Ж. Аймауытовтың «Әнші» әңгімесіндегі Әмірқан бейнесі

 

Сабақтың

тақырыбы:

Ж. Аймауытовтың «Әнші» әңгімесіндегі Әмірқан бейнесі
Сілтеме:

 

 Әдебиет  оқулығы.     Алматы.    «Атамұра».   2012ж.                              Авторы: Р.Құтқожина,   Қ.Бітібаева,  Е.Арын                -бет.
Сабақтың  мақсаты:Әңгіме мазмұнын терең меңгерту арқылы әншінің азаматтық, адамдық бейнесін жан-жақты таныту
Оқыту нәтижесі:

 

 

 

 

1.     Тест орындау арқылы сыни ойлауы дамиды.

2.     Әңгіме мазмұнын жоспарлап, жүйелі баяндайды.

3.     Тірек сөздер арқылы Әмірқан тұлғасын ашады.

4.     Сұхбат (диалог) арқылы  сөйлеу тілі дамиды

5.     Сыныптағы өнерге бейім балалардың қабілеті танылады.

6.     Бағалауда нақтылықты меңгереді.

Түйінді идеялар:

 

Өнер, ән құдіретін бағалай білуді , қазақ халқына тән адамгершілік қасиеттерді, өнерге деген сүйіспеншілікті  түсінеді.
Әдіс- тәсілдер:

 

Сыни тұрғыдан ойлау мен жазу әдісі.  Модульдік оқыту.

Сатылай кешенді талдау.  Диалогтік оқыту.

Бағалау түрі:Формативті (қалыптастырушы) бағалау
Құрал-жабдықтар:Үлестірме жеке парақтар, бағалау дескрипторлары, интерак-тивті тақта, компьютер, постер, маркер
Жоспары:
Уақытты жоспарлауЖоспар бойынша орындалуы тиіс тапсырмалар
0-3 минутОқушыларды топқа бөлу, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру («Әнші» сөзіндегі әріптер саны арқылы төрт топқа бөлу)
Кіріспе

0-10 минут

I  Ой қозғау Тапсырма №1«Нақ сұрақ – дәл жауап»

Үй жұмысын  қайталау,жаңа тақырыпты болжату. Прототип  (Әнші Әміре Қашаубаев) туралы түсінік.

Тапсырма №2Әңгіменің мазмұны бойынша тест сұрақтары.

Тапсырма №3Постермен жұмыс.  Тақырып қою,жоспарлау, баяндау.

Сергіту сәті.  «Ән көңілдің ажары»

Негізгі бөлім

0-27  минут

 II  Мағынаны тану    (Жаңа сабақ)

Тапсырма №4«Тұлғаны танып біл» оқыта үйрету ойыны. Әнші тұлғасын ашу.

Тапсырма№5. «Сұхбат сәті» .  Диалог жүргізу.

Тапсырма№6  Эссе»Мен не үйрендім?»

Дифференциация

 

1-    деңгей

 

2-    деңгей

 

3-    деңгей

 

 

Қорытынды

0-3 минут

III  Ой-толғаныс (Үйге тапсырма)

Тапсырма№7   Ақтамақ хикаясын аяқтау

Рефлексия

0-2  минут

 Әр түрлі  деңгейдегі

сұрақтар мен  ұсыныстар