Қалмақан Әбдіқадыров «Қажымұқан» хикаяты
Сабақтың тақырыбы | Қалмақан Әбдіқадыров «Қажымұқан» хикаяты | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаты | + Қалмақан Әбдіқадыров «Қажымұқан» хикаятындағы дүниежүзі чемпионы Қажымұқан Мұңайтпасұлы тақырыбында алған білімдерін бекіту. + «Көп бейнеттің зейнеті болатындығын» ұғындыру арқылы шыдамдылыққа , басқаға жақсылық жасау, қамқор болу, қайырымды,әділ болу туралы түсіндіру. + Алған білімін пайдалана отырып, қолдана алуға үйрету. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже:
| + «Қажымұқан» хикаятындағы Қажымұқан Мұңайтпасұлы жайында алған білімдерін бекітеді. + «Еңбектің наны тәтті» екенін түсінеді + Ііскерлік, өз бетімен жұмыс жасай білу дағдысын үйренеді.. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі идея | Қалың бет ,бура түсті қара нардай, Жұп-жұмар ,жуан діңгек,бойшаң дардай Өзге жұрт ергежейлі ол келгенде, Айбынды ,жолбарысқа болар пардай.
С.Сейфуллин
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ресурстар | Кестелер, суреттер
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалаудың түрлері | «Білімді өзара бағалау», «Екі жұлдыз, бір тілек», геометриялық пішімдер, күлегештер, бағдаршаммен. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қолданылатын әдіс-тәсілдер | Хронологиялық кесте, «Кубизм», «Сұрақты қағып ал», «Пікір алмасу», «Дыбыстар сөйлейді». | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Сергіту сәті. Оқушы назарын сабаққа аудару.
II.Үй тапсырмасын тексеру: 1. хронологиялық кесте Қ.Әбдіқадыровтың өмірінен
Сөздікпен жұмыс
Қ. Мұңайтпасұлының өмірінен
2 «Сұрақты қағып ал» доп лақтыру арқылы мынадай сұрақтар қойылады. — Мұқанның балалық шағы қайда, қандай жағдайда өтті?
ІІІ. Тұсау кесер
3. «Танып білу» стратегиясы. Мақсаты: Шығарма мазмұнын қандай деңгейді меңгергендерін пысықтау үшін шығармадан үзінділер келтіру, оқушыларға «Кімнің сөзі? Қай кезде айтылды?» деген сұрақтар беру. («Семантикалық карта»)
4. «Кубизм» стратегиясы. 1 Суреттеңіз: Мұқанның сыртқы түрі, мінез құлқын суреттейтін тұстарды шығарманың әр тұсынан іріктеп алып, балуанның өсу жолына мінездеме бер 2. Қолданыңыз: Бес жолды өлең
3. Талдау жасаңыз : Әңгіменің композициялық құрлысына талдау жасаңыз: 1. Басталуы: Мұқанның саудагер Иван Ногичке жалданып жұмыс жасау 2. Дамуы: Орлий Масликовтың қызметіне ауысуы 3. Шиеленісуі: Бір шана шөпті бай үйіне жая сүйретіп келуі 4. Шақыртау шегі: Иван Лебедевтің мектебінен дәріс алуы, өзіне жақын дос табуы 5. Шешімі: Париж сахнасында өнерін көрсетіп, құрметке бөленуі
4.Зертте: Профессор Ә.Қоңыратбаевтың дерегі бойынша 1.Салмағы–174 кг.
«Дыбыстар сөйлейді» әдісі бойынша Қажымұқанға мінездеме беру Қ-қайратты А-адал Ж-жақсы Ы-ынталы М-момын Ұ-ұнамды кейіпкер Қ-қайсар А-ашық мінез Н-намысшыл
IV. Жаңа сабақты қорыту.
1 «Пікір алысу» стратегиясы.
Үйге тапсырма беру: 1.Қажымұқан ағаға хат. 2.Мен –балуанмын 3.Қалмақан ағаға хат.
|