Сөз таптарын қайталау

Пәннің аты

Қазақ тілі

Уақыты:

15.05.2015

Кабинет:

Бастауыш сынып

Мұғалім:

Мусина А.Т

Сабақтың атауыСөз таптарын қайталау
Мақсаты

Міндеттері

Сөз таптары туралы білімдерін бекіту

ü  Сөз таптарына сөйлем ішінен тауып, сұрақ қоя білуге үйрету, сауатты жазуға машықтандыру.

ü  Тапсырмаларды орындау арқылы оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын, дербес және топпен жұмыс жасай алуын, алған білімдерін мақсатты пайдалана білуін дамыту

ü  Оқушыларды ұйымшылдыққа, шығармашылықпен жұмыс істеуге тәрбиелеу

Сабақтың түрі: қайталау сабақ
Сабақтың әдісі: топпен жұмыс, «Айналмалы бекет», «Ратация», «Сатылы-кешенді талдау»
Пәнаралық байланыс: математика, дүниетану
Ресурстар: интерактивті тақта, флипчарт, маркер, бағалау парағы, пазлдар

Ынтымақтастық атмосферасыОқушылар шеңберге тұрғызып, сөздер беру. Әр оқушы өзіне берілген сөзді оқиды қай сөз табынан екендігін айтады , сол сөзді пайдаланып, көршісін мадақтайды.

 

Көңіл күй ағашына көңіл-күйлерін білдіру

Оқушылар шеңберде бір-бірін мадақтайды

 

 

 

 

Көңіл күй ағашына көңіл-күйлерін білдіреді

Қызығушылықты оятуСыныпты қалпақтар  арқылы екі топқа бөлу

 

Топтарға ат беру, топ басшысын сайлау

Алтын ережені еске түсіру

Бағалау парақшаларын таратып беру

 

Жұптасу

«Айналмалы бекет» оқыта- үйрету ойыны

.
І бекет — Зат есім

ІІ бекет- Етістік
ІІІ бекет- Сын есім
ІV бекет- Сан есім

-Барлығын бір сөзбен қалай атаймыз?

-Олай болса бүгін сабақ бойы сөз таптарын қайталаймыз

Кластерлерін тақтаға орналастырады

Оқушылар қайталайды

Оқушылар екі топқа бөлінеді

 

 

 

 

 

Оқушылар 2-ден 3-тен жұптасып, бар білгенін жазады, уақыт берілгенде келесі топқа ауысады

Мағынаны тану «Фотокөз оқу»

1-      Рет оқып шығу

2-      Рет өздеріне берілген сөз таптарын табу дәптерге жазу, оқу дәлелдеу

1-топ Зат есім

2-топ Сын есім

1-топ Етістік

2-топ Сан есім

Сергіту сәтіИнтербелсенді тақтадан би
Ой толғанысЖатқа жазу

Оқушылар жаттайды, жазады,етістікті табады, бірін-бірі тексереді

 

«Сатылай кешенді талдау»

1.      Ребус шешу (интерактивті тақтадан)

2.      Сол сөзге сөйлем ойлау

3.      Сөйлемдегі сөздердің қай сөз табынан екенін табу

4.      Сөйлем ойлаған сөзіңді сөз құрамына талдау

5.      Сол сөзге дыбыстық талдау жасау

Өлең жолдарын аяқтау
БағалауҚорытынды бағалау

Бағалау парақшасына қорытынды бағаларын бағдаршам әдісі арқылы қою

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысБлоб көпірін бояу, рефлексияға орналастыру