М. Әуезовтың «Қараш-Қараш оқиғасы» әңгімесіндегі кейіпкерлер бейнесі

 

Сабақтың тақырыбы: М. Әуезовтың «Қараш-Қараш оқиғасы» әңгімесіндегі

кейіпкерлер бейнесі

Сілтеме:

 

 Әдебиет  оқулығы.     Алматы.    «Атамұра».   2011ж.                              Авторлары: С.Мақпырұлы, Г.Құрманбай, А.Қыраубайқызы

114 — бет

Жалпы мақсаты:

 

Оқиға мазмұнын пайдалана отырып,кейіпкерлерге мінездеме беру, кейіпкерлер арасындағы қарым-қатынасты

талдау, алған білімдерін қорыту, жинақтау

Оқыту нәтижесі:

 

 

 

Кейіпкерлер іс-әрекетіне баға беруде ойлау, сөйлеу,жазу дағдылары дамиды, өз ойын белгілі мәліметтер арқылы дәлелдеуге үйренеді.Бағалау дескрипторларын пайдаланып формативті бағалау түрін меңгереді.
Түйінді идеялар:

 

Топтасып, ынтымақпен  жұмыс атқаруға, бірігіп қорытынды жасауға үйренеді. Адамгершілік, адалдық, төзімділік қасиеттерді үйренуге бағытталады.
Әдіс- тәсілдер:

 

 

1.Ч.Темпль, К.Мередит, Женни А Стиль «Сыни тұрғыдан ойлау мен жазуды дамыту».    2.М.Жанпейісова «Модуль-дік оқыту».     3.Ж.Қараев «Үш өлшемді деңгейлеп оқыту».

4. Н.Оразақынова «Сатылай кешенді талдау»

Бағалау түрі: Қалыптастырушы (формативті) бағалау. Өзін- өзі бағалау,бірін-бірі бағалау, жұптық бағалау, топтық бағалау, мұғалімнің бағалауы
Құрал-жабдықтар: Үлестірме жеке бағалау дескрипторлары, интерактивті тақта, компьютер, слайдтар
Пәнаралық байланыс Тарих, қазақ тілі
Кіріспе

 

 I  Қызығушылығын ояту  ( Үй жұмысын сұрау)

1.     Сәлемдесу, топтағы оқушыларды   белгілеу,ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

 

2.     Ой қозғау.  Слайдтағы суреттер арқылы өткен сабақты еске түсіру,жаңа тақырыпты болжату.(Зерттеу әңгіме)

Негізгі бөлім  II  Мағынаны тану    (Жаңа сабақ)

Тапсырма №1  « Қысқа-нұсқа» оқыта үйрету ойыны   (Топтық бағалау)

Тапсырма №2  Тест сұрақтары (Өзін-өзі бағалау)

Тапсырма №3

Кейіпкерлерге мінездеме. «Топтастыру» стратегиясы.  (Топтық бағалау)

1-топ Бақтығұл

2-топ Сәлмен бай

3-топ Жарасбай болыс

4-топ Тектіғұл

Тапсырма№5 «Сауаттылықты ашатын хаттар» стратегиясы. Досына  хат жазу. (Жұптық бағалау)

 

Тапсырма №6

Сатылай талдау.

«Дұрыс жауапты көрсет» (Бірін-бірі бағалау)

Дифференциация

 

1.     Деңгейлік тест сұрақтары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды III  Ой-толғаныс (Үйге тапсырма)

Мен қайсар рухты қазақ ұланымын

 

 

 

 

 

 

 Рефлексия жүргізу Әр түрлі деңгейдегі

сұрақтар