Қысым тарауын қайталау.

 

Сабақтың тақырыбы: Қысым тарауын қайталау.
Мақсаты:

 

Қысым,қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуін  өз бетімен ұғынуға жетелеу;

оқушылардың алған білімдерін тексеру .

Күтілетін нәтиже:

 

 қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуін ұғынады, формуланы пайдаланып есептер шығара алады, танымдық қабілеті артады, топта ынтымақтастықпен жұмыс  істеуге дағдыланады.
Жетістік критерийлері: деректерді пайдалана алуы, ынтымақтастық жұмыстың болуы, жауаптың нақтылығы, формулаларды дұрыс қолданылуы.

 

Түйінді идеялары: Оқушылардың қызығушылықтарын оята отырып, өзін-өзі және бірін-бірін бағалау арқылы өз мүмкіндіктерін жүзеге асыруға көмектесу. Оқушыларды сабақта өз  қателігін мойындауға, ой бөлісуге, пікір алмасуға үйрету.
Оқу құралы:

(ҚР БжҒМ ұсынылған)

Физика және астрономия.Р.Башарұлы. У.Тоқбергенова. Д.Қазақбаева. Алматы. «Атамұра» 2012ж.

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңдері Мұғалімнің  іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар
Кіріспе Оқушыларды қарсы алу,  ынтымақтастық атмосферасын құру

Оқушыларды  түрлі-түсті карточка арқылы  топтарға бөлу.

 

Оқушылар мұғаліммен амандасады.

Оқушылар  топқа бөлінеді.

 

 

 

Ауызша мадақтау

 

Түрлі-түсті карточкалар

 

Негізгі бөлім

 

Қызығушы-лығын ояту

«Ой қозғау»

12 мин

 

Әр топқа сурет беріледі

Тәжірибе жасау

 

І топ: Неге а) жағдайында үстел құмға батпайды, ал ә)жағдайында үстелдің аяғы құмға батады?

Әжелеріміз ертеде көрпені қолмен тіккен. Тігін тігуде ұшы доғал немесе үшкір инелерді қолданғанда, қайсысымен матаны тесу оңай

 

 

ІІ топ: Түтікшеге су құйғанда қандай өзгерісті байқауға болады? Осы тәжірибені көрсет және түсіндір.

 

ІІІ топ:  Бос кеңістікке ауа толтырғанда қандай құбылыс орнайды?  Неліктен?

 

 

Сұрақтар бойынша топта ақылдасып жауабын айтады және тәжирибе ретінде жеткізу

І топ

 

 

 

ІІ топ

 

 

 

ІІІ топ

Тәжірибені бақылайды.

Тәжірибе бойынша ойларын айтады

Қатты денелер және сұйықтар мен газдарға түсірілген қысым бойынша ой қорытады.

Топтардың  жауаптарын  фигуралар арқылы бірін-бірі бағалауы

жауап толық, нақты, дұрыс-

 

Жауап дұрыс, бірақ толық емес –

 

Жауап нақты емес.

 

 

Қосымша жауап берген оқушыларға фигуралар  беріледі.

 

 

Топтарға әр түрлі суреттер, керекті құралдар

 

Бағалау парақшалары, фигуралар.

 

 

Интерактивті тақта, слайд

Мағынаны тану сатысы

 

 

«Миға шабуыл»

Логикалық құрылым

7 мин

 

 

 

 

 

 

 

Негізгі ұғымдар мен анықтамалар, формулаларды тексеру.

 

Бос орынды толтырыңдар:

1.   Қысымды есептеу формуласы.

2. Қысымның негізгі өлшем бірлігі: ____

3. 1кПа      =__________Па ,

1гПа      =__________Па,

1МПа     =__________Па,

4. Сұйыққа және газга берілетін қысымының формуласы

Қажетті формулалар мен мәліметтерді тақтаға жазды.

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

Топ көшбасшысы топты бағалау парағына белгілеп отырады

 

 

Мадақтау, бағалау парақтары ,фигуралар

 

Интерактивті тақта, слайд

 

 

 

 

Бағалау парақшалары

 

 

 

Білімді бекіту сатысы

«Ой қорыту»

10 мин

1. Есептер шығару

А) 8 м тереңдіктегі су қоймасындағы қысымды тап.

Б) 2 кН күш 500 см2 ауданға біркелкі әсер етеді. Қысым неге тең?

С) Шаңғышының қарға түсіретін қысымы 2,5 кПа. Егер бір шаңғының ұзындығы 120 см, ені 4 см болса, онда шаңғышының массасы қандай?

 

Топ ішінде ақылдаса отырып бірін-бірі таныстырады, олар талқылап, қажет болса өз жұмыстарын түзейді. Әр топтан бір оқушы есептерін сыныпқа жариялайды, әрі тақтаға шыққан оқушы   өзіне 1балл қояды.

 

 

бағалау парақтары

 

 

Интерактивті тақта, слайд, таратпа карталар

 

 

Сергіту сәті        
Өздік жұмысы

10 мин

Деңгейлік тапсырмалар:

Есептер

А деңгейі: 200 см2 ауданға түсірілген күш 100 Н болса, қысым қандай болар еді?

В деңгейі: Керосиннің ішінде, оның деңгейінен 400 мм биіктікте тығын тұр. Егер тығын ауданы 16 см2 болса, осы тығынға керосин қандай  күш түсіреді?

С деңгейі: Гидравликалық машинаның кіші цилиндірінің диаметрі 4 см, ал үлкен цилиндрінің диаметрі 50 см. Бұл машина күштен қандай ұтыс береді?

Есепті бірінші болып, әрі дұрыс  шығарған оқушы тақтаға шығады және өзіне деңгейі бойынша өзін бағалайды

А-1балл қояды.

В-2 балл қояды

С-3 балл қояды

 

бағалау парақтары

 

Интерактивті тақта, слайд, таратпа карталар

 

Үйге тапсырма

Бағалау.

4 мин

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

2 мин

§33,34,35 17-жаттығу

 

 

Топтардың өзара бағалауы, топ көшбасшыларының бағалау парақшалары және фигуралар бойынша жиынтық бағалау.

Көніл  күй лентасы:

Жасыл лентасы-көңіл күйі жоғары

Қызыл лентасы-көңіл күйі орташа

Көк түсті лентасы—  көңіл күйі төмен

 

«Термометр»

Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазады

 

 

 

Топ көшбасшылары бағалау парақшаларын толтырады.

Оқушылар таңдап өз көніл күйі айтады.

Бір-біріне жақсы тілек айтады

 

 

 

Осы сабақ бойынша өздерінің пікірлерін стикерге жазып сабақ

Термометрдің 0 градустан жоғары болса-сабақ қызықты болды

Ал  0 градустан төмен болса түсінбеген жерлер болды.

 

 

Бағалау парақшалары, фигуралар

 

 

 

 

 

 

 

 

Осы сабақ бойынша өздерінің пікірлерін стикерге жазады

 

Оқулық, күнделік Бағалау парақшалары, фигуралар,

 

 

Түсті ленталар

 

 

 

 

 

Стикерлер