Квиллинг өнері
Сабақ тақырыбы | Квиллинг өнері | |||||
Жалпы мақсаттар | Квиллинг өнеріне сипаттама беру . Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту. Халқымыздың асыл мұраларын, салт-дәстүрін өнерін құрметтеуге тәрнбиелеу, өз бетінше ұқыпты әрі жылдам жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. | |||||
Әдісі | СТО, Ой шақыру стратегиясы,бағалау критерийі | |||||
Түйінді идеялар | Жаңа технологияға сүйенiп оқушылардың жаңа сабақтан және өткен сабақтан алған бiлiмдерiн тиянақтау. Сауаттылыққа, әділдікке, жылдам ойлауға және жұмыс істеуге үйренеді. | |||||
Оқыту нәтижелері | Оқушылар өз қөзқарастарын дәлелдеуге, шығармашылық тапсырмаларды орындауға, белсенді жұмыс істеуге дағдыланады. | |||||
Көрнекіліктер, құрал-жабдықтар | Гүл көбелек, түрлі қағаз, қалам, қайшы, желім, стикер | |||||
Дереккөздер | Оқулық, интернет желісі, Мектептегі технология журналы | |||||
Сабақ барысы | Уақыты | Әдіс-тәсілдер | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау(формативті, суммативті) | |
Сабақ кезеңдері 1-кезең: Қызығушылықты ояту: — үй тапсырмасын тексеру; — ұйымдастыру -қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі; — белсенді әрекетке жұмылдырылады; — ойлау жұмысына ынталандырылады | 3 мин
8 мин | Оқушыларды түгендеу. Шаттық шеңберін құру Топқа бөлу: 1 топ: Гүл 2 топ: Көбелек
Ілмекті тоқу технологиясы
| Гүл және көбелек суреттерін құрау арқылы топқа бөлінеді.
Ауызша сабақ айтады
Ілмекті тоқу технологиясы жайында түсінгенін баяндайды
| Формативті бағалау | ||
2-кезең: Мағынаны ажырату: — оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады; — жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады;
| 15 мин | «Ой қозғау»
Постер қорғау
| Квиллинг өнері жайында толық мәлімет беріледі.
1 топ. Квиллингтің шығу тарихы 2 топ Қолданылатын материалдар Сергіту сәті: | Оқушылар назары тақтаға ауады.
Оқушылар толықтай тақтаға қарап, тыңдайды.
Оқушылар білгендерін айтады. Топтық жұмыс
| Жасаған жұмысына қарай топбасшылары топ мүшелерін бағалау парағына бағалайды. | |
3-кезең: Ой- толғаныс: — анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;
— синтез, бір-бірімен ой бөліседі.
— сабақ қорытындысы
— Бағалау | 10 мин
5 мин |
Сарамандық жұмыс
| Оқушыларға жақсы көңіл-күй сыйлау үшін «Көңіл толқыны» күйі ойнап тұрады.
Жұмысын қорғау | Оқушылар қызығушылықпен, ынтамен тапсырманы орындайды,өзіндік ой қалыптасады. Оқушылар қауіпсіздік ережелерімен танысады. Өзіндік пікір нәтижесінде қалыптасқан ойларын ортаға салады.
Шығармашылық деңгейі артады. Әр топ өз жұмысын қорғайды. | ||
Қорытынды | 2 мин | Сөзжұмбақ «Панно» | Оқушылар бүгінгі сабақта алған білімдерін қорытындылайды | |||
Рефлексия | 2 мин | «Екі жұлдыз бір тілек» | Екі жақсы жақтарын және бір ұсыныс | Әр топтың белсенділігін бағалау | ||
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы) | 2 мин | Квиллинг өнері | Шығу парағын толтыру | Суммативті бағалау | ||