Жасушалардың тіршілік әрекеттері

 

Пәні.     БиологияСыныбы 8г,дКүні  22-09.13ж
Сабақтың тақырыбыЖасушалардың тіршілік әрекеттері
Жалпы мақсаты 
Күтілетін нәтижелер

 

—          Жасушаның тіршілік қасиеттерін біледі

—          Негізгі тіршілігімен танысады

—          Өз ойларын еркін жеткізеді,

—           Қортынды жасай алады

Сабақ түріЖаңа  сабақ
Тапсырмалар

 

1.Жаңа сабақ түсіндіру 2. Постер қорғау 3.Ойлан тап 4.кубизм стратегиясы

5.Ізде тап 6.Қорытынды.

Дерек көздерОқулық,плакат,маркер,стикер ,А3,А4 қағаздары
Модуль1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

2. Сыни тұрғыдан ойлауға оқыту.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4. Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану.

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.

7. Оқытудағы басқару және көшбасшылық

Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңдеріМұғалім әрекетіОқушы әрекеті
Ұйымдастыру

(10-мин)

Амандасады,түгендейді;ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады;топқа бөледі; назарын сабаққа аударады.-Амандасады, кезекші оқушы жауап береді;конфет таңдап алып үш топқа бөлінеді.
 

Жаңа сабақ

(25мин)

 

 

 

 

Кубизм стратегиясы

 

 

 

 

 

 

Постер қорғау

(5-мин)

 

 

Тренинг

(5-мин)

 

 

 

Қорытынды

(5-мин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жасушаның негізгі тіршілік қасиеттері:зат алмасу, тітіркенгіштік, қозғыштық,өсу,көбею.

Зат алмасу – жасуша мен оны қоршаған орта-ұлпа сұйықтығы арасындағы үздіксіз алмасу.

Тітіркену- жасушаның сыртқы ортадан немесе жасуша ішінде пайда болғанәр  түрлі тітіркендіргіштерге реакциясы.

Тітіркенгіштік – жасушаның жұмыс күйі.

1.      Зат және энергия алмасу неге негізделген?

2.      Заттың пластикалық алмасуының мәні неде?

3.      Биосинтез процесі дегеніміз не?

4.      Жасушадағы биосинтездің рөлі қандай?

5.      Жасушадағы энергетикалық алмасудың мәні неде?

6.      Тітіркенудің тітіркенгіштіктен айырмашылығы қандай?

 

Сенің организімің өседі. Негебакйланысты?Ойыңды жалғастыр.

 

 

 

 

«Тілек»

 

 

 

 

Сабақ сонында оқушылар формативті бағаланады.

 

Жауап беру арқылы жана сабақ тақырыбын ашады.

 

 

 

 

 

Сұрақтарға жауап беру арқылы тапсырманы түсінеді.

 

 

 

 

Оқушылар өз ойларын білдіріп постер қорғайды.

 

 

 

 

Бір-біріне доп беру арқылы тілек тілейді

 

 

 

 

Стикерге рефлексия жазып іледі.