Лексикадан өткенді қайталау

Сабактын такырыбы: Лексикадан өткенді қайталау. Сабактын максаты:

а) білімділік: оқушылардың лексика тарауы бойынша алған білімдерін тексеру.

ә) дамытушылык: ой — өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шебер-лігі, тіл мәдениетін дамыту, сауаттылықка баулу.

б) тәрбиелік: оқушыларды елін, жерін. Отанын қадірлей білуге, адамгершілікке,
еңбексүйгіштікке, тәрбиелеу.

Сабақтын түрі: кайталау сабақ

Сабақтьщ әдісі: түсіндіру. суреттеу. салыстыру, әңгімелеу, сұрақ-жауап, бекіту, сөздікпен жүмыс. бағалау, корытындылау.

Сабактың көрнекілігі: дидактикалык материалдар, кестелер, кеспе қағаздары, т.б. Сабақтың формалары: жеке баламен, топпен, сынып ұжымымен жүшыс жүргізу.

Сабақтың типтері: кіріспе, ұйымдастыру кезеңі, жаңа сабақты түсіндіру, бекіту, қорытындылау.

Сабактын барысы:

1)  Ұйымдастыру кезеңі.

а) Оқушылармен сәлемдесу.
ә) Кезекші мәлімдемесі.

б) Журнал бойынша түтелдеу.

2)  Үй тапсырмасын сұрау.

а) Өткен сабақта өтілген ережелерді сүраймын.

ә) Жаттығу жүмысының орындалу барысын дәптерлерінен тексеремін.

б) Сұрак кою аркылы өткен тақырыпты бекітемін.

в)  Дәптерлерін алмастырамын.
3)Жаңа сабакты түсіндіру.

Бүгінгі жаңа сабакта оқушылардың лексика тарауы бойынша алған білімдерін тексеру мақсатында жаттығу жұмыстарын жүргіземін. Алғашқы орындалатын тапсырма: 49-жаттыгу жұмысының шарты. Сөз тіркестерін, түрақты тіркестерді жөне күрделі сөздерді бөлек-бөлек топтап жазыңдар.

Келесі орындалатын тапсырма: 50-жаттығу жүмысының шарты:. Берілгек сөйлемдерді окып, күрделі сөздердің түрлерін ажыратыңдар.

Келесі тапсырма: 51-жаттығудың шарты: Мәтінді мәнерлеп оқып, тыныс белгілерінің койылу себебін түсіндіріңдер.

Келесі тапсырма: 53-жаттығудың шарты: Сұрақ қ ою арқьілы сөйлемдегі сөздердің байланысын анықтап, дәптерлеріңе көшіріңдер.

Жаттығу жүмыстарын орындап болған соң қосымша сұрақтар мен тапсырмалар орындатамын.

Пысықтауга арналған сүрақтар мен тапсырмалар. І.Сөйлем нені білдіреді? Сөз нені білдіреді? 2.Не себепті сөздер сөйлем ішінде байланыска түсуі керек? З.Сез тіркесі мен сөйлемнің ара-катынасы қандай?

4.Сөз тіркесінің күрделі сөздер мен тұракты тіркестерден айырмашылықтары кандай? З.Бір-бірімен байланысқа түспеген сөздер тіркесе ме? Оның сыры неде? б.Сөздердін сөйлем ішінде байланысқа түсуінің себебін түсіндіріңдер.

Сабактың қорытындысы.

а)  Сүрак кою аркылы жаңа сабакты корытындылаймын.
ә) Оқушылардын білімін бағалаймын.

б)  Үйге тапсырма: 52-жаттығу жұмысының орындалу шартын түсіндіремін: Оқыған, естіген
әңгімелеріңді, ондагы өздеріңе ұнаған кейіпкерлерді естеріңе түсіріңдер. Жазгы демалыста


өздеріңе әсер еткен іс-окиғаларды еске алыңдар. Солармен байланыстырып, «Ауылға барганда». «Жайлауда». «Маған ұнаган шығарма» деген такырыптардың бірін таңдап алып, шығарма жазындар. Қүраған сөйлемдерің түсінікті, көркем болуын ескеріңдер