Әйтеке би. Әйтеке бидің шешендігі
Пән мұғалімі | Әлимағанбет Бағдат Сембайқызы |
Күні: 12.04.13 | Сабақ 6 |
Сабақтың атауы | Әйтеке би. Әйтеке бидің шешендігі |
Сілтеме | Призентациялар,слайдтар,мультидимиялық көрсетілімдер 3-сынып оқулығы Алматы баспасы |
Жалпы мақсаты | Білу: Топпен жұмыс істей алу, шешендік сөздер ерекшеліктерін, мағынасын білу,шешендік сөздер айырмашылығы неде?меңгерту. Есте сақтау: Тақырыппен жұмыс жасай отырып, жаңа ақпараттарды есте сақтау; Оқу қаблеті:маңызды ақпаратты табу, тақырыптың ең басты мазмұнын түсіну; Пікірталас: |
Оқу нәтижелері | -Сыни ойлауға ,басқаның пікіріне сыни қарауға үйретеді. -Сұрақ-жауап арқылы диалогтік сөйлеуді қалыптастыру. -Өз пікірін ашық білдіреді. Тез ойлау, сананы кеңейту. -Оқушы бойында көшбасшылық қаблеті қалыптасады. — Дарынды, талантты оқушылардың қаблеттері анықталады. -АКТ-ны тиімді қолдануға үйретеді. |
Сабақта туындаған негізгі идеялар
| Сабақта оқушылар тапсырманы дұрыс орындауға және өзін-өзі тексеруге қажетті, заман талабына оқытудың жаңа әдістерін, жаңа білімді игеруде қолдану; |
Қолданылған ресурс және қөрнекіліктер | Оқулық,интерактивті тақта,слайдтар,тақырыптық суреттер,формативтік бағалау құралдары,қойылым материалдары. |
Сабақ барысы | 1.Ұйымдастыру бөлімі 2 Үй тапсырмасын тексеру 3Диалогттік оқыту 2.Топқа бөлу 3.Миға шабуыл 4.сыни тұрғыдан ойлау 5.Ақпараттық коммуникативтік техналогия 6.Өзін-өзі реттеу тәсілі 7.Бірлескен оқу 9.Оқытудағы басқару және көшбасшылық 10.Бағалау
|
Сабақ бойынша мұғалім жазбалары | 1Ұйымдастыру бөлімі -Амандасу
|
2Үй тапсырмасын тексеру Қазыбек би . Кім жақын,не қымбат,не қиын. | |
3Диалогтік тәсіл: Топ бойынша тапсырма Әңгіме -дебат,куммулятивті, зерттеушілік. Не қымбат? Не жақын? Не қиын? Сызба арқылы түсіндіру Тиімділігі: Шешендік сөздердің мағынасын анықтау, санада сақтау. | |
4Жаңа материалды хабарлау. Сабақтың тақырыбы: Әйтеке би шешендігі | |
2Топқа бөлу.Қазақтың билерімен бөлу | |
3Миға шабуыл: Әйтеке би туралы не білеміз? Әйтеке би кім? Неліктен би деп аталған?Шешендік сөз деген не? Тиімділігі:Сабақ барысын сыни турғыдан ойлау, осыған дейін меңгерген материалды еске түсіріп, ортаға салу; | |
4Сыни тұрғыдан ойлау Шешендік сөзді талдау,бір-бірімен пікір алысу, пікір құндылығы. Тиімділігі:оқушылар пікір алмасу арқылы оз ойларын сыни тұрғыдан жеткізе алу | |
5Сергіту сәті | |
5Ақпараттық камуникативтік техналогия Әйтеке би туралы ақпарат беру. Тиімділігі. Жаңа ақпаратпен танысу,ой өрісін кеңейту. | |
6 Іс-әрекеттік оқыту Шешендік сөзді бөлім бойынша әр топқа бөліп беру. Түсінгендерін қойылыммен көрсетуге әректтену. 1-топ Ашу бар жерде ақыл тұрмайды. 2-топ Қонақ келсе,құрметтеу. 3-топ Аға мен іні арасындағы сыйластық Тиімділігі : шапшаң, тез ойлап табу, жеткізе алу, қаблеттері, ынтымақтастығын анықтау. | |
7Бірлескен оқу Қойылымдарын көрсету.Топ бойынша қорғау Тиімділігі: дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың бірлесіп тапсырмалар орындауы кезінде деңгейін, қаблеттерін анықтау.
| |
8Оқытудағы басқару және көшбасшылық Тиімділігі: топтық жұмысқа бағыт бағдар беру және топ жетекшілері өз топтарына жетекшелік ету. | |
9 Бағалау Бес балдық жүйе арқылы бағалау Тиімділігі : Балдық жүйемен есептеп ,бағасын шығару; |