М.Мақатаевтың «Аққулар ұйықтағанда» поэмасының сюжеті мен композициясы

 

Сабақтың тақырыбы:М.Мақатаевтың «Аққулар ұйықтағанда» поэмасының  сюжеті мен композициясы
Сілтеме:

 

 Әдебиет  оқулығы.     Алматы.    «Атамұра».   2011ж.                              Авторлары: С.Мақпырұлы, Г.Құрманбай, А.Қыраубайқызы
Жалпы мақсаты:

 

Поэманың сюжеттік композициясын меңгерту, кейіпкерлер іс-әрекетіне баға бере отырып, өлеңнің негізгі ойын,тақырыбын, көркемдік тілін ұғындыру

 

Оқыту нәтижесі:

 

 

 

Поэманың сюжеті мен композициясын анықтай алады, топтасып, ынтымақпен  жұмыс атқаруға, бірігіп қорытынды жасауға үйренеді. Өлеңді талдау барысында сыни ойлау,еркін дәлелмен  сөйлеу, сауатты жазу, мәнерлеп оқу дағдылары дамиды. Бағалау дескрипторларын пайдаланып формативті бағалау түрін меңгереді.

 

Түйінді идеялар:

 

Табиғат заңдылығына қарсы келмеуді,  қазақтың салт- дәстүрін сақтауды, экологиялық мәдениеттілікті түсінеді.

 

Сабақтың түрі:

 

 7 модульге негізделген  Кембридж  тәсілі.  Кіріктірілген сабақ.

 

Бағалау түрі:Қалыптастырушы (формативті) бағалау.
Құрал-жабдықтар:Үлестірме жеке бағалау дескрипторлары, интерактивті тақта, компьютер, слайдтар
Пәнаралық байланыс:Қазақ тілі, экология, музыка, биология
 Кіріспе

 

 I  Қызығушылығын ояту  ( Үй жұмысын сұрау)

Ой қозғау.  Н. Тілендиевтің «Аққу» күйін тыңдата отырып, өткен сабақты еске түсіру, жаңа тақырыпты болжату, аққу жайлы білетіндіктерін сұрау

Топ құру,  ынтымақтастық  атмосферасын   қалыптастыру

1-топ   Ана

2-топ   Жетімкөл

3- топ  Аққу

 Негізгі бөлім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II  Мағынаны тану    (Жаңа сабақ)

 

Тапсырма №1 Тест сұрақтары

 

Тапсырма №2  « Кері сұрақ?» оқыта үйрету ойыны

 

Тапсырма №3  Мәнерлеп оқу

1-топ  Ана сөзі

2-топ  Жетімкөл суреті

3-топ  Көлдегі аққу

 

Тапсырма №4

Кейіпкерлерге мінездеме. «Топтастыру» стратегиясы.  (Топтық жұмыс)

1-топ   Ана

2-топ  Жетімкөл

3-топ   Аққу

 

Тапсырма№5 «Сауаттылықты ашатын хаттар» стратегиясы. Досыма  хат.

Қазақ тілі.  Салалас сөйлем

 

Тапсырма №6

Сатылай талдау.

(Жеке жұмыс, мұғалімнің бағалауы)

 

 

Дифференциация

 

Деңгейлік тест сұрақтары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды

 

 

 

III  Ой-толғаныс (Үйге тапсырма)

Табиғат -ана

 

 

 

 Рефлексия жүргізуӘр түрлі деңгейдегі

сұрақтар