Ойынның тақырыбы: «Өз жартыңды тап»

4 сабақ.

  1. Білім, іскерлік дағдыларын пысықтау.
  2. «Өз жартыңды тап» ойыны.
  3. Есептер шығару.
  4. Қорытынды. Үйге тапсырма.

 

  1. Ойынның тақырыбы: «Өз жартыңды тап».

Ойынның мақсаты: Оқушыларды шапшаңдықа, ұқыптылыққа, топтасып жұмыс жасауына баулу.

Ойынның шарты: сыныпты екі топқа бөліп, әр топтың топ басшыларын сайлау, әр топтың бағалау парағын үйлестіру. Ойынның шартымен таныстыру. Екі топ бір-бірінің қателігін табу.

І топ.

  1. Еркін электр зарятарын тасымалдаушылардың реттелген қозғалысы.
  2. …Уақыт бірлігінде жасалған жұмысты айтады.
  3. Тоқ күшін өлшейтін құрал…

ІІ топ.

  1. …зарядтарын тасымалдаушылардың реттелген қозғалысы электр тоғы деп аталады.
  2. Электр тоғының қуаты деп уақыт бірлігінде…айтады.
  3. ….құралды амперметр деп атайды.

Жауаптары.

  1. Еркін электр зарятарын тасымалдаушылардың реттелген қозғалысы электр тоғы деп аталады.
  2. .
  3. Электр тоғының қуаты деп уақыт бірлігінде жасалған жұмысты айтады.
  4. Тоқ күшін өлшейтін құралды амперметр деп атайды.

Қорытынды: Әр топ өздері бір-бірін тексеріп топ басшылары бағалайды.

Есептер шығару.

Мақсаты: Оқушылар тарау бойынша білімдерін, тиянақтап қорыту.

Ойынның шарты: Екі топқа сол есепті бірдей беріледі, бір-бірінің қатесін табады.

  1. Электр су қайнатқышы 4А тоқ күшінде 120В кернеуге есептелген. Су қайнатқыштың қыздыру элементін дайындау үшін қажет нихром сымының ұзындығын табыңдар. Көлденең қимасының ауданы 0,39 мм2.

 

 

Бер:

S=0.39мм2

И=120В

J=4A

 

 

Шешуі:

Будан

екенін ескеріп,

табамыз

 

  1. Өткізгіштің 0,40А тоқ күші өткенде өткізгіштің үштарындағы потенциалдар айырымы 8,0В болды. Өткізгіштің кедергісі неге тең?

Бер:

J=0.40A

U=8.0B

R-?

 

Шешуі:

Қорытынды: Екі топтың топ басшылары өздері оқушыларды тексеріп өздері бағалайды.