А.Байтұрсынұлы. Мен қалай оқуға бардым?
Пәннің аты:Әдебиеттік оқу. 2-сынып | Уақыты | Кабинет | Мұғалім:Абдуллаева Амангул |
Сабақтың такырыбы | А.Байтұрсынұлы. Мен қалай оқуға бардым? | ||
Мақсаты | 1. Білімділік: А. Байтұрсыновтың өмірбаянымен таныстыру. Әр мәтінің мазмұның түсіндіре отырып, оқушылардың оқу дағдыларын қалыптастыру. Мәтіндердің негізгі идиясы, тақырыбын ашу; | ||
Күтілетін нәтиже | |||
Психологиялық ахуал | Желкілдеген желменен, Жел егінді тербеген. Өсірді оны дихандар, Тамшылағантерменен. 31.Жаздық, жаздықөзіміз, Талдыәбденкөзіміз. Әуеніменәндердің Әдеміқимылжасаймыз. | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Қызығушылықты ояту | Мектепке алғаш келген кездерін естеріндеме естеріне түсіріп шығарма жазамыз? | Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі. | |
Мағынаны тану | Ахмет Байтұрсынов –көрнекті ғалым, дарынды ақын, қоғам қайраткері. Ол Қостанай обылысы, Торғай атындағы, Сартүбек деген жерде туған. «Қазақ» деген атпен газет шығарды. Арай әріпі негізінде балаларға арналған тұңғыш қазақ «Әліппесін» жазды. (толығырақ компьютерден) Балалар енді мына үйде көрелік, өрмекші өрмек салып кетіпті ғой. Мен алып тастайын. Мұнда да тапсырма жазылған екен. Оқулықпен Жұмыс — өрмектің тапсырмасы. Екі балықшы. Ата насихаты. | ||
Сергіту сәті | Айгөлек-ау, айгөлек, Айдың жүзі дөңгелек Айдай толған кезімде, Би билеймін дөңгелеп. | ||
Ой толғаныс | Топпен жұмыс 1 Менің мектепке барған кезім жайлы шығарма жазу? 2.Мен мектепке қалай келдім ? | ||
Үйге тапсырма | Мазмұндау | Күнделіктеріне жазып алады | |
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
| Бағалау парақшасын толтырады. | |
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |