Мұзафар Әлімбаев

 

ТАҚЫРЫП Мұзафар  Әлімбаев
МАҚСАТЫ Ақынның өмірімен танысу ,  мәтінге қатысты жаңа  сөздердің қазақша атауларын есіне сақтау,бір-бірінің ойын тыңдап,нақты сөйлеуге ,бір-бірімен диалог арқылы пікір алмаса білуге,өз ойын еркін жеткізе алуға мүмкіндік алу,АКТ-ны тиімді қолдануға үйрену
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ    Ақынның өмірімен танысады.

Мәтінге  қатысты сөздік арқылы  жаңа сөздермен танысады..

Бір-бірімен диалог арқылы пікір алмасуға үйренеді.

Өз ойын еркін жеткізе алуға талпынады.

АКТ-ны қолданудың тиімді жолдарын үйренеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КЕЗЕҢДЕРІ МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ БАҒАЛАУ РЕСУРТАР
 

 

Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

 

 

 

 

 

Қызығушылықты ояту

(3 минут)

 

Мағынаны тану

(15 минут)

 

 

 

 

 

 

Мағынаны тану

 

15 мин

 

 

 

 

 

 

Ой толғаныс  (10 минут)

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақты талдау

 

 

 

 

Психологиялық тренинг 

Әндетеміз бүгін біз,

Лаулағанда жалынды,

Ізін басып үлкеннің,

Мейірімді ,танымды.

Біз бастаймыз сабақты,

Алға тартып ,ертеміз,

Ерем деген

Вагонды

Өлең жолдарының басқы әріптерін қоссаңыз,бүгінгі сабақтың тақырыбы шығады.

 

 

Тұйық етістіктер арқылы сабақтың мақсатын құру.

 

Мәтінді 3 минутта оқу тапсырылады(жекелей)

Уақыт өткен соң,оқулық жабылып, бір(күрделі ) сұрақтан жазу

Сергіту

142-беттегі 2-деңгейдің

2-тапсырмасында

 

Кері байланыс

«Жылдар сөйлейді»

1923,1948,1956-1958,1958-1986,1952,38,1963,1966,6 саны нені білдіреді?

Мен егер осындай ақын болсам………….

 

 

Бағалау.

 

 

 

 

Жалқы есімдер мен Тұйық етістіктер арқылы топқа бөліну

 

 

 

Сабақ мақатыСС   мақсаты

 

 

 

Білу,Түсіну,Қолдану,Талдау,

Жинақтау,Бағалау.

 

 

Ортадағы қорапқа сұрақтар араластырылып, шеңбер болып отырып, сұрақтарға жауап беру,бағалау парағы тақтада көрініп тұрады.

 

 

 

Мәтіннен етістіктерді теріп жазып,тұйық етістік формасын жасаңдар.Жасалу жолын түсіндіріңдер.

 

 

«Жылдар сөйлейді»

1923,1948,1956-1958,1958-1986,1952,38,1963,1966,6 саны нені білдіреді

 

Сабақ соңындағы көңіл-күйін білдіреді.

 

Диагностикалық карта арқылы(Уақыт пайдалануы,сабақтың негізгі мақсатын шеше білуі

 

 

 

(Критериймен бағалау)

/Тақырыпты аша білуі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Критериймен бағалау)

1/Тақырыпты аша білуі

 

2.Сызбамен сөз тіркесін дұрыс құрауы

3.Қазақша дұрыс жеткізе білуі

 

Ойларын нақты дәлелдей алуы

 

 

Бағалау

 

 

 

 

 

оқулық

 

 

Мұғалімге арналған нұсқаулық

 

Психология кітабы,журна

лы.

 

 

 

 

Слайдтар

 

«Шың» кітабы

 

 

 

Қазақ тілі(қосым

ша оқулық)

 

 

 

 

 

Қазақ тілі мен әдебиеті журналы

 

 

Презентация

лар