Сезім мүшелері (көз ,құлақ ,мұрын ,тіл тері )

 

 

Өтілу мерзімі.

 

19.10.2015жыл                                 Пәні :дүниетану

Сабақ тақырыбы.Сезім мүшелері  (көз ,құлақ ,мұрын ,тіл тері )
Жалпы мақсаты.Сезім мүшелерін еске түсіре отырып, олардың қызметімен таныстыру

 

Күтілетін нәтиже.Сезім мүшелерінің қызметімен танысады,  салауатты өмір салтын сақтауға үйренеді

 

Сабақтың әдісі. «Жұптастыру », «Миға шабуыл», «Рас па ?» стратегиялары, диалог. «Лездеме сұрақтары »

 

Сілтемелер.Дүниетану

 

Пәнаралық байланысӨзін –өзі тану , қазақ тілі

 

 

 

 

 

 

УақытыСабақ кезеңдері.Мұғалімнің іс-әрекеті.Оқушының іс-әрекеті.Ресурстар
 2мин

 

 

2мин

Кіріспе“Көтеріңкі көңіл күй  ” ұйымдастырамын

Оқушыларды 4топқа бөлемін.

Музыка әуенімен қимылдар жасайды .Оқушылар 4топқа бөлінедіТоп аттары жазылған қағаздар.
 5мин

 

 

5мин

 

 

 

7мин

 

 

5мин

 

 

7мин

 

7мин

Негізгі бөлімБарлық оқушыларды қатыстыра отыра  «Рас па ?» стратегиясы Шартымен таныстыру .

Жаңа сабақ. Сезім мүшелері  (көз ,құлақ ,мұрын ,тіл тері )

1 – жұмыс « Иә, жоқ» әдісі арқылы
«Белсенді оқушыны» анықтайды. Оқушылар екі топқа бөлініп, жарты шеңбер жасап тұрады.
1. Ауасыз өмір сүре аламыз. (жоқ)
2. Сенің жүрегің өз жұдырығыңдай (иә)
3. Ауа тек қана далада болады. (жоқ)
4. Оттегі таза ауа. (иә)
5. Тірек, қозғалыс мүшесі – өкпе. (жоқ)
6. Ауамен тек қана адамдар демалады. (жоқ)
7. Таза ауа өкпеге кеңірдек арқылы енеді. (иә)

8. Күн сайын таза ауада серуендеу зиян.(жоқ)
9. Дені сау адам аурушаң. (Жоқ)
10. Өз денсаулығың өз қолыңда. (иә)

2 – жұмыс

«Миға шабуыл »  стратегиясы. Топтарға  тақырыпқа байланысты сұрақтар қою.

 Сауалнама:

1.Нансыз тамақ ішесің бе?                                                                                   2.Қандай көкөністерді күнделікті жейсің?                                                           3.Қандай жемістің шырынын ішесің?                                                                  4.Күніне неше рет сүт ішесің?                                                                                5.Сен балықты жақсы көресің бе?                                                                      6.Шайға қантты көп саласың ба?

Сұрақтарға  жауап беру.

Білімді белсендіру. Кіріспе әңгіме

Суретпен жұмыс.  «Түртіп алу» стратегиясы Мәтінді оқу ,жаңа мәліметтерді түртіп алу

 

Суреттермен жұмыс жүргізу. Семантикалық карта  «+»,

«-», таңбаларымен орындайды

«Ауырып  ем  іздегенше, ауырмайтын  жол  ізде» мақалын талдау.

1. Ас дайындайтын адамды кім дейміз?

2. Сендердің үйлеріңде тамақты кім дайындайды?

3.Азық-түліктің қандай түрлері болады?

«Азық – түліктерді жина» ойыны Қайсысы өсімдік тектес, қайсысы жануар тектес азық-түлік екі корзинаға салу.

4.Тамақ алдымызға қалай келеді?

5.Сендер неше мезгіл тамақ ішесіңдер?

6.Сабақтан кейін бірден тамақ ішуге отырасыңдар ма?

 

 

Топтық жұмыс арқылы үйге берілген тапсырманы, оқушылар кезектесіп қорғайды.

Кубиктегі сұрақтарға жауап берді.

Топпен жұмыс  топта талқылайды .

Әр топ жұмбақтарды шешеді ол жайлы өз ойын айтып береді .

 

 

Оқушылар жұптаса отырып  сұрақтарға жауап береді .

Мәтінді жұптасып оқиды дәптердегі тапсырманы оқулықтың көмегімен орындайды .

 

 

 

 

 

 

 

Семантикалық картаны толтырады

1-топ Дәм сезу мүшесі оның қызметі

2-топ Есту мүшесі оның қызметі

3-топ  Иіс сезу мүшесі  оның қызметі

Оқушылар өз ойын дәптерге жазады.  Мәтінді жұптасып оқиды дәптердегі тапсырманы оқулықтың көмегімен орындайды .

 

 

 

 

 

«Жүйке жүйесі кестесі »

 

 

 

«Миға шабуыл» стратегиясы

 

 

Слайдтар

 

 

 

 

Оқушы дәптері

  Үй тапсырмасы.  Сезім мүшелері   
 2минБағалау.

 

Оқушылар топта талқылайды, сұраққа жауап береді .Екі жұлдыз , бір тілек » арқылы бағалайды,қолпаштау сөздері.
 2минРефлексия.Кері байланыс «Алақан »Өткен тақырып бойынша өз пікірлерін жазады.Стикер