М. Әуезовтың «Қараш-Қараш оқиғасы» әңгімесіндегі кейіпкерлер бейнесі
Сабақтың тақырыбы: | М. Әуезовтың «Қараш-Қараш оқиғасы» әңгімесіндегі кейіпкерлер бейнесі | |||
Сілтеме:
| Әдебиет оқулығы. Алматы. «Атамұра». 2011ж. Авторлары: С.Мақпырұлы, Г.Құрманбай, А.Қыраубайқызы 114 — бет | |||
Жалпы мақсаты:
| Оқиға мазмұнын пайдалана отырып,кейіпкерлерге мінездеме беру, кейіпкерлер арасындағы қарым-қатынасты талдау, алған білімдерін қорыту, жинақтау | |||
Оқыту нәтижесі:
| Кейіпкерлер іс-әрекетіне баға беруде ойлау, сөйлеу,жазу дағдылары дамиды, өз ойын белгілі мәліметтер арқылы дәлелдеуге үйренеді.Бағалау дескрипторларын пайдаланып формативті бағалау түрін меңгереді. | |||
Түйінді идеялар:
| Топтасып, ынтымақпен жұмыс атқаруға, бірігіп қорытынды жасауға үйренеді. Адамгершілік, адалдық, төзімділік қасиеттерді үйренуге бағытталады. | |||
Әдіс- тәсілдер:
| 1.Ч.Темпль, К.Мередит, Женни А Стиль «Сыни тұрғыдан ойлау мен жазуды дамыту». 2.М.Жанпейісова «Модуль-дік оқыту». 3.Ж.Қараев «Үш өлшемді деңгейлеп оқыту». 4. Н.Оразақынова «Сатылай кешенді талдау» | |||
Бағалау түрі: | Қалыптастырушы (формативті) бағалау. Өзін- өзі бағалау,бірін-бірі бағалау, жұптық бағалау, топтық бағалау, мұғалімнің бағалауы | |||
Құрал-жабдықтар: | Үлестірме жеке бағалау дескрипторлары, интерактивті тақта, компьютер, слайдтар | |||
Пәнаралық байланыс | Тарих, қазақ тілі | |||
Кіріспе
| I Қызығушылығын ояту ( Үй жұмысын сұрау) 1. Сәлемдесу, топтағы оқушыларды белгілеу,ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
2. Ой қозғау. Слайдтағы суреттер арқылы өткен сабақты еске түсіру,жаңа тақырыпты болжату.(Зерттеу әңгіме) | |||
Негізгі бөлім | II Мағынаны тану (Жаңа сабақ) Тапсырма №1 « Қысқа-нұсқа» оқыта үйрету ойыны (Топтық бағалау) Тапсырма №2 Тест сұрақтары (Өзін-өзі бағалау) Тапсырма №3 Кейіпкерлерге мінездеме. «Топтастыру» стратегиясы. (Топтық бағалау) 1-топ Бақтығұл 2-топ Сәлмен бай 3-топ Жарасбай болыс 4-топ Тектіғұл Тапсырма№5 «Сауаттылықты ашатын хаттар» стратегиясы. Досына хат жазу. (Жұптық бағалау)
Тапсырма №6 Сатылай талдау. «Дұрыс жауапты көрсет» (Бірін-бірі бағалау) | Дифференциация
1. Деңгейлік тест сұрақтары
| ||
Қорытынды | III Ой-толғаныс (Үйге тапсырма) Мен қайсар рухты қазақ ұланымын
|
| ||
Рефлексия жүргізу | Әр түрлі деңгейдегі сұрақтар | |||