Екі таңбалы сандардың ондық құрамы. Ұзындықты өлшеу. Метр (м)
Пәннің аты:Математика 2-сынып | Уақыты | Кабинет | Мұғалім:Абдуллаева Амангул |
Сабақтың тақырыбы | Екі таңбалы сандардың ондық құрамы. Ұзындықты өлшеу. Метр (м) | ||
Мақсаты | Мақсаты: екі таңбалы сандар, ондық құрамы туралы түсінік қалыптастыру. Міндеттері: 1. Екі таңбалы сандарды құрамына ажырата білуге үйрету. 2. Ойлау, есептеу дағдыларын дамыту. 3. Адамгершілікке, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу. Түрі: жаңа Әдісі: сұрақ — жауап, талдау — жинақтау, түсіндіру Көрнекілігі: тірек сызбасы | ||
Күтілетін нәтиже | |||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Қызығушылықты ояту | «Бұл мәлімет Шындық па Жалған ба?» стратегиясы Берілген сандардың ішінен екі таңбалы сандарды Шындық бөліміне Жалған бөліміне бір таңбалы сандарды жазып екі бөлімдегі сандардың айырмашылығын айтады. 6, 78, 2, 54, 0, 88, 1, 92, 7, 100, 5, 213, 46. | Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі. | |
Мағынаны тану | Жаңа тақырыпты түсіндіру Дәптерде және тақтада орындау. Қосымша таратпалармен жұмыс. | ||
Сергіту сәті | Орманда кірпі келеді, Саңырауқұлақ тереді. Кездесті, міне, керегі: Екеуі қайың астынан. Біреуі терек қасынан. Қанша олар болмақ есепте, Тоқылған салса себетке? | Ой сергітеді,шашағандары басылады | |
Ой толғаныс | Шығармашылық тапсырма: Математикалық диктант Дұрыс немесе бұрыс | ||
Үйге тапсырма | Есеп шығару | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
| Бағалау парақшасын толтырады. | |
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |