Тақырыптық-күнтізбелік жоспар Геометрия (жаратылыстану-математикалық бағыт) 11 сынып
Тақырыптық-күнтізбелік жоспар
- Пәні: Геометрия (жаратылыстану-математикалық бағыт)
- Сынып: 11 сынып
- Сағат саны: аптасына 2 сағат, барлығы 68 сағат
- Жоспар бойынша бақылау жұмыстары 7
- Жоспар бойынша тест жұмыстары 4
- Оқулық 11 сынып, Геометрия .В.Гусев.Ж.Қайдасов.Ә.Қағазбаева.Алматы. «Мектеп» 2015
- 2013-2014 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқыту Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген ҚР мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты негізінде және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығымен бекітілген оқу бағдарламалары арқылы жүзеге асырылады. Қазақстан Республикасының Əділет министрлігінде 2013 жылы 10 сəуірде № 8424 тіркелген.
«Геометрия» пәнінен оқу бағдарламасы
(жаратылыстану-математикалық бағыт
Түсінік ха
- Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы №1080 Қаулысымен бекітілген орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген.
- Геометрия – бізді қоршаған әлемдегі кеңістіктік формаларды моделдеп қана қоймай, олардың қасиеттерінің арасындағы логикалық байланыстарды орнататын математиканың бөлімі.
- Геометрияны оқыту көптеген мамандықтарды меңгеруге қажетті математикалық және практикалық іс-әрекеттер дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.
- Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математикалық бағытындағы сыныптарда геометрия курсын оқу пәні ретінде оқытудың мақсаты – барлық оқушыларды одан әрі математика облыстарында білім алуын жалғастыруы мен өздігінен әрекет етуі үшін, сонымен қатар болашақ кәсіби қызметі үшін геометрия аймағындағы математикалық дайындықтың қажетті деңгейімен қамтамасыз ету.
- Геометрия курсын оқып білу интеллектуалды дамыған тұлғаны тәрбиелеуде келесі мақсаттарға қол жеткізуге бағытталған:
1) логикалық ойлауды одан әрі дамыту;
2) тұрақты кеңістіктік түсініктерді және кеңістіктік елестерді дамыту;
3) кеңістіктік фигураларды кескіндеу дағдыларын дамыту;
4) геометриялық білім негізінде практикалық және математикалық іс-әрекеттер дағдыларын дамыту;
5) бейнелік ойлауды және функционалдық сауаттылықты дамыту;
6) графикалық сауаттылықты, эстетикалық талғамды дамыту;
7) геометрия тарихы және оның ғылыми-техникалық прогрестің дамуына әсерімен таныстыру арқылы тұлғаның мәдениетін тәрбиелеу.
- 6. Көрсетілген мақсаттарға сәйкес оқытудың келесі міндеттері шешілуі тиіс:
1) кеңістіктік фигуралардың қасиеттері туралы білім жүйесін қалыптастыру;
2) кеңістіктік фигуралардың қасиеттерін оқу барысында формалды-логикалық ойлау дағдыларын дамыту;
3) кеңістіктік фигуралардың кескіндерін және осы кескіндерде қосымша салуларды салу біліктігі мен дағдыларын дамыту;
4) сызбалардағы кескіндері бойынша жазық және кеңістіктік геометриялық
фигураларды танып білу біліктігі мен дағдыларын дамыту;
5) кеңістіктік фигуралардың симметриялары туралы тұрақты түсініктерін қалыптастыру;
6) геометриялық шамаларды өлшеу туралы білім жүйесін қалыптастыру;
7) есептеуге және дәлелдеуге арналған геометриялық есептерді шешу біліктігі мен дағдыларын дамыту;
8) геометриялық есептерді шешуде алгебраны және тригонометрияны қолдану біліктігі мен дағдыларын дамыту;
9) нақтылы объектіні бір немесе бірнеше геометриялық фигуралар түрінде
бере білу біліктігін дамыту;
10) практикалық мазмұнды есептерді шешуде геометриялық әдістерді қолдану біліктігі мен дағдыларын қалыптастыру.
- 7. Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математикалық бағыттағы геометрия курсының негізгі мазмұндық-әдістемелік бағыттары:
1) геометриялық фигуралар және олардың қасиеттерінің бағыты;
2) векторлық-координаталық бағыт;
3) шамаларды өлшеу бағыты;
4) функционалдық бағыт.
- 7. 10-11 сынып геометрия курсында оқушылар кеңістіктік геометриялық фигуралармен (екіжақты бұрыш, жартыкеңістік, көпжақтар, айналу денелері) және олардың қасиеттерімен танысады.
- 8. Оқушылар оқып біледі:
1) кеңістіктегі геометриялық фигуралардың өзара орналасуын;
2) кеңістіктік фигуралардың теңдігін;
3) дөңес фигураларды;
4) геометриялық шамаларды (екіжақты бұрыштарды, беттің ауданын, геометриялық дененің көлемін) өлшеуді;
5) көпжақтардың, айналу денелерінің және олардың жазықтықпен қималарының кескіндерін салуды;
6) кеңістіктегі нүктелердің және векторлардың координаталарын;
7) кеңістіктік геометриялық фигуралардың теңдеулермен және теңсіздіктермен берілуін;
8) геометриялық фигураның симметрияларын (центрлік симметрияны, түзуге және жазықтыққа қатысты симметриялард
9) Жаратылыстану-математикалық бағытағы «Геометрия» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі 11- сыныпта аптасына 2 сағ, барлығы 68 сағ.
11 – сынып. Геометрия
(жаратылыстану-математикалық бағыт)
Аптасына 2 – сағ (68 сағат)
Оқу пәнінің 11-сыныптағы базалық білім мазмұны
- 10-сынып геометрия курсын қайталау (2 сағ.).
- Көпжақтар (21 сағ.):
1) көпжақты бұрыш туралы түсінік, үшжақты бұрыш;
2) геометриялық дене туралы түсінік;
3) көпжақтар;
4) призма, оның элементтері;
5) тік және дұрыс призмалар, параллелепипед: , куб;
6) параллелепипедтің қасиеттері;
7) призманың жазбасы;
8) призманың бетінің ауданы;
9) пирамида жне оның элементтері;
10) дұрыс пирамида, қиық пирамида;
11) пирамиданың жазбасы;
12) пирамиданың және қиық пирамиданың бетінің ауданы;
13) кеңістіктегі қозғалыстар туралы түсінік: нүктеге, түзуге, жазықтыққа
қатысты симметриялар;
14) кубтың, параллелепипедтің, призманың және пирамиданың симметриялары;
15) көпжақтардың жазықтықпен қималары (өлшеу есептері);
16) дұрыс көпжақтар;
17) бізді қоршаған әлемдегі көпжақтар.
- Айналу денелері (19 сағ.):
1) айналу фигуралары;
2) тік дөңгелек цилиндр, оның элементтері;
3) цилиндрдің жазықтықпен қималары;
4) цилиндрдің жазбасы;
5) цилиндрдің бетінің ауданы;
6) призмаға іштей және сырттай сызылған цилиндрлер;
7) тік дөңгелек конус, оның элементтері;
8) конустың жазықтықпен қималары;
9) конустың жазбасы;
10) конустың бетінің ауданы;
11) пирамидаға іштей және сырттай сызылған конустар;
12) қиық конус және оның бетінің ауданы;
13) сфера және шар;
14) сфераның теңдеуі;
15) шардың және сфераның жазықтықпен қимасы;
16) сфераға жанама жазықтық, оның қасиеттері;
17) шар секторы және шарә
сырттай сызылған сфералар;
19) шардың және оның бөліктерінің бетінің ауданы;
20) цилиндрдің, конустың, шардың және оның бөліктерінің бетінің ауданын табуға арналған практикалық мазмұнды есептер.
- Денелердің көлемдері (18 сағ.):
1) денелердің көлемдерінің жалпы қасиеттері;
2) тікбұрышты параллелепипедтің көлемі, призманың көлемі, пирамиданың көлемі;
3) кеңістіктік фигуралардың ұқсастығы;
4) ұқсас фигуралардың көлемдері;
5) цилиндрдің және конустың көлемдері;
6) шардың және оның бөліктерінің көлемі;
7) геометриялық фигуралардың комбинациясына арналған есептер;
8) кеңістіктік денелердің көлемдерін табуға арналған практикалық мазмұнды есептер.
- «Қайталау. Есептер шығару (8 сағ.)».
ГЕОМЕТРИЯ
11-сынып
(барлығы 68 сағ, аптасына 2 сағ)
№ | Оқу материалының мазмұны | Сағат саны | Мерзімі |
1. 10-сынып геометрия курсын қайталау | 2 сағ | ||
2. Көпжақтар | 21 сағ | ||
1 | Көпжақты бұрыш туралы түсінік, үшжақты бұрыш | 1 | |
2 | Геометриялық дене туралы түсінік. Көпжақтар | 1 | |
3 | Призма, оның элементтері | 1 | |
4 | Тік және дұрыс призмалар, параллелепипед: тік, тікбұрышты, куб | 2
| |
5 | Параллелепипедтің қасиеттері | 1 | |
6 | Призманың жазбасы. Призманың бетінің ауданы | 2
| |
7 | 1-бақылау жұмысы | 1 | |
8 | Пирамида және оның элементтері | 1 | |
9 | Дұрыс пирамида, қиық пирамида. Пирамиданың жазбасы | 2
| |
10 | Пирамиданың және қиық пирамиданың бетінің ауданы | 3
| |
11 | Кеңістіктегі қозғалыстар туралы түсінік: нүктеге, түзуге, жазықтыққа қатысты симметриялар | 1 | |
12 | Кубтың, параллелепипедтің, призманың және пирамиданың симметриялары | 1 | |
13 | Көпжақтардың жазықтықпен қималары (өлшеу есептері) | 1 | |
14 | Дұрыс көпжақтар. Бізді қоршаған әлемдегі көпжақтар. | 1 | |
15 | 2-бақылау жұмысы | 1 | |
Тест-1 | 1 | ||
3. Айналу денелері | 19 сағ | ||
1 | Айналу фигуралары. Тік дөңгелек цилиндр, оның элементтері. | 1 | |
2 | Цилиндрдің осьтік қималары, цилиндрдің жазбасы | 1 | |
3 | Цилиндрдің бетінің ауданы | 1 | |
4 | Призмаға іштей және сырттай сызылған цилиндрлер | 1 | |
5 | Тік дөңгелек конус, оның элементтері. Конустың жазықтықпен қималары. Конустың жазбасы | 1 | |
6 | Конустың бетінің ауданы | 1 | |
3-бақылау жұмысы | 1 | ||
7 | Пирамидаға іштей және сырттай сызылған конустар | 1 | |
8 | Қиық конус және оның бетінің ауданы | 1 | |
9 | Сфера және шар | 1 | |
Сфераның теңдеуі | 1 | ||
Шардың және сфераның жазықтықпен қимасы | 1 | ||
Сфераға жанама жазықтық, оның қасиеттері | 1 | ||
Шар секторы және шар сегменті | 1 | ||
Көпжаққа іштей және сырттай сызылған сфералар | 1 | ||
Шардың және оның бөліктерінің бетінің ауданы | 1 | ||
Цилиндрдің, конустың, шардың және оның бөліктерінің бетінің ауданын табуға арналған практикалық мазмұнды есептер | 1 | ||
10 | 4-бақылау жұмысы | 1 | |
Тест-2 | 1 | ||
4. Денелердің көлемдері | 18 сағ | ||
1 | Денелердің көлемдерінің жалпы қасиеттері | 1 | |
2 | Тікбұрышты параллелепипедтің көлемі, призманың көлемі | 2
| |
3 | Пирамиданың көлемі | 2
| |
4 | Кеңістіктік фигуралардың ұқсастығы | 1 | |
5 | Ұқсас фигуралардың көлемдері | 1 | |
6 | Цилиндрдің көлемі | 2
| |
7 | Конустың көлемі | 2
| |
8 | 5-бақылау жұмысы | 1 | |
9 | Шардың және оның бөліктерінің көлемі | 2
| |
10 | Геометриялық фигуралардың комбинациясына арналған есептер | 1 | |
11 | Кеңістіктік денелердің көлемдерін табуға арналған практикалық мазмұнды есептер. | 1 | |
12 | 6 – бақылау жұмысы | 1 | |
Тест-3 | 1 | ||
5. Қайталау. Есептер шығару | 8 сағ | ||
Көпжақтар. | 1 | ||
Айналу денелері. | 2
| ||
көпжақтар мен айналу денелерінің беттері мен көлемдері. | 2
| ||
7 -Қорытынды бақылау жұмысы. | 2
| ||
Тест-4 | 1 | ||
Барлығы | 68 сағ |