Шерхан Мұртаза.» Бала Тұрар»

Тақырыбы Шерхан  Мұртаза.» Бала Тұрар»
Сабақтың  мақсаты Сыни ойлау көзқарасын  дамыта  отырып,  әңгіменің мағынасын  түсіну,  өздігінен  жұмыс  істеуге, оқығаннан  қорытынды  шығаруға  ,байланыстырып  сөйлеуге дамыту.Есте  сақтау мен дүниетанымын кеңейту.
Оқыту  нәтижесі: «Бала Тұрар» мәтінінен мағлұмат алады. Мәтін мазмұнын меңгереді. Топта бірлесіп жұмыс жасайды,пікір алмасады,бағалауға үйренеді.          Тұрар Рысқұловтың мемлекет және қоғам қайраткері екенін біледі.
Әдіс-тәсілдері: Диалогтік оқыту,топтық жұмыс, сұрақ-жауап т.б
Негізгі  дереккөздер: Ана тілі оқулығы, «Қызыл  жебе» романының кітабы, АКТ,слайд,Бейнефильм. т.б
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі.                                                                   1.Амандасу.                                                                       2.Топқа бөлу.                                                                    3.Бір-біріне сәттілік тілеу.
Үй тапсырмасы: Тұрсын Жұртбайдың «Бала Мұхтар мен Абай» мәтінін жоспар бойынша сұрап пысықтау

1.      Абай аулына келген Мұхтарды не қызықтырып еді?

2.      Оны кім байқады?

3.      Әуез қарт Мұхтардың құлағына не деп сыбырлады?

4.      4. Абай Мұхтар туралы не айтты?

Миға шабул: Тақтаның, картаның ,сынып бөлмесінің ұстаздың ,оқушылардың  суретін  слайдтан көрсету.
Жаңа сабақ: Мұғалімнің  кіріспе  сөзі.                                                      Ш. Мұртазаның»Бала  Тұрар»  мәтінін бөліктерге  бөліп оқыту. Қосымша  Тұрар  Рысқұлыв  туралы слайдтан  көрсетіп  таныстыру.
1.Тапсырма.                                                                         Топтық  жұмыс. Мәтін мазмұнына сүйеніп «Венн»диограммасы  арқылы Тұрар мен Атамырзаны  салыстыру.
Сергіту сәті: Музыка әуенімен  қимыл-қозғалыс жасау.
2.Тапсырма. Жұптық жұмыс. Тұрар туралы эссе жазу.
Дәптермен жұмыс: Әңгімедегі  елдердің, көлдердің  аттарын жазып алу.
3.Тапсырма. 1 топ.Әңгіме мазмұнына сұрақ дайындау.               2топ.Сынып бөлмесін сыйпаттау.                                3топ.И.Владимирович кім?не істеген?                      4топ.Әңгіменің  соңғы бөліміне сурет салу.
Рефлексия: Смайликтер арқылы  оқушының  көңіл-күйлерін анықтау.
Бағалау: Жиынтық  баға.
Үй  тапсырмасы: Әңгімені  оқу, мазмұнын  әңгімелеу.  Картадан әңгімедегі  елдер мен көлдерді  табу.
   

 

Ақтау қаласы «Мектепке дейінгі шағын орталығы мен гимназия сыныптары бар №9 жалпы білім беру орта мектебі» ММ

бастауыш сынып мұғалімі Тлеубаева Гулзия