Орта мерзімді жоспар Ағылшын тілі 6 сынып
Сыныбы: 6 сынып
Пәні : Ағылшын тілі
Орта мерзімді жоспар
№ | Тақырыбы. | Оқып-үйренудің негізгі мақсаты | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер. | Модульдің кіріктірілуі. | Оқып – үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатын-ғы бағаны қоса алғандағы бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дерек көздер |
I тарау –Holidays. | ||||||||
1. | Unit 1.Holidays. Step 1. Holiday activities. | Оқушыларды жаңа сөздерді қолдана отырып, сөйлеу машықтарын арттыру. Сөйлеу дағдысын арттыру. Жаңа тақырыпты меңгерту. | «Ақыл тас» әдісі, Миға шабуыл жасау, сұрақ қою, жауап алу, инсерт әдісі, Оқытуда жаңа технологияларды қолдану. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Көшбасшылыққа үйрету. АҚТ қолдану | Оқушылар жаңа сөздерді қолдана отырып, сөйлеу машықтарын арттырады. Сөйлеу дағдылары қалыпсады. Жаңа тақырыпты меңгереді. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады,тақырыптағы жаңа сөздердің айтылуын,жазылуын меңгереді, сыни ойлау арқылы сұрақтарға жауап береді | Формативті бағалау. Критериалды бағалау. Суммативті бағалау. | Барлық балаларды сабаққа тарту. Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру.
| Маркер, стикер, постер, дәптер, оқулық,таратпа парақшалары,суреттер |
2. | Present Simple. | Жай осы шақтың қолдануын оқушылар қайталап бойына қалыптастырады, өмірде тиімді пайдаланады. | «Қар кесегі» әдісі, Топтық жұмыс, оқып үйренудің жаңа әдіс тәсілдері. Диалогтік оқыту. | Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Таланты және дарынды балаларды оқыту. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқудағы басқару және көшбасшылық. АКТ | Өз мақсатын айқындай отырып, проблеманы шешуге әрекеттенеді, ойлайды, ізденеді, жоспарлайды. Қойылған проблемаға өзіндік көзқарас қалыптастырады, түсіндіреді. Білімді терең меңгеру үшін барлық іскерлігін пайдаланады. Өзгені тыңдай отырып өз білімін толықтырады. | Формативті бағалау. Критериалды бағалау. Суммативті бағалау.
| Барлық балаларды сабаққа тарту. Топқа тапсырма беру. Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру. | АҚТ, маркер, стикер, постер, дәптер, оқулық,таратпа парақшалары,доп |
3. | Step 2. My summer holidays. | Past Simple шағының қолдануын оқушылардың бойына қалыптастыру, ағылшын тіліндегі дыбыстарды ажырата білуге үйрету.Топпен жұмыс жасауды қалыптастыру | Миға шабуыл,Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Топқа бөлу. Топтық әңгіме. Өзін-өзі реттеу. АҚТ қолдану. Диалогтік оқыту. Бағалау. | Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Таланты және дарынды балаларды оқыту. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқудағы басқару және көшбасшылық. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. | Past Simple шағының қолдануын оқушылар бойына қалыптастырады, ағылшын тіліндегі дыбыстарды ажырата білуге үйренеді.Топпен жұмыс жасауды оқушылардың бойында қалыптасады | Формативті бағалау. Критериалды бағалау. Суммативті бағалау.
| Барлық балаларды сабаққа тарту. Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру.
| АҚТ, маркер, стикер, постер, дәптер, оқулық,доп, суреттер |
4. | Step 3.What did you do during your holidays? | Топпен жұмыс жасауды қалыптастыру Диалогтық оқыту арқылы сөйле дағдысын қалыптастыру. Ағылшын тілінде дұрыс сұрақ қоюға баулу. | Сұрақ- жауап. Диалогтік оқыту. Жұпта талқылау,Суреттеу стратегиясы Стикер арқылы өткен сабақты тексеру,«Фишбоун» әдісі,сұрақ қою,жауап алу, суреттеу стратегиясы | Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Таланты және дарынды балаларды оқыту. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқудағы басқару және көшбасшылық. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. | Топпен жұмыс жасауды оқушылар бойына қалыптастырады. Диалогтық оқыту арқылы сөйлеу дағдысын қалыптасады. Ағылшын тілінде дұрыс сұрақ қоюды үйренеді. | Формативті бағалау. Критериалды бағалау. Суммативті бағалау. | Барлық балаларды сабаққа тарту.Топқа тапсырма беру. Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру. | АҚТ, маркер, стикер, постер, дәптер, оқулық,суреттер,таратпа парақшалары |
5. | Step 4. Sightseeing. | Ағылшын тілінде сөйлеу қабілетін қалыптастыру.Жаңа сөздермен тапсырмалар орындата отырып есте сақтау қабілетін арттыру.Оқушыларды ынтымақтаса жұмыс жасауға баулу. | Суреттеу стратегиясы, ,ақыл тас әдісі, Ыстық орындық, Жадалық серуен. | Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Таланты және дарынды балаларды оқыту. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқудағы басқару және көшбасшылық. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. | Ағылшын тілінде сөйлеу қабілеттері қалыптасады.Жаңа сөздермен тапсырмалар орындата отырып есте сақтау қабілеттері артады. Оқушыларды ынтымақтаса жұмыс жасайды. | Формативті бағалау. Критериалды бағалау. Суммативті бағалау. | Барлық балаларды сабаққа тарту. Топқа тапсырма беру. Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру. | АҚТ, маркер, стикер, постер, дәптер, оқулық |
6. | Jigsaw reading. | Өткен материалды естеріне Жадалық серуен арқылы түсіру.Алған білімдерін өз бетінше пайдалана алуға үйрету | Диалогтік әңгіме,Жадалық серуен, Джигсо әдісі,Сөзжұмбақ арқылы мәтінмен тапсырманы орындау,Ақыл тас,Сұрақ жауап,Венн диаграмасы. | Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Таланты және дарынды балаларды оқыту. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқудағы басқару және көшбасшылық. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. | Өткен материалды естеріне Жадалық серуен арқылы түсіреді. Алған білімдерін өз бетінше пайдалана алады. | Формативті бағалау. Критериалды бағалау. Суммативті бағалау. | Барлық балаларды сабаққа тарту. Топқа тапсырма беру. Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру. | АҚТ, маркер, стикер, постер, дәптер, оқулық |
7. | Step 5. Visiting big cities. | Миға шабуыл әдісімен оқушылардың жылдам ойлау қабілеттерін дамыту,Рөлдік ойынар арқылы сөйлеу мәдениеттерін дамыту. Тапсырмалар арқылы оқушылардың сөз қорын молайту. | Миға шабуыл,рөлдік ойын, Ақыл тас, сөйлемдерді толықтыру, кері байланыс-екі жұлдыз бір тілек. | Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Таланты және дарынды балаларды оқыту. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқудағы басқару және көшбасшылық. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. | Миға шабуыл әдісімен оқушылардың жылдам ойлау қабілеттері дамиды, Рөлдік ойынар арқылы сөйлеу мәдениеттері дамиды.Тапсырмалар арқылы оқушылардың сөз қоры молаяды.. | Формативті бағалау. Критериалды бағалау. Суммативті бағалау. | Барлық балаларды сабаққа тарту. Топқа тапсырма беру. Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру. | АҚТ, маркер, стикер, постер, дәптер, оқулық |
8. | Test. | Материалды қалай меңгергендігіне бақылау жасау. Өтілген тақырып бойынша сауаттылығын бағалау. Алған білімдерін өз бетінше пайдалана алуға үйрету. | Тест,Өрмекшінің торы әдісі арқылы қайталау өткен тақырыптарды,қызығушылығын ояту | Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Таланты және дарынды балаларды оқыту. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқудағы басқару және көшбасшылық. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. | Материалды қалай меңгергендігіне бақылау жасайды. Өтілген тақырып бойынша сауаттылығын бағалайды. Алған білімдерін өз бетінше пайдалана алады. | Суммативті бағалау. | Барлық балаларды сабаққа тарту. Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру.Оқушыға ойын қорытындылап білімін тексеріп өзін-өзі игеруге үйрету | Дәптер, оқулық,таратпа парақшалары |
II тарау-Then and now | ||||||||
9. | Unit2. Step1. Talking about the past. | Миға шабуыл әдісімен оқушылардың жылдам ойлау қабілеттерін дамыту,оқушылар осы шақпен өткен шақты салыстыра отырып өмірде қолдану ережелерін ұғындыру,шақтар арқылы сөйлемдерді құрап сөйлеу қабілетін дамыту | Миға шабуыл,топқа бөле отырып кластер әдісін қолдану,кроссворд «ақыл тас» әдісі,кафель әдісі | Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Таланты және дарынды балаларды оқыту. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқудағы басқару және көшбасшылық. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. | Миға шабуыл әдісімен оқушылардың жылдам ойлау қабілеттері дамиды,оқушылар осы шақпен өткен шақты салыстыра отырып өмірде қолдану ережелерін ұғынады, шақтар арқылы сөйлемдерді құрап сөйлеу қабілеттері дамыді | Формативті бағалау. Критериалды бағалау. Суммативті бағалау. | Барлық балаларды сабаққа тарту. Топқа тапсырма беру. Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру. | АҚТ, маркер, стикер, постер, дәптер, оқулық |
10. | Step2.Did you enjoy your holiday? | Миға шабуыл әдісі арқылы оқушылардың назарын сабаққа аудару,өткен шақтын қолдануын қайталап еске түсіре отырып қолдануын баланың бойына қалыптастыру | Миға шабуыл,жадалық серуен, Рөлдік ойындар, сәйкестендіру, сұрақ жауап , Ақыл тас | Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Таланты және дарынды балаларды оқыту. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқудағы басқару және көшбасшылық. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. | Миға шабуыл арқылы оқушылардың назарын сабаққа аудару, өткен шақтын қолдануын қайталап еске түсіре отырып қолдану баланың бойына қалыптасады | Формативті бағалау. Критериалды бағалау. Суммативті бағалау. | Барлық балаларды сабаққа тарту. Топқа тапсырма беру. Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру. | АҚТ, маркер, стикер, постер, дәптер, оқулық |
11. | Step3.Last weekend. | Өлең шумақтары арқылы оқушыны ағылшын тіліне қызықтыру,сөйлеу қабілетін фонетикалық жағынан дамыту,оқушылар өмірмен байланыстыра отырып бір біріне сұрақ қоюды үйренеді | Рөлдік ойындар,Миға шабуыл,Журналист ойыны,ассоциация,мәлімет жинау,адасқан көмекші етістіктер | Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Таланты және дарынды балаларды оқыту. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқудағы басқару және көшбасшылық. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. | Өлең шумақтары арқылы оқушы ағылшын тіліне қызығады,сөйлеу қабілеті фонетикалық жағынан дамыді,оқушылар өмірмен байланыстыра отырып бір біріне сұрақ қоюды үйренеді | Формативті бағалау. Критериалды бағалау. Суммативті бағалау. | Барлық балаларды сабаққа тарту. Топқа тапсырма беру. Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру. | АҚТ, маркер, стикер, постер, дәптер, оқулық |
12. | Step4.Where were you? | Өткен шақтағы көмекші етістіктерді рөлдік ойындар арқылы түсініп үйренеді, уақытқа байланысты сөз тіркестерін қолдана отырып баланың сөз қорын молайту,күн тәртібіндегі уақытты ажыратуды үйрету,шағын эссе жазуды үйрету | Рөлдік ойын,сұрақ жауап арқылы диалог құрғызу,эссе жазу | Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Таланты және дарынды балаларды оқыту. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқудағы басқару және көшбасшылық. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. | Өткен шақтағы көмекші етістіктерді рөлдік ойындар арқылы түсініп үйренеді,уақытқа байланысты сөз тіркестерін қолдана отырып баланың сөз қоры молайады,күн тәртібіндегі уақытты ажырата білуге үйренеді,шағын эссе жазуды үйренеді | Формативті бағалау. Критериалды бағалау. Суммативті бағалау. | Барлық балаларды сабаққа тарту. Топқа тапсырма беру. Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру. | АҚТ, маркер, стикер, постер, дәптер, оқулық |
13. | Step5.I could dance. | Модульді етістік can өткен шақта could қолдануын түсіндіріп өмірде қолдануын ұғындыру,ассоцация әдісі арқылы сөйлеу мәдениетін қалыптастыру,алған білімдерін өмірде өз бетінше пайдалануды үйрету | Миға шабуыл,сәйкестендіру, ассоциация, мәлімет жинау ,Венн диаграммасы | Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Таланты және дарынды балаларды оқыту. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқудағы басқару және көшбасшылық. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. | Модульді етістік can өткен шақта could қолдануын түсінеді өмірде қолдануын ұғынады,ассоцация әдісі арқылы сөйлеу мәдениеті қалыптасады,алған білімдерін өмірде өз бетінше пайдалануды үйренеді | Формативті бағалау. Критериалды бағалау. Суммативті бағалау. | Барлық балаларды сабаққа тарту. Топқа тапсырма беру. Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру. | АҚТ, маркер, стикер, постер, дәптер, оқулық |
14. | Modal verbs can, could | Модульді етістік can өткен шақта could қолдануын түсіндіріп өмірде қолдануын ұғындыру,ассоцация әдісі арқылы сөйлеу мәдениетін қалыптастыру,алған білімдерін өмірде өз бетінше пайдалануды үйрету | Миға шабуыл,сәйкестендіру,ассоциация,мәлімет жинау,Венн диаграммасы | Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Таланты және дарынды балаларды оқыту. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқудағы басқару және көшбасшылық. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. | Модульді етістік can өткен шақта could қолдануын түсінеді өмірде қолдануын ұғынады,ассоцация әдісі арқылы сөйлеу мәдениеті қалыптасады,алған білімдерін өмірде өз бетінше пайдалануды үйренеді | Формативті бағалау. Критериалды бағалау. Суммативті бағалау. | Барлық балаларды сабаққа тарту. Топқа тапсырма беру. Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру. | АҚТ, маркер, стикер, постер, дәптер, оқулық |
III тарау Shopping | ||||||||
15. | Unit 3.Shopping. Step1.Food and drink. | Жаңа сөздермен өткен тақырыптардағы сөздерді қолдана отырып саналатын саналмайтын зат есімдерді ажырата білу,берілген мәтінді өз бетінше зерттей отырып сөз қорын молайту | Кафель,Фишбоун,кластер,ақыл тас,рөлдік ойын | Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Таланты және дарынды балаларды оқыту. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқудағы басқару және көшбасшылық. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. | Жаңа сөздермен өткен тақырыптардағы сөздерді қолдана отырып саналатын саналмайтын зат есімдерді ажырата біледі,берілген мәтінді өз бетінше зерттей отырып сөз қорын молайтады | Формативті бағалау. Критериалды бағалау. Суммативті бағалау.
| Барлық балаларды сабаққа тарту. Топқа тапсырма беру. Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру. | АҚТ, маркер, стикер, постер, дәптер, оқулық |
16. | Construction : Is there…?Are there..? | Тағаммен сусындар тақырыбына байланысты оқушыларға тапсырмалар орындата отырып сөз қорын молайту.Саналатын саналмайтын зат есімдердін алдында қолданатын олардың мөлшерін білдіретін себептерін түсіндіріп қолдануын ұғындыру | Кафель әдісі,Фишбоун,кластер | Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Таланты және дарынды балаларды оқыту. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқудағы басқару және көшбасшылық. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. | Тағаммен сусындар тақырыбына байланысты оқушылар тапсырмалар орындай отырып сөз қорын молайтады.Саналатын саналмайтын зат есімдердін алдында қолданатын олардың мөлшерін білдіретін себептерін түсінеді қолдануын ұғынады | Формативті бағалау. Критериалды бағалау. Суммативті бағалау. | Барлық балаларды сабаққа тарту. Топқа тапсырма беру. Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру. | АҚТ, маркер, стикер, постер, дәптер, оқулық |
17. | Step2.How much juice? How many apples? | Ақыл тас арқылы сұрақ қойып оған жауап беруді үйрену.Рөлдік ойындар арқылы білімін практикада қолдана білу.Оқушыларды ынтымақтаса жұмыс істеуге үйрету.Іздемпаздық қасиеттерін дамыту | Миға шабуыл,ақыл тас,Рөлдік ойындар,Дукенге саяхат,инсер әдісі | Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Таланты және дарынды балаларды оқыту. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқудағы басқару және көшбасшылық. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. | Сұрақ қойып оған жауап беруді үйренеді Рөлдік ойындар арқылы білімін практикада қолдана біледі. Оқушылар ынтымақтаса жұмыс істеуге үйренеді. Іздемпаздық қасиеттері дамыді | Формативті бағалау. Критериалды бағалау. Суммативті бағалау. | Барлық балаларды сабаққа тарту. Топқа тапсырма беру. Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру. | АҚТ, маркер, стикер, постер, дәптер, оқулық |
18. | Test. | Материалды қалай меңгергендігіне бақылау жасау. Өтілген тақырып бойынша сауаттылығын бағалау. Алған білімдерін өз бетінше пайдалана алуға үйрету. | Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Топқа бөлу. Топтық әңгіме. Өзін-өзі реттеу. АҚТ қолдану. Диалогтік оқыту. Бағалау. | Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Таланты және дарынды балаларды оқыту. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқудағы басқару және көшбасшылық. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. | Материалды қалай меңгергендігіне бақылау жасайды. Өтілген тақырып бойынша сауаттылығын бағалайды. Алған білімдерін өз бетінше пайдалана алады.
| Суммативті бағалау. | Барлық балаларды сабаққа тарту. Барлық оқушының жұмыс жасауын ескеру.Оқушыға ойын қорытындылап білімін тексеріп өзін-өзі игеруге үйрету
| Дәптер, оқулық,таратпа парақшалары |