Дифференциалдаудың негізгі ережелері. Күрделі функцияларды дифференциалдау
Сабақтың тақырыбы: Дифференциалдаудың негізгі ережелері. Күрделі функцияларды дифференциалдау
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға күрделі функцияларды құрастыруға және олардың туындысын табуды үйрету.
Тәрбиелік: Логикасын арттыру. Шапшаң, жылдам есептеуге, өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру.
Дамытушылық: Ой-өрісін дамыту, ойлау қабілетін арттыру, теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру.
Сабақтың түрі: Есептер шығару
Қолданатын технология: Деңгейлеп оқыту
Сабақтағы көрнекілік: Мультимедиялық проектор
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру бөлімі
- Оқушылардың өзіндік жұмыстарын тексеру
III. Оқушылардың оқытушымен өзіндік жұмысы . (есептер шығару,тест)
- Сергіту сәті
- Тарихи деректер
VIII. Сабақты қорытындылау
VII. Үйге тапсырма беру
- Үй тапсырмасын тексеру. Кері тригонометриялық функциялардың туындыларын табуда дифференциалдау ережесін қолдану.
1.Үйге берілген есптер:
- ;
- ;
- ;
4.;
- ;
- болғанда мәнін табу керек
;
- ;
- ;
9.;
10.;
- Ауызша сұрақтар
1.айырмасы функциясының өсімшесі деп аталады. 2.Функцияның өсімшесінің аргумент өсімшесіне қатынасының аргумент
өсімшесі нолге ұмтылғандығы шегі бар болса, онда ол функциясының
нүктесіндегі туындысы деп аталады.
- Функцияның туындысын табу амалы дифференциалдау амалы деп аталады.
- нүктесінде туындысы бар функция осы нүктеде дифференциалданатын
функция.
- Туындының физикалық және геометриялық мағынасы қандай?
(Функцияның графигіне жүргізілген жанаманың бұрыштық коэф.)
- Жылдамдықтың уақыт бойынша алынған туындысы (Үдеу)
III. Есептер шығару
Бірінші деңгей
| Екінші деңгей | Тест |
1.; 2. 3.; 4. 5. =; 6. | 1.; 2.; 3. ; 4. 5. 6.
| I- нұсқа II-нұсқа |
1 деңгейдің шығарыуы
1.1
1.2
1.3
1.4
1.5
1.6
2 деңгейдің шығарыуы
2.1
2.2
2.3
2.4
2.5
2.6
Сен білесін бе?
- Архимедтің «Эврика» сөзінің мағынасы қазақша қалай? (таптым)
- Отырардан шыққан ұлы ойшыл, математик. (Әбунасыр-Фараби)
- Бес тоғыздың көмегімен 1000 санын қалай шығарып алуға болады? ()
- Айнымалы шамалардың өсімшелерін белгілеу үшін гректің әріпін
қолданған кім? (Эйлер)
- Функцияның туындысын флюксия деп атаған кім? (Ньютон)
Тест тапсырамалары
I-нұсқа
1.Функцияның туындысын тап:
А. В. С. Д. Е.
2. Функцияның туындысын тап:
А. В. С. Д. Е.
3. Функцияның туындысын тап:
А. В. С. Д. Е.
4. Функцияның туындысын тап:
А. В. С. Д. Е.
5. Функцияның туындысын тап:
А. В. С. Д. Е.
6. Функцияның туындысын тап:
А. В. С. Д. Е.
7. Функцияның туындысын тап:
А. В. С. Д. Е. .
8. Функцияның туындысын тап:
А. В. С. Д. Е. .
Тест тапсырамалары
II-нұсқа
1.Функцияның туындысын тап:
А. В. С. Д. Е.
2. Функцияның туындысын тап:
А. В. С. Д. Е.
3. Функцияның туындысын тап:
А. В. С. Д. Е.
4. Функцияның туындысын тап:
А. В. С. Д. Е.
5. Функцияның туындысын тап:
А. В. С. Д. Е.
6. Функцияның туындысын тап:
А. В. С. Д. Е.
7. Функцияның туындысын тап:
А. В. С. Д. Е. .
8. Функцияның туындысын тап:
А. В. С. Д.
Е. .
Үйге тапсырма:1. Дифференциалдау ережелерін оқу.
- Н.В.Богомолов оқулығынан №30-36(100 бет)
Тест тапсырмаларының таблицалары: