Әйтеке би. Әйтеке бидің шешендігі

Пән мұғалімі Әлимағанбет Бағдат Сембайқызы
Күні: 12.04.13 Сабақ 6
Сабақтың атауы Әйтеке би. Әйтеке бидің шешендігі
Сілтеме Призентациялар,слайдтар,мультидимиялық көрсетілімдер

3-сынып  оқулығы Алматы баспасы

Жалпы мақсаты Білу:

Топпен жұмыс істей алу, шешендік сөздер ерекшеліктерін, мағынасын  білу,шешендік сөздер айырмашылығы неде?меңгерту.

Есте сақтау:

Тақырыппен жұмыс жасай отырып, жаңа ақпараттарды есте сақтау;

Оқу қаблеті:маңызды ақпаратты  табу, тақырыптың ең басты мазмұнын түсіну;

Пікірталас:

Оқу нәтижелері -Сыни ойлауға ,басқаның пікіріне сыни қарауға үйретеді.

-Сұрақ-жауап арқылы диалогтік сөйлеуді қалыптастыру.

-Өз пікірін  ашық білдіреді.

Тез ойлау, сананы кеңейту.

-Оқушы бойында көшбасшылық қаблеті қалыптасады.

— Дарынды, талантты оқушылардың қаблеттері анықталады.

-АКТ-ны тиімді  қолдануға үйретеді.

Сабақта туындаған негізгі идеялар

 

Сабақта оқушылар тапсырманы дұрыс орындауға және өзін-өзі тексеруге қажетті, заман талабына оқытудың жаңа әдістерін,  жаңа білімді игеруде қолдану;
Қолданылған ресурс және қөрнекіліктер Оқулық,интерактивті тақта,слайдтар,тақырыптық суреттер,формативтік бағалау құралдары,қойылым материалдары.
Сабақ барысы 1.Ұйымдастыру бөлімі

2 Үй тапсырмасын тексеру

3Диалогттік оқыту

2.Топқа бөлу

3.Миға шабуыл

4.сыни тұрғыдан ойлау

5.Ақпараттық коммуникативтік техналогия

6.Өзін-өзі реттеу тәсілі

7.Бірлескен оқу

9.Оқытудағы басқару және көшбасшылық

10.Бағалау

 

Сабақ бойынша мұғалім жазбалары 1Ұйымдастыру бөлімі

-Амандасу

 

  2Үй тапсырмасын тексеру

Қазыбек би . Кім жақын,не қымбат,не қиын.

     3Диалогтік тәсіл:

Топ бойынша  тапсырма

Әңгіме -дебат,куммулятивті, зерттеушілік.

Не қымбат?   Не  жақын? Не қиын?

Сызба арқылы түсіндіру

Тиімділігі: Шешендік сөздердің мағынасын анықтау, санада сақтау.

  4Жаңа материалды хабарлау.

Сабақтың тақырыбы: Әйтеке би шешендігі

  2Топқа бөлу.Қазақтың билерімен бөлу
                            3Миға шабуыл:

Әйтеке би туралы не білеміз? Әйтеке би кім? Неліктен би деп аталған?Шешендік сөз деген не?

Тиімділігі:Сабақ барысын сыни турғыдан ойлау, осыған дейін меңгерген материалды еске түсіріп, ортаға салу;

              4Сыни тұрғыдан ойлау

Шешендік сөзді  талдау,бір-бірімен пікір алысу, пікір құндылығы.

Тиімділігі:оқушылар пікір алмасу арқылы оз ойларын сыни тұрғыдан жеткізе алу

               5Сергіту сәті
  5Ақпараттық камуникативтік техналогия

Әйтеке би туралы ақпарат беру.

Тиімділігі. Жаңа ақпаратпен танысу,ой өрісін кеңейту.

              6 Іс-әрекеттік оқыту

Шешендік сөзді бөлім бойынша әр топқа бөліп беру.

Түсінгендерін қойылыммен көрсетуге әректтену.

1-топ Ашу бар жерде ақыл тұрмайды.

2-топ Қонақ келсе,құрметтеу.

3-топ  Аға мен іні арасындағы сыйластық

Тиімділігі : шапшаң, тез ойлап табу,  жеткізе алу, қаблеттері, ынтымақтастығын анықтау.

            7Бірлескен оқу

Қойылымдарын көрсету.Топ бойынша қорғау

Тиімділігі: дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың  бірлесіп тапсырмалар орындауы кезінде деңгейін, қаблеттерін анықтау.

 

  8Оқытудағы басқару және көшбасшылық

Тиімділігі: топтық жұмысқа бағыт бағдар беру және топ жетекшілері  өз топтарына жетекшелік  ету.

             9   Бағалау

Бес балдық жүйе арқылы бағалау

Тиімділігі : Балдық жүйемен есептеп ,бағасын шығару;