Жаратылыстану-математикалық бағыты бойынша қазақ тілі пәнінен емтихан билеттері. ( қазақ тілде емес мектептеріне арналған)

 

 

Жаратылыстану-математикалық бағыты бойынша қазақ тілі

пәнінен  емтихан билеттері.

( қазақ тілде емес мектептеріне арналған)

11 – сынып

 

№1

 

  1. Шешендік өнер туралы ой-пікір.
  2. Ауызекі сөйлеу стилі.
  3. Берілген сөздерге фонетикалық талдау жасаңыз.

 

№2

 

1.Қазақтың төл шешендік өнерінің бастаулары.

2.Ресми іс –қағаздар стилі.

3.Берілген сөздерге морфологиялық  талдау жасаңыз.

 

№3

 

  1. Қазыбек шешен туралы әңгімелеңіз.
  2. Публицистикалық стиль
  3. Берілген сөйлемге морфологиялық талдау жасаңыз.

 

№4

 

  1. Көне Грекиядағы шешендік өнердің дамуы.
  2. Көркем әдебиет стилі.
  3. Берілген сөздерге синтаксистік талдау жасаңыз.

 

 

№5

1.«Қазақ тілі – мемлекеттік тіл» тақырыбы бойынша әңгімелеңіз.

  1. Диалект сөздер.
  2. Өмірбаян жазу.

 

№6

 

  1. Варваризм.
  2. Тұрақты сөз тіркестері.
  3. Хабарландыру жазу.

 

№7

1.Айтыс.

2.Қысқарған сөздер.

  1. Мына сөздерге морфологиялық талдау жасаңыз.

 

 

 

                                                              №8

 

  1. Тіл мәдениеті.
  2. Көнерген сөздер.
  3. Өтініш жазу.

 

№9

 

  1. Пікірсайыс.
  2. Кәсіби сөздері.

3.Мына сөздерге фонетикалық талдау жасаңыз.

 

 

№10

 

 

  1. Діни мазмұндағы шешендік.
  2. Мақал – мәтелдер туралы түсінік.
  3. Тіл туралы мақал –мәтелдер айтып бер.

 

 

№11

  1. Шешендік сөздің сапалылығы.

2.Көнерген сөздер.

3.Мына сөздерге морфологиялық  талдау жасаңыз.

 

 

 

№12

 

  1. Жиренше шешен.
  2. Ғылыми стиль.
  3. Берілген сөздерге синтаксистік талдау жасаңыз

 

 

№13

 

  1. Эпитет. Теңеу.
  2. Буын үндестігі.
  3. Берілген сөздерді септеңдер.

 

 

№14

 

  1. Төле би шешен туралы әңгімелеңіз.
  2. Дыбыс үндестігі.
  3. Құттықтау жазу.

№15

 

  1. Әйтеке би шешен туралы әңгімелеңіз.
  2. Біріккен сөздер.
  3. Берілген сөздерді септеңдер.

 

                                                              №16

  1. Мәдениет дегеніміз не?
  2. Шылау.
  3. Хабарландыру жазу.

№17

  1. Асанқайғы даналықтары.

2.Одағай сөздер.

3.Берілген сөйлемге синтаксистік талдау жасаңыз.

 

№18

  1. Әбу Насыр Әл-Фараби туралы әңгімелеңіз.
  2. 2. Қаратпа сөздер.
  3. Берілген сөздерді септеңдер.

 

№19

  1. Абай Құнанбайұлы туралы әңгімелеңіз.

2.Төл сөз бен автор сөзі.

  1. Мінездеме жазу.

№20

 

  1. Ыбырай Алтынсарин туралы айтып беріңіз.
  2. Қыстырма сөздер.
  3. Өтініш жазу.

 

 

1.Берілен сөздерді септеңіз.

( көлік, ұстаз)

  1. Берілен сөздерді септеңіз.

( жаз, оқушы)

  1. Берілен сөздерді септеңіз.

( ана, кітап)

  1. Берілген сөйлемге синтаксистік талдау жасаңыз.

Мен достарымды жақсы көремін.

  1. Берілген сөйлемге синтаксистік талдау жасаңыз.

Қазақтың өмірінде шаңырақтың маңызы зор.

  1. Берілген сөйлемге синтаксистік талдау жасаңыз.

Бөлтірік қашайын деп еді, күзен желкесін қырқып алды.

  1. Мына сөздерге морфологиялық  талдау жасаңыз.

Оның сөзі мол болғандықтан, өз ойын еркін жеткізеді.

8.Мына сөздерге морфологиялық  талдау жасаңыз.

Мен достарымды жақсы көремін.

  1. Мына сөздерге морфологиялық талдау жасаңыз.

Қазақтың өмірінде шаңырақтың маңызы зор.

  1. Мына сөздерге морфологиялық талдау жасаңыз.

Бөлтірік қашайын деп еді, күзен желкесін қырқып алды.

  1. Мына сөздерге фонетикалық талдау жасаңыз.

Мінездеме, салыстырушы

  1. Мына сөздерге фонетикалық талдау жасаңыз.

Қансонарда, байқаушы