Септік жалғауларын қайталау
03.04.15 | Қазақ тілі | 4-сынып | |
Сабақтың тақырыбы | Септік жалғауларын қайталау | ||
Сілтеме | жоспар | ||
Жалпы мақсаты
| Септік жалғауларын еске түсіріп, тарау бойынша алған білімдерін бекіту. Оқушылардың сауатты жазу, сауатты сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. Сөздердің дұрыс қолданысын практикада жүзеге асыру. | ||
Оқу нәтижелері
| Оқушылардың ой ұшқырлықтары, ойлау жылдамдықтары артады. Балалар өздігінен сөздерді септей алады,тапсырма орындай отыра білімдерін бағалай алады. Балалардың қазақ тіліне деген сүйіспеншіліктері артады. | ||
Негізгі идеялар | Сабақта алған білімдерін, жаңа сөздерді оқушылар практика жүзінде қолдана алады. | ||
Тапсырмалар
| 1. Тақырыпты ашу ( қосымша №1слайд) 2. Жұмбақ өлеңді шешу ( қосымша № 2-9 слайдтар) 3. Постерге берілген сөздерді септеу (қосымша № 11слайд) топпен жұмыс | ||
Оқушыларды бірден үшке дейін санау арқылы үш топқа бөлемін. Оқушылар өздеріне тиген нөмір бойынша парталарға отырады. (1 минут) 1-тапсырма (5 минут) Мақсаты: Интерактивті тақтадағыребусты және жұмбақ өлеңді шешу арқылы сабақтың тақырыбын ашу. Жұмбақ өлеңді шешкеннен кейін оқушылар өздері сабақтың тақырыбын анықтайды. Жауабын кітапта126 беттегі Қ.Мырза-Әлінің өлеңімен тексереді. (Өлеңді оқушыға оқытамын) 2-тапсырма Мақсаты: Төмендегі сөздерді септеу. Топпен жұмыс (2 минут) («Температура» әдісін қолданамын) Оқушыларды жұмыс уақытында тоқтатып, «Біз не істеп жатырмыз?» деген сұраққа жауап аламын. Топтар өзара бірін-бірі постер қорғағаннан кейін, «Бармақпен бағалау» әдісі арқылы білімдерін анықтайды. (3 минут) | |||
Бекіту (4 минут) | Сәйкестендіру танымдық ойыны. Оқушылар тақтада берілген септік тұрлері мен сөздерді жалғауларына қарай сәйкестендіреді. | ||
Кері байланыс (2 минут) | Оқушылар сабақ соңында «Жетістік баспалдағы» арқылы өздерінің жетістіктерін көрсетіп, мұғалімге тапсырады. | ||
Бағалау (3 минут) | Топта отырып оқушылар өздерін дескрипторлар арқылы бағалайды. Дескрипторлар ортақ талданып түсіндіріледі. | ||