Күздің кереметі әңгімесі. (Әдібай Табылдиев)

 

 

Мұғалімнің  аты-жөні:                     А. Тойшиева

                                                                                                                  Сабақ  № 3
    3 «б» сыныбы     Ана  тілі
Сабақтың  тақырыбы Күздің  кереметі әңгімесі. (Әдібай Табылдиев)
Сабақтың жалпы мақсаты Оқушыларға табиғаттың әсем көрінісін бақылата отырып, әсемдікке, сұлулыққа бауылып, эстетикалық талғамын арттыру, әрі оқи білуге, сөйлеуге жаттықтыру..
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер «Сыйлық сыйлау» әдісі, «Джигсо», «Сәйкестендіру», «Рольдік ойын»
Оқытуда күтілетін нәтижелер Оқушылар күз байлығымен, көкөніс түрлерімен танысады. Табиғатты сүюге, қорғауға және еңбек етуге дағдыланады.
Негізгі түйін

 

Оқушылар іс-әрекеттері арқылы еңбекқорлықты үйренеді
Уақыты                                     Мұғалімнің  іс-әрекеті           Оқушының  іс- әрекеті Дерек көздер
1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

4.

5

 

 

6.

 

 

 

7.

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 минут

 

 

 

 

 

 

6  минут

 

 

 

 

10 минут

 

 

 

 

 

1 минут

 

10 минут

 

 

 

7 минут

 

 

 

 

5 минут

 

 

3 минут

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу, көңіл күйлерін сұрау.

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Топқа бөлу ( төрт түрлі ағаштардың жапырақтары  арқылы, яғни шие, жүзім, жаңғақ, өрік жапырақтары арқылы топқа бөлдім)

(Оқытудың және оқудың жаңа тәсілдері)

 

Үй жұмысын қорыту

«Джигсо»

а)  мәтінді төрт топ төрт бөлікке бөліп беремін әр топтан бір оқушы шығып мазмұнын айтып береді.

ә) Үлестірме қағаздар арқылы сұрақтарға жауап алу

 

Түсіну 

1.  Интерактивті тақтадан жаңа сабаққа байланысты суретті көрсету, арқылы суретте не бейнеленгенің сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап береді қосымша мағлұматтармен танысады.

( АКТ)

Сергіту жаттығуын жасату

 

2. Мағынаны танып білу

Әңгімені  кезекпен оқыту;

3. « Ой қозғау» әдісі бойынша сұрақтарға жауап алу

 

Қолдану

« Рольдік ойыны» арқылы әңгімедегі түсініктерін көрсетіп беру

топтық жұмыс                                             ( жаңа тәсіл)

 

 Талдау 

« Постермен жұмыс» әдісі

Мәтіндегі Омар ата айтқан жемістердің пішіні неге ұқсайтынын бейнелеп көрсету.

 

Қорытынды 

Кері байланыс жасау        Не үйрендім? Нені үйренгім келеді? Не ұнады?  

 

Бағалау

Формативті бағалау «Бағдаршам» арқылы бағалайды. Жиынтық бағалау                                                                                                                                            

 

Оқушылар сәлемдеседі, оқу құралдарын дайындайды

Бір-біріне  сыйлық сыйлау арқылы өзара жылы лебіз білдіреді

Төрт түрлі жапырақтар арқылы топтарға бөлінеді , өз топтарына барып отырады

 

 

 

 

Әр топтан бір оқушы шығып берілген мәтінің мазмұнын түсіндіреді.

 

Қойылған сұрақтарға жауап береді

 

Ұжымдық жұмыс

Жаңа мәліметтермен танысады

 

Өлеңді  кезекпен, түсініп оқиды

Жеке жұмыс

Бейнеролик арқылы дене қимылдарын  жасайды.

 

Оқушылар өз ойларын жинақтап тапсырманы орындайды, бір-бірінің жұмыстарымен танысады.

 

 

 

Оқушылар әңгімеңі рольге салып ойнап көрсетеді.

 

 

 

 

Әр топ өздерінің жұмыстарын бір-бірімен ой бөлісіп, пікірлесіп

ойларын қағаз бетіне түсіреді және қорғайды.

 

 

Оқушылар стикерлерге өз ойларын жазып, «білім ағашына» жапсырады.

 

Бағалау критерииі арқылы өзін-өзі және бір- бірін бағалайды

 

 

Сыйлық салынған қорап

 

 

 

 

 

 

Үлестірме қағаздар

 

Үлестірме қағаздар

 

 

Интерактивті тақта

 

 

Ана тілі 3 сынып

Атамұра 2013 ж.

 

 

 

 

 

 

Көкөністер, жемістер

 

 

 

 

Плакат, маркерлер

 

Стикерлер

« Білім ағашы»,

 

Бағалау парағы