Қайталау

Тақырыбы:Қайталау
Мақсаты:А)Оқушылардың бастауыш сыныпта не оқып ,білгендерін көрсетуге мүмкіндік беру.

Ә)Оқушыларды өз ойын анық жеткізе білуге,сөздік қорынларын дамыту.

Б)Тазалыққа ,шапшаңдылыққа, қайырымдылыққа тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже:-бастауыш сыныпта не оқып білгендерін көрсете отырып,өз сөздерімен анық жеткізе біледі.

-Жұптық,жеке жұмыс жасай алады.

Түйінді идеялар:Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді. Оқушылар тақырыпты түсіну деңгейін анықтайды, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдайды.
УақытыСабақтағы іс-әрекетБағалауРесурстар
Кіріспе

бөлімі

3 минут

1.Амандасу.

Буындарды белгілі бір әуенге келтіре отырып шырқау.

2.Жұпқа бөлу.

Оқушыларды әр түрлі суреттер арқылы жұпқа бөлу.

 

Екі жұлдыз,

бір тілек

 

 

 

 

Буындар

 

суреттер

 

 

 

10 минут

 

 

 

 

 

10 минут

 

 

 

10 минут

 

 

 

 

10 минут

 

 

 

 

2.Математика пәні бойынша тапсырмалар

1.Адасқан әріптер

ПМЦҚОҮІКУ
МҚОҮІВСӨК
ИІМШСЕНБІ
НЙИФЕҚЕЕБ
УТНРЙӨЕЙЕ
ТТУШТБЙТТ
ҒАСЫРЕЙТУ

Минут,ғасыр,сенбі,шаршы,көбейту.

2.Есептер жеке  тапсырмалар.

1.Қалдықпен бөлуді орында.

567:6=94,5     97:9=10,7

2.Теңдеуді шеш:

700-х=56*8   х+90=860*400

3.Математикалық логикалық есептер.

1.Бес екілік  цифрымен 2 санын шығару.

((2*2*2)+2)*2=20

2.Бір әкенің 6 ұлы бар,әр ұлдың 1 қарындасы бар.Әкеде барлығы қанша бала бар. 7 бала

3.Сызғыштың 4 бұрышы бар.Оның бір бұрышын кесіп тастасан неше бұрыш қалад?  5

4.Қайында 10 бұтақ бар.Әр бұтақта 4 алмадан.Барлығы қанша алма бар? Қайында алма өспейді.0

4.Бағдаршам арқылы бағалау (математикалық сұрақтар)

1.2-ге қалдықсыз бөлінетінсандарды жұп сандар деп ,ал 2-ге қалдысыз бөлінбейтін сандарды тақ сандар.

2.Көйткіштердің  орнын ауыстырғаннан көбейтіндінің мәні өзгереді. Өзгермейді.Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті.

3. Кез-келген санды 1- көбейткенде сол санын өзі шығады.

4.Кез –келген санды 0-ге көбейткенде 0 шықпайды.

3.Қазақ тілі пәні бойынша тапсырмалар.

1.Сұрақтар шеңбері

2.Логикалық тапсырмалар

Өзі үлкен жануар,үстінде екі тауы бар? Түйе.

Мың найзалы жалғыз батыр.Жауларына алғызбай жатыр.(кірпі)

Адасқан екі таяқ.Тұрады жоқты сұрап. Х

Бүкірейген сызық,Әй , көнбейтін бір бұзық.сұрақ белгісі.

Қос мықынын тіреніп.Тұрады ылғи шіреніп.Ф

3.Жеке сұрақтар

-«Дала сөзін» септе.

— Пай –пай ,мына аттың жүйрігін –ай!

Одағайды тауып ,қандай мағынада жұмсалып тұрғанын түсіндір.

қолшатыр сөзіне дыбыстық талдау жаса.

4.5 минуттық эссе жазу

4.Дүниетану пәні бойынша тапсырмалар

1. Сөзжұмбақ

2.Пифокарта

3.Практикалық тапсырма

Сергіту :

5.Әдебиеттік оқу пәні бойынша тапсырмалар

1.Ыстық орындық

2.Пікір –талас.

3.Жеке сұрақтар.

4.Көзғарасқа арналған тест.

 

Бағдаршам арқылы бағалау

 

 

 

 

Жарайсыңдар!

 

Жетон арқылы

 

 

3 шапалақ

 

 

 

 

 

Логикалық тапсырмалар

 

 

 

 

 

Жеке карточкалар

 

 

 

 

АКТ, қызыл және жасыл жетондар

 

Сабақты қорытындылау

 

 

«Ми» суретіне оқушылар не оқып ,білгендерін жазады.  

 

Не сәтті өтті?Оқушыларым өз ойын анық жеткізе білді.Адасқан әріптер,логикалық есептерді тез ,шапшаң орындады.  
Не сәтсіз өтті?Көзғарасқа арналған теске оқушыларым көп уақыт жүмсады.  
Нені дамыта аласыз?

Нені өзгерткіңіз келеді?

Оқушылардың бойынан ұяңдылық ұасиеттерін жойғым келеді.Сабаққа барлық оқушылар бірдей қатысуын болашақта дамытамын.