әріптесіне доп беру

Тақырыбы:      әріптесіне доп беру

Сабақтың мақсаты: оқушылардың баскетбол ойынына қызығушылығын

арттыру, қозғалыста допты қағып алуды үйрету.

  • Ептілік, төзімділік қабілеттерін дамыту;
         Сабақтың мазмұны Уақыты Әдістемелік нұсқаулар
           Дайындық бөлімі    
 

І

Сынып оқушыларын сапқа тұрғызу,мәлімдеме қабылдау, сәлемдесу. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.

Орнындағы бұрылыстар.

Жалпы дамыту жаттығулары қозғалыста.

Спорт залды айнала жүру екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен жүру

-Екі қол белде өкшемен жүру,

-Екі қол белде аяқтың ішкі және сыртқы жағымен жүру, орташа боймен жүру.

Жеңіл жүгіріс:

Залды айнала жеңіл жүгіріспен жүгіру

-Қолды алға айналдыру

-Қолды артқа айналдыру

Тізені кезек-кезек жоғары көтеріп жүгіру

Отырып жүру ортаға  дейін

Жылдам жүгіру

Жәй жүру

Жалпы дамыту жатығулары орнында

Б.қ. аяқ иық мөлшерінде , қол белде 1-2 – басты оңға, 3-4 солға айналдыру;

Б.қ.  иық мөлшерінде, қол иықта 1-4 –иықты алға, 1-4 артқа айналдыру

Б.қ. екі қолды қайшылау

Б.қ.  қол белде белді айналдыру

Б.қ  орнымыздан отырып тұру

Орнында адымдау

    15*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4-5рет

4-5рет

4-5рет

4-5рет

4-5рет

 

Оқушылардың спорттық

киімін тексеру

Бұйрықтардың дұрыс орындалуын қадағалау.

 

Жаттығуды сол аяқпен бастау

 

Арақашықтықты сақтау,денені тік ұстау

 

Алаңды толық пайдалану

 

Еркін жүгіру

 

Жаттығу орындағанда, қатарда келе жатқанда бір- бірін итермей, соқпай, шалмай жүру және жүгіру

 

 

 

Орнында жаттығу жасағанда дұрыс сапалы жасау

 

ІІ          Негізгі бөлім     25*  
 

 

 

Әріптесіне доп беру – ойындағы командалас ойыншымен өзара әрекет етуді қамтамасыз ететін негізгі тәсіл. Доп беруге үйрету кеудеден қос қолдап немесе иықтан бір қолмен беру тәсілін үйретудене басталады.  Топқа бөлініп  баскетбол ойнау.   Жаттығу жасағанда әр жаттығудың нәтижесіне жету.Мұғалімнің командасын дұрыс пайдалану. Осы жаттығу жылдамдықты жетілдіреді.
ІІІ    Қорытынды бөлім       5*  
  Сынып оқушыларын сапқа тұрғызып, бағалау және қателерін айту. Үздік оқушыларды анықтау.   Сынып оқушыларын сапқа тұрғызып, журнал арқылы күнделіктеріне баға қою.