«Көңілді қыс». Жіңішке дауысты дыбыстар.

 

Сабақтың тақырыбы:  «Көңілді қыс». Жіңішке дауысты дыбыстар.
Сабақтың мақсаты:  Оқушыларды өлеңді мәнерлеп оқуға жаттықтыру, ойын жүйелі жинақтап сөйлеуге үйрету және жіңішке дауысты дыбыстар туралы білімін кеңейту.
Күтілетін нәтиже: Алған білімдерін өмірде қолдана білу.
Әдіс-тәсілдер: Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс;

Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Ресурстар: АКТ,флитчарттар,маркер,қыс туралы тақырыпты суреттер,
Сабақ кезеңдері Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Психологиялық дайындық

Топқа бөліну

3 минут Оқушыларды шаттық шеңберіне тұрғызу. «Қыс» тақырыбында тренинг. «Қар», «қырау», «боран», «тұман» бойынша топқа бөлінеді  

Тренинг біткеннен кейін,топқа бөлініп отыру.

 

Үй жұмысын тексеру

10 минут Өрмекші,құмырсқа,қарлығаш Рөлге бөліп сахналау
Білу

Ой ашар

5 минут        Дауысты дыбыстар

 

жуан                   жіңішке

 

Өткенге шолу,білімдерін толықтыру

Бейне үзінді «Қыс қызықтары» 2 минут «Әли мен Айя» туралы бине үзіндіні көрсету. Оқушылар көргендерін талқыға салады
Түсіну

Жаңа сабақ

 

10 минут Өлеңді мәнерлеп оқу.

-Өлеңде қыс мезгілі қалай суреттелген?

-Қысқы ойын түрлерін ата?

-Өлеңнен жіңішке дауысты дыбысы бар сөздерді тап.

Тізбек бойынша оқыту

Сұрақтарға жауап береді

Қолдану

Топпен жұмыс

8 мин 1-топ «Көңілді қыс» сурет салу

2-топ Семантикалық карта

3-топ «Мен қармын»образға кіру

4-топ «Қыс» сөзін топтастыру

 Топпен жұмыс,постер қорғау
Талдау

Ой толғаныс

3мин Сөздік диктант

Қыс,  боран, қырау, тұман,

жел, суық, аяз, саптама,ішік,тұмақ

 

Өздік жұмыс жасау.

Жинақтау

Сабақты қорытындылау  Кері байланыс

2 мин  

«Бес саусақ»

 

Сабақ бойынша кері байланыс жасау.

Бағалау 2 мин Табыс критерийлері Оқушылар өзді-өзін бағалайды