«Ойыншықтар дүкені»

 

 

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті:  Математика

Тақырыбы:   «Ойыншықтар дүкені»

Мақсаты:  Сатып алған заттың атын, түсін айта білуге, санауға, топтастыруға көп, аз  ұғымын айыра білуге үйрету.

Ойын арқылы баланың ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту.

Билингвальдық құрауыш, жұмсақ ойыншықтар қатты

ойыншықтар доптар, қуыршақтар.

                  Көрнекіліктер: Ойыншықтар, суреттер.

 

Іс-әрекет кезеңдеріТәрбиешінің іс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті
Мотивациялық

қозғаушы

Шаттық шеңберін құру.

Балалар бүгінгі күнге тілегімізді айтайық.

— Еліміз аман болсын!

— Елбасымыз аман болсын!

— Досымыз көп болсын!

— Әрқашан күн сөнбесін!

 

Сайқымазақ есікті ашып допты домалатып жібереді.

Тәрбиеші: Ой, мына доп қайдан келді?

Сайқымазақ: Салеметсіздерме балалар мен сендерге қонаққа келдім.

Менің қолымда ойыншықтар өте көп.

Мынау қандай ойыншық?

Неше қоян бар?

Ал мынау қандай ойыншық?

Аю нешеу?

Жарайсыңдар, өте ақылды екенсіңдер.

Мынау қандай ойыншық?

— Доптың пішіні қандай?

— Түсі қандай?

— Қане бәріміз допша секірейік

Кім доп туралы тақпақ біледі.

Жарайсың Аруна

 

 

-Қыздар қандай ойыншықпен ойнайды?

— Ал ұлдар ше?

Кім машина туралы тақпақ біледі?

 

Балалар тақтадағы суретке қараңдаршы.

Нені көріп тұрсыңдар?

Дүкен қандай заттар сатылады?

— Мына тұрған апай кім?

— Ал мына бала кім?

— Олай болса балалар,

«Ойыншықтар дүкені» ойынын ойнаймыз.

Алдыңғы сөреде ойыншықтар, ортаңғы сөреде қуыршақтар, ал төменгі сөреде машиналар орналасады.

Сатушымен амандасады.

Саламатсың ба!

Қандай ойыншықты аласыз?

Қуыршағын үлкен бе, кіші ме?

Дарын машина алды.

Машинаның үлкен бе, кіші ме?

Осылай көп ойыншық алады, оларды санайық.

Әуелі қуыршақты санайық?

Машинана санайық?

Қай ойыншық көп?

Шаршағанымызды басып, сергіп алайық.

1-      дегенде тұрайық,

2,3,4-алақанды соғайық.

Оң жаққа бұрылып,

Сол жаққа бұрылып,

Біз шынығып алайық.

Ойын: «Ұяшығына орналастыр»

Шарты: Геометриялық пішіндер

Мына жердегі көрсетілген пішінге, қандай ойыншық сәйкес келетінін тауып орналастыру

Дөңгелекке-доп, тарелка, айна, алма.

Үшбұрыш-шырша, мұнара.

Төртбұрыш- машина, кубик.

Ойыншықтар көп түрге бөлінеді, резиналы, пластмасса, жұмсақ және қатты, ағаштан.

Ойыншықтардың қандай түрлері бар екенін «Мен қалай сеземін?»

Психологиялық ойын арқылы сеземіз.

Көзімізді жұмып, саусақпен зерттеу арқылы табамыз. Пішінін, неден жасалғанын табу.

 

Балалар ойынға белсене қатысты.

Балалар ойын ұнады ма?

Ойыншықтар қандай түрлерге бөлінеді?

Сабаққа белсене қатысқан балаларды мадақтау.

 

Қолды көкке созайық,

Азайтайық қосайық.

Сан есептің сарайын,

Бірге қане ашайық.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қоян

Екеу

Аю

Біреу

 

 

Доп.

Домалақ

Сары

Балалар секіреді.

 

Аруна:

Добым менің домалақ,

Тоқамайсың домалап.

Үстел үстін бүлдірдің,

Тарелканы сындырдың.

 

 

Қуыршақпен

Машинамен

Бақдәулет:

Үлкенмінғой міне мен,

Ойыншықтарды жинаймын.

Үстел үсті бүлдірдің,

Тарелканы сындырдың.

 

 

— Дүкенді

Ойыншықтар

Сатушы.

Сатып алушы.

 

 

 

 

 

 

 

Сәлеметсіз бе!

 

Қуыршақ

Үлкен

 

Кіші

 

 

Бір, екі, үш, төрт, бес.

Бір, екі, үш, төрт,

Қуыршақ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағдәулет: Машинаны тауып, бұл қатты, ағаштан жасалған.

Нұрай: резинадан жасалған көлемі кішкентай.

 

Иә

Резина, пластмасса, ағаштан, матадан жасалады.

 

Күтілетін нәтиже:

І Біледі:  Ойыншықтардың көп түрге бөлінетінін.

ІІ Игереді:  Сатушы мен сатып алушының рөлін ойнай алады.

ІІІ Меңгереді:  Геометриялық пішіндер қай ойыншыққа сәйкес келетінін.