Заттың санын білдіретін сөздер.

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Заттың санын білдіретін сөздер.
Мақсаты Сөйлем ішінен заттың санын анықтайтын сөздерді табу.

Сұрақтар қою.

Өлеңді жүгіртіп оқиды.

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Сабақта пайдаланатын көрнекті-құралдар:

Пайдаланатын әдіс-тәсілдер: инсерт , әткеншек,

Сөйлем ішінен заттың санын анықтай алады.

Заттың санын анықтайтын сұрақтар қоя біледі.

Өлеңді жүгіртіп оқу.

Күтілетін нәтиже
+Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту I.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, сынып  бөлмесінің

тазалығына көңіл бөлу,сабаққа дайындау.

II.Үй тапсырмасын сұрау

 «Әткеншек » әдісі арқылы екі шеңбер құрып ,  сыртындағы шеңбер сұрақ қояды . Ішкі шеңбер жауап береді .

   Топқа бөліну . Жасырылған сандарды табу арқылы 1,2,3,4 топқа бөлінеді.

 

III.Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру кезеңі

Заттың атын , қимылын , сынын білдіретін сөздерге сұрақ қойдыру.

IV. Мақсат қою кезеңі:-Заттың санын білдіретін сөздер деген қандай сөздер?

Бір, екі, үш  бұлар нені білдіреді?-санды. Мысал келтірейікші.Алмас театрға екі билет сатып алды.

 

Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.
Мағынаны тану Мұғалім бағыттаушы , бағытталушы ережені өзі меңгереді.

Қанша? Неше? Нешінші? Сұрақтарына жауап беретін сөздер заттың санын білдіреді: бес, он, отыз, жүз, екінші, елуінші.

Оқулықпен жұмыс :

«Он саусақ » өлеңін оқиды. Қалған оқушылар «инсерт» әдісі бойынша сандарды анықтайды.

Сәйкестендіру тест

Сергіту сәті Орманда кірпі келеді,
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі:
Екеуі қайың астынан.
Біреуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса себетке?       3

Математикалық жұмбақтар шештіру санын анықтату.

Ой сергітеді,шашағандары

басылады

Ой толғаныс 135-жаттығу . Сурет бойынша әңгіме құрау.

VI.Бекіту  кезеңі. Сан есім дегеніміз не?-Қанша?Неше?Нешінші сұрақтарына жауап

беретін сөздерге мысал келтіру.

 

Үйге тапсырма Мәнерлеп оқу 175  бет.

 

Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Өзін-өзі бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады