Орта мерзімді жоспар Ағылшын тілі 6 сынып

 

 

Сыныбы: 6  сынып

Пәні :  Ағылшын тілі

Орта мерзімді жоспар

 

 

Тақырыбы. Оқып-үйренудің негізгі            мақсаты Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер.  Модульдің кіріктірілуі. Оқып – үйренудің нәтижесі Үйрену мақсатын-ғы бағаны қоса алғандағы

бағалау

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы Негізгі дерек көздер
I тарау –Holidays.
1. Unit 1.Holidays.

Step 1. Holiday activities.

Оқушыларды жаңа сөздерді қолдана отырып, сөйлеу машықтарын арттыру.           Сөйлеу дағдысын арттыру.            Жаңа тақырыпты меңгерту. «Ақыл тас» әдісі, Миға шабуыл  жасау,  сұрақ қою,  жауап алу, инсерт әдісі,

Оқытуда жаңа технологияларды қолдану.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

Көшбасшылыққа үйрету. АҚТ қолдану

Оқушылар жаңа сөздерді қолдана отырып, сөйлеу машықтарын арттырады.           Сөйлеу дағдылары қалыпсады.            Жаңа тақырыпты меңгереді. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады,тақырыптағы жаңа сөздердің  айтылуын,жазылуын меңгереді, сыни ойлау арқылы сұрақтарға жауап береді Формативті бағалау.

Критериалды бағалау.

Суммативті бағалау.

Барлық балаларды сабаққа тарту.

Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру.

 

Маркер, стикер, постер, дәптер, оқулық,таратпа парақшалары,суреттер
2. Present Simple. Жай осы шақтың қолдануын оқушылар қайталап бойына қалыптастырады,

өмірде тиімді пайдаланады.

«Қар кесегі» әдісі, Топтық жұмыс, оқып үйренудің жаңа әдіс тәсілдері. Диалогтік оқыту. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

Таланты және дарынды балаларды оқыту.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Оқудағы басқару және көшбасшылық.

АКТ

Өз мақсатын айқындай отырып, проблеманы шешуге әрекеттенеді, ойлайды, ізденеді, жоспарлайды.

Қойылған проблемаға өзіндік көзқарас қалыптастырады, түсіндіреді. Білімді терең меңгеру үшін барлық іскерлігін пайдаланады. Өзгені тыңдай отырып өз білімін толықтырады.

Формативті бағалау.

Критериалды бағалау.

Суммативті бағалау.

 

Барлық балаларды сабаққа тарту.

Топқа тапсырма беру.

Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру.

АҚТ, маркер, стикер, постер, дәптер, оқулық,таратпа парақшалары,доп
3. Step 2. My summer holidays. Past Simple шағының қолдануын оқушылардың бойына қалыптастыру, ағылшын тіліндегі дыбыстарды ажырата білуге үйрету.Топпен жұмыс жасауды қалыптастыру Миға шабуыл,Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету  Топқа бөлу. Топтық әңгіме. Өзін-өзі реттеу.  АҚТ қолдану. Диалогтік оқыту. Бағалау. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

Таланты және дарынды балаларды оқыту.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Оқудағы басқару және көшбасшылық.

Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Past Simple шағының қолдануын оқушылар бойына қалыптастырады, ағылшын тіліндегі дыбыстарды ажырата білуге үйренеді.Топпен жұмыс жасауды оқушылардың бойында қалыптасады Формативті бағалау.

Критериалды бағалау.

Суммативті бағалау.

 

Барлық балаларды сабаққа тарту.

Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру.

 

 

 

 

 

 

АҚТ, маркер, стикер, постер, дәптер, оқулық,доп, суреттер
4. Step 3.What did you do during your holidays? Топпен жұмыс жасауды қалыптастыру Диалогтық оқыту арқылы сөйле дағдысын қалыптастыру.

Ағылшын тілінде дұрыс сұрақ қоюға баулу.

 Сұрақ- жауап. Диалогтік оқыту. Жұпта талқылау,Суреттеу стратегиясы Стикер арқылы өткен сабақты тексеру,«Фишбоун» әдісі,сұрақ қою,жауап алу, суреттеу стратегиясы Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

Таланты және дарынды балаларды оқыту.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Оқудағы басқару және көшбасшылық.

Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Топпен жұмыс жасауды оқушылар бойына қалыптастырады. Диалогтық оқыту арқылы сөйлеу дағдысын қалыптасады.

Ағылшын тілінде дұрыс сұрақ қоюды үйренеді.

Формативті бағалау.

Критериалды бағалау.

Суммативті бағалау.

Барлық балаларды сабаққа  тарту.Топқа тапсырма беру.

Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру.

АҚТ, маркер, стикер, постер, дәптер, оқулық,суреттер,таратпа парақшалары
5. Step 4. Sightseeing. Ағылшын тілінде сөйлеу қабілетін қалыптастыру.Жаңа сөздермен тапсырмалар орындата отырып есте сақтау қабілетін арттыру.Оқушыларды ынтымақтаса жұмыс жасауға баулу. Суреттеу стратегиясы, ,ақыл тас әдісі, Ыстық орындық, Жадалық серуен. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

Таланты және дарынды балаларды оқыту.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Оқудағы басқару және көшбасшылық.

Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Ағылшын тілінде сөйлеу қабілеттері қалыптасады.Жаңа сөздермен тапсырмалар орындата отырып есте сақтау қабілеттері артады. Оқушыларды ынтымақтаса жұмыс жасайды. Формативті бағалау.

Критериалды бағалау.

Суммативті бағалау.

Барлық балаларды сабаққа тарту.

Топқа тапсырма беру.

Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру.

АҚТ, маркер, стикер, постер, дәптер, оқулық
6. Jigsaw reading. Өткен материалды естеріне Жадалық серуен арқылы түсіру.Алған білімдерін өз бетінше пайдалана алуға үйрету Диалогтік әңгіме,Жадалық серуен, Джигсо әдісі,Сөзжұмбақ арқылы мәтінмен тапсырманы орындау,Ақыл тас,Сұрақ жауап,Венн диаграмасы. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

Таланты және дарынды балаларды оқыту.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Оқудағы басқару және көшбасшылық.

Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Өткен материалды естеріне Жадалық серуен арқылы түсіреді. Алған білімдерін өз бетінше пайдалана алады. Формативті бағалау.

Критериалды бағалау.

Суммативті бағалау.

Барлық балаларды сабаққа тарту.

Топқа тапсырма беру.

Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру.

АҚТ, маркер, стикер, постер, дәптер, оқулық
7. Step 5. Visiting big cities. Миға шабуыл әдісімен оқушылардың жылдам ойлау қабілеттерін дамыту,Рөлдік ойынар арқылы сөйлеу мәдениеттерін дамыту. Тапсырмалар  арқылы оқушылардың сөз қорын молайту. Миға шабуыл,рөлдік ойын, Ақыл тас, сөйлемдерді толықтыру, кері байланыс-екі жұлдыз бір тілек. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

Таланты және дарынды балаларды оқыту.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Оқудағы басқару және көшбасшылық.

Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Миға шабуыл әдісімен оқушылардың жылдам ойлау қабілеттері дамиды, Рөлдік ойынар арқылы сөйлеу мәдениеттері дамиды.Тапсырмалар арқылы оқушылардың сөз қоры молаяды.. Формативті бағалау.

Критериалды бағалау.

Суммативті бағалау.

Барлық балаларды сабаққа тарту.

Топқа тапсырма беру.

Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру.

АҚТ, маркер, стикер, постер, дәптер, оқулық
8. Test. Материалды қалай меңгергендігіне бақылау жасау.

Өтілген тақырып бойынша сауаттылығын бағалау.

Алған білімдерін өз бетінше пайдалана алуға үйрету.

Тест,Өрмекшінің торы әдісі арқылы қайталау өткен тақырыптарды,қызығушылығын ояту Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

Таланты және дарынды балаларды оқыту.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Оқудағы басқару және көшбасшылық.

Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Материалды қалай меңгергендігіне бақылау жасайды. Өтілген тақырып бойынша сауаттылығын бағалайды. Алған білімдерін өз бетінше пайдалана алады. Суммативті бағалау. Барлық балаларды сабаққа тарту.

Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру.Оқушыға  ойын қорытындылап  білімін тексеріп өзін-өзі игеруге үйрету

Дәптер, оқулық,таратпа парақшалары
 

II тарау-Then and now

9. Unit2. Step1. Talking about the past. Миға шабуыл әдісімен оқушылардың жылдам ойлау қабілеттерін дамыту,оқушылар осы шақпен  өткен шақты салыстыра отырып өмірде қолдану ережелерін ұғындыру,шақтар арқылы сөйлемдерді құрап сөйлеу қабілетін дамыту Миға шабуыл,топқа бөле отырып кластер әдісін қолдану,кроссворд «ақыл тас» әдісі,кафель әдісі Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

Таланты және дарынды балаларды оқыту.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Оқудағы басқару және көшбасшылық.

Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Миға шабуыл әдісімен оқушылардың жылдам ойлау қабілеттері дамиды,оқушылар осы шақпен  өткен шақты салыстыра отырып өмірде қолдану ережелерін ұғынады, шақтар арқылы сөйлемдерді құрап сөйлеу қабілеттері дамыді Формативті бағалау.

Критериалды бағалау.

Суммативті бағалау.

Барлық балаларды сабаққа тарту.

Топқа тапсырма беру.

Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру.

АҚТ, маркер, стикер, постер, дәптер, оқулық
10. Step2.Did you enjoy your holiday? Миға шабуыл әдісі арқылы оқушылардың назарын сабаққа аудару,өткен шақтын қолдануын қайталап еске түсіре отырып қолдануын баланың бойына қалыптастыру Миға шабуыл,жадалық серуен, Рөлдік ойындар, сәйкестендіру, сұрақ жауап ,

Ақыл тас

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

Таланты және дарынды балаларды оқыту.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Оқудағы басқару және көшбасшылық.

Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Миға шабуыл  арқылы оқушылардың назарын сабаққа аудару, өткен шақтын қолдануын қайталап еске түсіре отырып қолдану баланың бойына қалыптасады Формативті бағалау.

Критериалды бағалау.

Суммативті бағалау.

Барлық балаларды сабаққа тарту.

Топқа тапсырма беру.

Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру.

АҚТ, маркер, стикер, постер, дәптер, оқулық
11. Step3.Last weekend. Өлең шумақтары арқылы оқушыны ағылшын тіліне қызықтыру,сөйлеу қабілетін фонетикалық жағынан дамыту,оқушылар өмірмен байланыстыра отырып бір біріне сұрақ қоюды үйренеді Рөлдік ойындар,Миға шабуыл,Журналист ойыны,ассоциация,мәлімет жинау,адасқан көмекші етістіктер Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

Таланты және дарынды балаларды оқыту.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Оқудағы басқару және көшбасшылық.

Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Өлең шумақтары арқылы оқушы ағылшын тіліне қызығады,сөйлеу қабілеті фонетикалық жағынан дамыді,оқушылар өмірмен байланыстыра отырып бір біріне сұрақ қоюды үйренеді Формативті бағалау.

Критериалды бағалау.

Суммативті бағалау.

Барлық балаларды сабаққа тарту.

Топқа тапсырма беру.

Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру.

АҚТ, маркер, стикер, постер, дәптер, оқулық
12. Step4.Where were you? Өткен шақтағы көмекші етістіктерді рөлдік ойындар арқылы түсініп үйренеді, уақытқа байланысты сөз тіркестерін қолдана отырып баланың сөз қорын молайту,күн тәртібіндегі уақытты ажыратуды үйрету,шағын эссе жазуды үйрету Рөлдік ойын,сұрақ жауап арқылы диалог құрғызу,эссе жазу Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

Таланты және дарынды балаларды оқыту.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Оқудағы басқару және көшбасшылық.

Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Өткен шақтағы көмекші етістіктерді рөлдік ойындар арқылы түсініп үйренеді,уақытқа байланысты сөз тіркестерін қолдана отырып баланың сөз қоры молайады,күн тәртібіндегі уақытты ажырата білуге үйренеді,шағын эссе жазуды үйренеді Формативті бағалау.

Критериалды бағалау.

Суммативті бағалау.

Барлық балаларды сабаққа тарту.

Топқа тапсырма беру.

Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру.

АҚТ, маркер, стикер, постер, дәптер, оқулық
13. Step5.I could dance. Модульді етістік can өткен шақта could қолдануын түсіндіріп өмірде қолдануын ұғындыру,ассоцация әдісі арқылы сөйлеу мәдениетін қалыптастыру,алған білімдерін өмірде өз бетінше пайдалануды үйрету Миға шабуыл,сәйкестендіру, ассоциация, мәлімет жинау ,Венн диаграммасы Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

Таланты және дарынды балаларды оқыту.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Оқудағы басқару және көшбасшылық.

Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

 Модульді етістік can өткен шақта could қолдануын түсінеді өмірде қолдануын ұғынады,ассоцация әдісі арқылы сөйлеу мәдениеті қалыптасады,алған білімдерін өмірде өз бетінше пайдалануды үйренеді Формативті бағалау.

Критериалды бағалау.

Суммативті бағалау.

Барлық балаларды сабаққа тарту.

Топқа тапсырма беру.

Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру.

АҚТ, маркер, стикер, постер, дәптер, оқулық
14. Modal verbs can, could Модульді етістік can өткен шақта could қолдануын түсіндіріп өмірде қолдануын ұғындыру,ассоцация әдісі арқылы сөйлеу мәдениетін қалыптастыру,алған білімдерін өмірде өз бетінше пайдалануды үйрету Миға шабуыл,сәйкестендіру,ассоциация,мәлімет жинау,Венн диаграммасы Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

Таланты және дарынды балаларды оқыту.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Оқудағы басқару және көшбасшылық.

Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Модульді етістік can өткен шақта could қолдануын түсінеді өмірде қолдануын ұғынады,ассоцация әдісі арқылы сөйлеу мәдениеті қалыптасады,алған білімдерін өмірде өз бетінше пайдалануды үйренеді Формативті бағалау.

Критериалды бағалау.

Суммативті бағалау.

Барлық балаларды сабаққа тарту.

Топқа тапсырма беру.

Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру.

АҚТ, маркер, стикер, постер, дәптер, оқулық
III тарау Shopping
15. Unit 3.Shopping.

Step1.Food and drink.

Жаңа сөздермен өткен тақырыптардағы сөздерді қолдана отырып саналатын саналмайтын зат есімдерді ажырата білу,берілген мәтінді өз бетінше зерттей отырып сөз қорын молайту Кафель,Фишбоун,кластер,ақыл тас,рөлдік ойын Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

Таланты және дарынды балаларды оқыту.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Оқудағы басқару және көшбасшылық.

Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Жаңа сөздермен өткен тақырыптардағы сөздерді қолдана отырып саналатын саналмайтын зат есімдерді ажырата біледі,берілген мәтінді өз бетінше зерттей отырып сөз қорын молайтады Формативті бағалау.

Критериалды бағалау.

Суммативті бағалау.

 

Барлық балаларды сабаққа тарту.

Топқа тапсырма беру.

Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру.

АҚТ, маркер, стикер, постер, дәптер, оқулық
16. Construction  : Is there…?Are there..? Тағаммен сусындар тақырыбына байланысты оқушыларға тапсырмалар орындата отырып сөз қорын молайту.Саналатын саналмайтын зат есімдердін алдында қолданатын олардың мөлшерін білдіретін себептерін түсіндіріп қолдануын ұғындыру Кафель әдісі,Фишбоун,кластер Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

Таланты және дарынды балаларды оқыту.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Оқудағы басқару және көшбасшылық.

Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Тағаммен сусындар тақырыбына байланысты оқушылар тапсырмалар орындай отырып сөз қорын молайтады.Саналатын саналмайтын зат есімдердін алдында қолданатын олардың мөлшерін білдіретін себептерін түсінеді қолдануын ұғынады Формативті бағалау.

Критериалды бағалау.

Суммативті бағалау.

Барлық балаларды сабаққа тарту.

Топқа тапсырма беру.

Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру.

АҚТ, маркер, стикер, постер, дәптер, оқулық
17. Step2.How much juice? How  many apples? Ақыл тас арқылы сұрақ қойып оған жауап беруді үйрену.Рөлдік ойындар арқылы білімін практикада қолдана білу.Оқушыларды ынтымақтаса жұмыс істеуге үйрету.Іздемпаздық қасиеттерін дамыту Миға шабуыл,ақыл тас,Рөлдік ойындар,Дукенге саяхат,инсер әдісі Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

Таланты және дарынды балаларды оқыту.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Оқудағы басқару және көшбасшылық.

Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

 Сұрақ қойып оған жауап беруді үйренеді Рөлдік ойындар арқылы білімін практикада қолдана біледі. Оқушылар ынтымақтаса жұмыс істеуге үйренеді. Іздемпаздық қасиеттері дамыді Формативті бағалау.

Критериалды бағалау.

Суммативті бағалау.

Барлық балаларды сабаққа тарту.

Топқа тапсырма беру.

Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру.

АҚТ, маркер, стикер, постер, дәптер, оқулық
18. Test. Материалды қалай меңгергендігіне бақылау жасау.

Өтілген тақырып бойынша сауаттылығын бағалау.

Алған білімдерін өз бетінше пайдалана алуға үйрету.

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету  Топқа бөлу. Топтық әңгіме. Өзін-өзі реттеу.  АҚТ қолдану. Диалогтік оқыту. Бағалау. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

Таланты және дарынды балаларды оқыту.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Оқудағы басқару және көшбасшылық.

Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Материалды қалай меңгергендігіне бақылау жасайды. Өтілген тақырып бойынша сауаттылығын бағалайды. Алған білімдерін өз бетінше пайдалана алады.

 

Суммативті бағалау. Барлық балаларды сабаққа тарту.

Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру.Оқушыға  ойын қорытындылап  білімін тексеріп өзін-өзі игеруге үйрету

 

 

 

 

 

 

 

 

Дәптер, оқулық,таратпа парақшалары