Мағжан Жұмабаевтың өмірі

С. тақырыбы:  Мағжан Жұмабаевтың өмірі

а)  Мағжан Жұмабаевтың өміріне шолу жасайды,

оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамиды,  тақырып бойынша сөйлеу дағдыларын қалыптастырады

С.  түрі: Дәстүрден тыс

С. әдісі: Ыстық орындық, СТО  , «Insert» әдісі, венн диограммасы,  акт, дарынды  және талантты балармен жұмыс.

С.көрнекілігі: Оқулық, өлең жолдары жазылған парақша,  орындық, қорапша, «Insert» әдісі сызылған  белгішелер, деңгейлік тапсырмалар жазылған  кеспе қағаздар, бағалау парақшалары, интернет, хрестоматия, интербелсенді тақта

 

С. барысы:  І Ұйымдастыру кезеңі.

                         Сергіту сәті.  АКТ дан тыңдау

Топқа бөлу:  өлең  шумақтарын құрау арқылы топқа бөлу

1 топ

Арыстандай айбатты,

Жолбарыстай қайратты-

Қырандай күшті қанаты,

Мен жастарға сенемін.

2 топ

Көздерінде от ойнар,

Сөздерінде жалын бар,

Жаннан қымбат оларға ар

Мен жастарға сенемін!

 

Қызығушылықты оятуМағананы тануОй толғау
«Ыстық орындық» әдісін  қолдана отырып,   үй тапсырмасын сұрау.

Ойынның шарты: қораптан сұрақ ала отырып, бірден  жауап беру керек. Жауап бере алмаған  оқушы күйіп кетеді.

«Insert» әдісі

Мағжан  Жұмабаевтің өмірін оқып отырып,  таңбашалармен белгілейді.

«Ү» білемін, маған таныс ақпарат«+» мен үшін жаңа ақпарат«-» мен үшін  түсініксіз ақпарат«?» мені таңғалдырды.
    

 

 

І деңгей

М. Әуезовтың  айтқан даналық ойымен жұмыс

ІІ деңгей

С. Мұқановтың айтқан даналық ойымен жұмыс

ІІІ деңгей

Таным деректермен жұмыс

Жеке

Жұппен

Топпен  ортаға салады.

Спикер қорғайды.

 

Венн диограммасы

Ж.АймауытовОртақ қасиетМ. Жұмабаев

Бағалау:

Жұмыс түрлері5432
Түсіндіруі    
Сұрақ қоюы    
Белсенділігі    
Сөздік қоры    

 

Үй тапсырмасы:  М. Жұмабаевтің  өмірі мен шығармаларын оқу.