Адамның негізгі ұлпалары: эпителий, дәнекер, бұлшық ет, жүйке.

 

Сабақ тақырыбы:Адамның негізгі ұлпалары: эпителий, дәнекер, бұлшық ет, жүйке.
Жалпы мақсат:Адам өмірінде ұлпаның  маңызы зор екенін оқушылар жаңа сабақ барысында толық түсінік алады.

Берілген тапсырмаларды орындай отырып, оқушылардың сабаққа белсенділігін арттыру, қосымша материалдарды пайдалануға дағдыландыру, ойлау қабілеттерін дамыту. Алған білімдерін жетілдіреді.

Сілтеме:Биология 8 сыныпқа арналған оқулық

Электрондық оқулық

Оқушылар үшін оқу нәтижелері :Ұлпалар туралы өз ойларын жеткізе алады.
Негізгі идеялар:Ұлпалардың құрылысымен танысады, толығырақ түсінеді.

 

Сабақта қолданылатын материалдар:Маркер, стикер  кесте, плакаттар
Оқыту әдістеріДиалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Тапсырмалар:Ой қозғау    Психоло-гиялықахуал туғызу Топтас-тыру  Постер қорғау
 

                 Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

 

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Оқушыларға

психологиялық

   ахуал туғызу

 

І. Ұйымдастыру кезеңі

 

Үй тасырмасын сұрау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жана сабақ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды бөлім.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасы

 

 

 

 

 

рефлексия

І топ       Білімділер             ІІ топ    Зеректер           ІІІ топ   Тапқырлар

 

Оқушыларды сабаққа дайындап, үш топқа бөлемін

 

Жасушаның құрылысы және қызметі тақырыбы бойынша

«Білімділер» тобынан жасушаның тіршілік әрекеті туралы

«Зеректер» тобынан жасушаның химиялық құрамы жайлы

«Тапқырлар» тобынан жасушаның қасиеттері туралы сұралды.

Электрондық оқулықтан жекелеген оқушыларға кестелермен жұмыс жүргізілді.

 

 

Электрондық оқулықты пайдалана отырып,  жаңа сабақта ұлпалардың топтары, маңызы, эпителий ұлпасының құрылысы, дәнекер ұлпасының құрылымдық ерекшелігі, бұлшық ет ұлпасының тобы және олардың атқаратын қызметі, аксон және дендрит, рецептордың қызметтері.

Оқушылар электрондық оқулықтан қосымша түсіндірме алады.

Жаңа сабақ түсіндірілгенен кейін, 3 топқа тапсырмалар берілді.

Интерактивті тақта арқылы әр топ тапсырманы  орындайды.

 

І білімділер тобына топтастыру әдісі.

Жүйке ұлпасы

Эпителий                                      Бұлшық ет

 

Дәнекер ұлпасы

 

 

Венн диограммасын толтыру

ІІ зеректер тобына ұлпаларды салыстыру.

                                                    Дәнекер ұлпасы                                                 Бұлшық ет ұлпасы

 

 

 

жұмыс кезінде барлық топқа жұйке жасушасы құрылысының сызба нұсқасымен танысу тапсырмасы берілді.

Оқулықтағы кестемен жұмыс

 

Ұлпалар түріҚызметі
1Дәнекер  ұлпасы 
2Бұлшық ет ұлпасы 
3Эпителий ұлпасы 
4Жүйке ұлпасы 

Ұлпа тақырыбы бойынша тест құрастыру, берілген сұрақтарға қосымша материалдар қарау.

 

 

 

 

 

Сабақты бағалау

Сабаққа толық қатысқан оқушыларды мақтап, мадақтап баға қою.

 

 

 

 

 

 

Оқушылар үш топқа бөлінеді

 

 

 

 

 

Топқа бөлініп үй тапсырмасын қортындылайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сабақпен танысып өздеріне берілген тапсырма бойынша жұмыс жасайды.( топтастыру,вендиаграмасы, кестемен жұмыс)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар жасаған жұмыстары бойынша бағаланады

 

                                              

ІІІ тапқырлар тобына топтастыру әдісі.

                                                                          

                                       Оқулықпен жұмыс кезінде барлық топқа жұйке жасушасы құрылысының сызба нұсқасымен танысу тапсырмасы берілді.

Оқулықтағы кестемен жұмыс