде  жағамыз.

-Балалар  қанша  жыл  мезгілі  бар?

-Кане  осы  жыл  мезгілдерін  атайықшы?

-Қазір  қай  жыл  мезгілі?

-Қыс  мезгілінде  неше  ай бар?

-Кане  атайықшы?

-Бүгін  аптаның  қай  күні?

-Балалар  бүгінгі  оқу  іс-әрекетімізде «Жақсы  адам  болу  дегеніміз  не?» деген  тақырыпты  өтеміз

-Балалар  сендер  қалай  ойлайсыңдар жақсы  адам  деп  қандай  адамды  айтамыз?

-Жақсы  балалар?

-Балалар  мына  суретке  қарайықшы, бұл кісі кім?

-Ол  кісі бізге  кім  болады?Міне  сонда  біз  жақсы  адам  деген  атқа  ие боламыз.

Олай  болса  «Қорғансыз  құстың  балапаны»  деген  көріністі  сендердің  көмектеріңмен  тамашалаймыз.

Балалардың  алған  әсерімен  бөлісу.

-Ал  енді  балалар  бәріміз  тұрып, шеңбер  құрып, сергіту сәтін  жасайықшы.

Шеңбер  болып  тұрайық,

Қолымызды  созайық,

Мойнымызды оңға,солға  бұрайық,

Арқамызды  жазайық,

Аяқпен  секіріп,

Бір  демалып  қалайық.

-Енді  балалар  «Қасқырдың  мейрімділігін  оятқан  қозы» қуыршақ  театрын  тамашалайық.

«Жақсы  жаман»

-Балалар,мен сендерге  жақсы,жаман  қасиеттерге  байланысты  суреттерді  көрсетемін, ал  сендер  қолдарыңдағы  мына  жүрекшелер  арқылы  (қызыл,көк  түстер) ажыратып  беріңдерші.

-Балалар  бүгінгі  оқу  іс- әрекетімізді  мына  кішкентай  қолшатырды  жалғастыра  отырып  ізгі  сөздермен  аяқтайықшы.

-Жақсы  балалар, бүгінгі  оқу  іс-әрекетімізде  жақсы  атсалысайық.Елбасымыздың   болашақ  ұрпағына  айтқан  сөзі  бар: «Жақсы  болуда   жаман  болуда  өзіңнен» деген  қанатты  сөзі  бар.Болашақта  бәріңде  осындай  жақсы  тұлға болып  қалыптасуларыңа  тілекетспін,сау болыңыздар.

 

 

 

 

 

 

Сәлеметсіңдер  ме  балалар!

Шеңбер  бойына  тұрып  қимылмен  қайталайды.

 

-Төрт  жыл  мезгілі  бар.

-Жаз,күз,қыс,көктем

 

-Қыс  мезгілі

 

-Желтоқсан,қаңтар,

Ақпан

-Жұма

 

 

 

 

Таза  жүреді, жақсы  сөйлейді  ешкімге  тиіспейді  табиғатты  қорғайды.

Н.Назарбаев

Ел  басымыз

 

 

 

 

 

Балалар  қызықтанып  көрініс  көрсетеді.

Балалар  жауап  береді.

 

 

 

 

Балалар  іс-әреетпен  орындайды.

 

 

 

 

Қуыршақ  театрын  тамашалайды.

 

 

Балалар  суреттерді  көреді,ажыратып  белгілерді  көрсетеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар  қуана  қолшатырды  жақсы  сөздерін  бір-біріне  арнай отырып, жалғастырады.

Балалар  қуанады

шаттанады.

 

Күтілетін  нәтиже:

Біледі: Жақсы жаман  туралы түсінді.

Меңгереді: Жақсы жаманды  ажырату.

Игереді: өз  бетімен  іс-әрекет  жасауды.