Тіктөртбұрыш, ромб, квадрат және олардың қасиеттері

 

 

Сабақтың тақырыбы: Тіктөртбұрыш, ромб, квадрат және  олардың  қасиеттері

  1. Мақсаты: оқушылар бұл тақырып бойынша тіктөртбұрыштың, ромбының, квадраттың анықтамаларын  және  олардың қасиеттерін  білетін  боласыңдар, олардың  ортақ қасиеттерін және  айырмашылығын, сондай –ақ бұл фигуралардың  қасиеттерін қолдануға үйрену.
  2. Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрлері:
  3. Үй тапсырма (5мин)
  4. Топқа бөлу . тіктөртбұрыш, ромб, квадрат 3топ (3мин)
  5. «Дана үкі» ( сын тұрғысынан ойлауға дамыту жұмысы) ( 15мин)
  6. Есептер шығару (оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер) ( 10мин)
  7. Тренинг (4 мин)
  8. жұптық, топтық бағалау. ( 4мин)
  9. мұғалім қорытындысы, жиынтық бағалау, үй тапсырмасын беру (4мин)
  10. Сабақтың нәтижесі:
  11. тіктөртбұрыш, ромб, квадраттардың анықтамасы біледі (барлығы)
  12. тіктөртбұрыш, ромб, квадраттар туралы есепті емін еркін шығарады.
  13. сыни ойлауға арналған тапсырмаларды орындайды (кейбіреулері)
  14. Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау. Жұптардың өзара бағалауы, топтық қатыстыру, көпіршелер көмегі

 

Кезең Мұғалім іс-әрекеті

(Негізгі сұрақтар түрінде)

Оқушылар іс -әрекеті

(негізгі тапсырмалар түрінде)

әдіс – тәсілдер Бағалау Уақыты
1Үй жұмысы

(сұрақ жауап)

Өрмекші әдісіЖіңішке,

Жуан

Бірін — бірі5мин
2Топқа бөлу 3топ (тіктөртбұрыш, ромб, квадрат)Оқушылар өз топтарына барып отырадыТопқа бөлу 3мин
3 Дана үкі стратегиясы.

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

1 топ  (тіктөртбұрышты түсіндіру флипчарқа салу )

2топ  ( квадратты түсіндіру  флипчартқа салу )

3 топ (ромбты түсіндіру флипчартқа салу)

Сыни тұрғыдан ойлауға үйретуТоптық бағалау15мин
4Тренинг

Оқу және оқудағы жаңа тәсілдер

Оқушылар өз ойларын жинақтайды. /карусел/

 

Тренинг 4мин
5Оқулықпен жұмыс№29,41,52 Топтық бағалау10мин
6Оқушылардың топтық жұмыстарын жинақтап қорытынды сөйлеуөз ойларын айту, түсінгендерін талқылау. Үй тапсырмасы:№29қ,42 сұрақ құрастырып келу Суммативті бағалау8 мин

 

 

Анықтама:   Барлық бұрыштары тік болатын  параллелограмды  тіктөртбұрыш  дейміз.

5- теорема:  Тіктөртбұрыштың  диагоналдары тең болады.

6- теорема:  Егер параллелограмның  диагоналдары тең  болса,  онда  ол  тіктөртбұрыш болады.

 

Анықтама:  Барлық қабырғалары  тең параллелограмм  ромб  деп аталады.

7-теорема: Ромбының диагональдары  өзара  перпендикуляр  және  олар  бұрыштардың  биссектрисалары болып табылады.

8-теорема: Егер  параллелограмның диагоналдары  перпендикуляр  болса, онда  ол   ромб  болады.

 

№29

Бер: АВСД Тіктөртбұрыш                              шешуі: 

       АВ – 8,5 см                                                  P = 2a + 2b

      ВС – 4,5 см                                                  P = 2(8.5 + 4.5) = 26 см

т/к:  P-?                                                             Ж: 26см

 

№41

Бер: АДСВ – ромб                                          шешуі:

       АД – 6,5 дм                                             P = 4*a

Т/к: P-?                                                       P= 4*6.5 = 26дм                 Ж:  26дм

 

№52

Бер:  АВСД —  квадрат                              шешуі: 

       АВ – 7,5 см                                          P = 4*a

Т/к:   P-?                                                     P =4*7,5 = 30 см              Ж;  30см