Дифференциалдаудың негізгі ережелері. Күрделі функцияларды дифференциалдау

Сабақтың тақырыбы:    Дифференциалдаудың негізгі ережелері. Күрделі  функцияларды дифференциалдау

Сабақтың мақсаты:

 

Білімділік: Оқушыларға күрделі функцияларды құрастыруға және олардың туындысын табуды үйрету.

 

Тәрбиелік: Логикасын арттыру. Шапшаң, жылдам есептеуге, өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру.

 

Дамытушылық: Ой-өрісін дамыту, ойлау қабілетін арттыру, теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру.

 

 

Сабақтың түрі: Есептер шығару

Қолданатын технология: Деңгейлеп оқыту

Сабақтағы көрнекілік: Мультимедиялық проектор

 

Сабақтың жоспары:

 

І. Ұйымдастыру бөлімі

  1. Оқушылардың өзіндік жұмыстарын тексеру

III. Оқушылардың  оқытушымен өзіндік жұмысы . (есептер шығару,тест)

  1. Сергіту сәті
  2. Тарихи деректер

VIII. Сабақты қорытындылау

VII. Үйге тапсырма беру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Үй тапсырмасын тексеру. Кері тригонометриялық функциялардың туындыларын табуда дифференциалдау ережесін қолдану.

 

1.Үйге берілген есптер:

 

  1. ;
  2. ;
  3. ;

4.;

  1. ;
  2. болғанда  мәнін табу керек

;

 

  1. ;
  2. ;

9.;

10.;

 

  1. Ауызша сұрақтар

 

1.айырмасы функциясының өсімшесі деп аталады. 2.Функцияның өсімшесінің аргумент өсімшесіне қатынасының аргумент

өсімшесі нолге ұмтылғандығы шегі бар болса, онда ол функциясының

нүктесіндегі туындысы деп аталады.

  1. Функцияның туындысын табу амалы дифференциалдау амалы деп аталады.
  2. нүктесінде туындысы бар функция осы нүктеде дифференциалданатын

функция.

  1. Туындының физикалық және геометриялық мағынасы қандай?

(Функцияның графигіне жүргізілген жанаманың бұрыштық коэф.)

  1. Жылдамдықтың уақыт бойынша алынған туындысы   (Үдеу)

 

 

III. Есептер шығару

Бірінші деңгей

 

Екінші деңгей Тест
1.;

2.

3.;

4.

5.  =;

6.

1.;

2.;

3. ;

4.

5.

6.

 

 

 

I- нұсқа

II-нұсқа

 

 

1 деңгейдің шығарыуы

1.1

 

1.2

1.3

 

1.4

 

1.5

1.6

 

2 деңгейдің шығарыуы

 

2.1

2.2

 

2.3

2.4

 

2.5

2.6

 

Сен білесін бе?

 

  1. Архимедтің «Эврика» сөзінің мағынасы қазақша қалай? (таптым)
  2. Отырардан шыққан ұлы ойшыл, математик. (Әбунасыр-Фараби)
  3. Бес тоғыздың көмегімен 1000 санын қалай шығарып алуға болады? ()
  4. Айнымалы шамалардың өсімшелерін белгілеу үшін гректің әріпін

қолданған кім?      (Эйлер)

  1. Функцияның туындысын флюксия деп атаған кім? (Ньютон)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тест тапсырамалары

I-нұсқа

1.Функцияның туындысын тап:

А.     В.   С.   Д.   Е.

2. Функцияның туындысын тап:

А.    В.   С.   Д.   Е.

3. Функцияның туындысын тап:

А.     В.   С.   Д.   Е.

4. Функцияның туындысын тап:

А.     В.   С.   Д.   Е.

5. Функцияның туындысын тап:

А.     В.   С.   Д.   Е.

6. Функцияның туындысын тап:

А.     В.   С.   Д.    Е.

7. Функцияның туындысын тап:

А.    В.    С.  Д.    Е. .

8. Функцияның туындысын тап:

А.    В.   С.  Д.   Е. .

 

 

 

Тест тапсырамалары

II-нұсқа

1.Функцияның туындысын тап:

А.     В.   С.   Д.   Е.

2. Функцияның туындысын тап:

А.    В.   С.   Д.   Е.

3. Функцияның туындысын тап:

А.     В.   С.   Д.   Е.

4. Функцияның туындысын тап:

А.     В.   С.   Д.   Е.

5. Функцияның туындысын тап:

А.     В.   С.   Д.   Е.

6. Функцияның туындысын тап:

А.     В.   С.   Д.    Е.

7. Функцияның туындысын тап:

А.    В.    С.  Д.    Е. .

8. Функцияның туындысын тап:

А.    В.   С.  Д.

Е. .

Үйге тапсырма:1. Дифференциалдау ережелерін оқу.

  1. Н.В.Богомолов  оқулығынан №30-36(100 бет)

 

Тест тапсырмаларының таблицалары: