Б.Соқпақбаев «Менің атым-Қожа» повесі (3-сағат)

 

4 Тақырыбы: Б.Соқпақбаев «Менің атым-Қожа» повесі (3-сағат)
5 Мақсаты: Оқушылар  мәтіндегі  негізгі  ойды, идеяны ұғынады. Қызығушылықтары артады, ойларын, пікірлерін  еркін  айтуға, өз  көзқарастарын  дәлелдей білуге  үйренеді.
6 Міндеттері: 1. Әңгімедегі кейіпкерлер бейнесіне талдау жасап,олардың ішкі жан дүниесін ашу.

2.Кейіпкерлер іс-әрекеті арқылы ой қозғатып,оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру.

3.Жеке тұлғаның қоршаған ортада өмір сүру мәдениетін қалыптастырып,адамгершілікке,мейірімділікке,

имандылыққа тәрбиелеу.

7. Күтілетін нәтижелері: — Жазушы шығармалары арқылы әр оқушының өзіндік ой – қиялына ерік бере отыра, өзінше ой  түюге үйренеді,  мәтінмен жұмыс істей алады, шығармашылық қабілеттері көріністі қоя арқылы дамиды.

-Қожа бейнесі арқылы, оқушылар адамгершілікке, мәдениеттілікке, әдебиетті сүюге, үлгі — өнеге алуға үйренеді. Жағымсыз қасиеттерден аулақ болу екенін түсінеді.

 

8 Қамтылған

модульдер

—   Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер (диалогты оқыту).

—   Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану.

—   Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

—   Оқытудағы басқару және көшбасшылық.

—   Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

—   Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес  оқыту мен оқу

—   Талантты және дарынды балаларды оқыту.

9 Сабақтың типі Қорыту  сабағы
10 Сабақтың түрі Ойын  сабақ
11 Тақырыпты ашуға байланысты тәсілдер Сабақтың тақырыбын анықтау үшін. Тақтада берілген суреттерге көз салайық.

-Мына суретте не көріп отырсыңдар?

-Мына кейіпкерлер сендерге таныс па?

-Қай шығарманың кейіпкерлері?

-Авторы кім?

-Сонымен бүгінгі сабақтың тақырыбы: Б.Соқпақбаевтің «Менің атым — Қожа» повесі.

12 Сабақ  кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
13 Ұйымдастыру кезеңі.

(2мин)

1. Сәлемдесу;

2. Алдын ала оқушыларды  топтастырамын.

3. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру барысында оқушылармен   «Менің атым -Қожа» бейне клипі (тыңдау).

Оқушылар түрлі жапсырмаларды алу арқылы төрт  топқа бөлінеді.

 

Оқушы қолына тиген жапсырмадағы сөзді оқып, сол сөзге қатысты бірнеше сөз айту керек.

14 Топқа бөлу

 

 

 

 

Жалпы бүгінгі сабағымыз ойын ретінде өтеді. Сонымен қатар топқа бөлінеміз. Ол үшін мына қоржынан бір затты аламыз. Ал енді қалай бөлінеміз? Топқа бөлініп отырсақ, топ басшысын анықтап алайық. Топ басшылары сабақ бойы топ мүшелерінің сабаққа қалай қатысқандығы туралы «Бағалау критерийлері» тапсырылады. Сол бойынша бағалайсыңдар.

Бағалау критерийлері:

1.Сабаққа  қатысуы.

2.Тақырыпты толық игеруі

3. Өз ойын еркін жеткізуі.

4.Тапсырмаға нақты жауап беруі.

2 топқа бөлініп жұмыс атқарады.

15 Жаңа сабақ

(35мин)

І. Қызығушылықты ояту.

«Қара жәшік» әдісі.

1.Қай жылы, қай жерде Бердібек Соқпақбаев дүниеге келді?

2. Жазушының қанша кітабы шықты?

3.Б.Соқпақбаевтің атын ерекше танытқан шығарма.

4.Қай жылы, қандай халықаралық кино фестивальда арнаулы жеңіп алды?

5.«Менің атым-Қожа» повесті әлемдік қандай шығармаларымен тендес?

6.Қандай повесті, қандай тілдерге аударылған?

7.Қай жылы, қандай киностудиясында экрандалған?

8.Жазушының артына өшпестің із қалдырған қандай повесі?

9.Қаламгердің атын басқа елдерге де танымал еткен шығармасы.

10.Алғашқыда «Менің атым -Қожа» повесі қалай аталады?

II.Мағынаны тану

1-айналымы. Мынау кім?

1-топ:1.Біреуді біреуге атыстырып, от тастап жүретін қу, сабақ үстінде сыбырлап – сыпсыңдағыш кім? Жантас

2-топ 2. Мен оқулық емес, қант аламын. Сіздің не шаруаңыз бар, қоя беріңіз. Қожа

1-топ:3. Біз екеуміз таныс шығармыз деймін? Майқанова

2-топ 4. Мүмкін орныңа барып айтатын шығарсың ? Анфиса Михайловна

1-топ:5. Мен сенің әкеңе қарыздыгер адаммын. Менің мойнымда оның тиыны емес, теңге емес, бақандай бір қарасы жүр. Сәйбек қарт

2-топ 6. Келесі сабаққа қайыссың бақа ұстап әкелесіңдер ? Майқанова

1-топ:7.

2-топ 8.

Қожа   —  Н.Сегізбаев
Сұлтан  — М.Көкенов

Жантас- Е Құрмашев
Жанар — Г.Құрабаева
Миллат- Б.Римова
Майқанова — Р.Мұхамедияров

ІІ- айналым. Бұл қай сәт?

1-топ:1.Қожаның мұғалімдер бөлімінде Рахманова мен Майқановадан  қыртыққа

2-топ 2.Педкеңесте Жанар Қожаны жақтап жатқан кезде.

1-топ:3.Қожа дәлізде кеңестің шешімін тосқан сәті.

2-топ 4.Сұлтанмен бірге жайлауға барған кездегі күресте жеңіп алған сәті және Сұлтан Жұмабайды көріп қалады.

1-топ:5.Сұлтанмен бірге жайлауға бара жатқан сәті.

2-топ 6.Педкеңестің шешімін күтіп жүр.

1-топ:7.Өзіне-өзіне талдау жасау сәті.

2-топ 8.Сұлтанның Дәулетке ақша беру сәті.

1-топ:9.«Саржайлау әні» қай кезде орындалады.

2-топ 10.«Туған ел» қай сәтте орындалады.

ІІІ-бөлім. 1-топ:Оқиғалар тізбегі.

1. Жолдама алған Жантас.

2. Оған байқатпай, жерден жұдырықтай тас жіберіп қалмақшымын.

3. Оқулық емес, қант аламын

4. Бақаның әлегі

5. Педсовет

2-топ: «Түртіп алу» стратегиясы

алғыр,                                          әділетті,

пысық,                                         ақын,

өтірікші,                                     әзілқой,

ақылды,                                       арамза,

сотқар, тентек,                            тапқыр,

мейірімді,қу, зымиян,          қателіктерін түсіне біледі,

шыдамсыз, тиянақсыз         жағымсыз

Қожа-алғыр, пысық, ақылды, сотқар, тентек, мейірімді, әділетті, ақын, әзілқой, тапқыр, қателіктерін түсіне біледі.

Жантас-өтірікші, қу, зымиян, шыдамсыз, тиянақсыз, арамза, жағымпаз.

ІV-айналым. Ойлан тап.

30-сол. Бұл қай сәт?

“Төбемнен жай түскендей болды. Не істерімді білмеген қалпымда орнымнан сүйретіліп түрегеле бердім. Маңдайымнан бұрқ етіп суық терім шығып кетті. Ох, шіркін,ай!”

30-орта. Бейне

30 –оң. Бұл қай сәт?
“Маңдайдан буым бұрқырап,есік алдына шықтым.  Сәйбек    көрінбейді.

Омырауымды ағытып,желпініп, ойланып тұрмын. Не деп шешер екен? Мектептен шынымен-ақ шығара ма?”

40-сол. Бұл кім?

“ Жаңа оқытушы  бізді оқу жылының басталуымен құттықтады,өзін таныстырды:…”

40-орта. Бұл кім?

“ Біреуді біреуге атыстырып,от тастап жүретін қу,сабақ үстінде сыбырлап-сыпсыңдағыш.”

40-оң. Бұл кім?

“Мен сенің әкеңе қарыздыгер адаммын.Менің мойнымда оның тиыны емес,бақандай бір қарасы жүр.”

50-сол. Бұл кім?
 “ Галифе шалбар киген жіңішке аяқтары сидиып, шашы қақ жарыла желбіреп,қаздиып тұр.”

50-орта. Бұл кім?

“Шыбыным,әйтеуір ешкімге  тимей,ұрынбай,жайыңа жүр.  Сенің тентектігіңді менен басқа ешкім де көтермейді.Біреудің ала жібін аттаушы болма.”

50-оң. Бейне

V-айналым. Пікірталас

І топ: Жақтаушы топ:

Қожаның дүкендегі ісі дұрыс,өйткені …

ІІ топ: Даттаушы топ:

Қожаның дүкендегі ісі дұрыс емес,өйткені …

VІ-айналым.Шығармашылық сын. Повестің ұнаған жеріне шағын көрініс қою.

VІІ-айналым. Повесті жалғастыру…

Сендер жазушы болсаңдар повесті қалай аяқтар едіңдер? немесе

Қожа берген уәдесінде тұра ма?

Оқушылар жәшіктен сұрақтарды алып, жауабын айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр топ өзіне берілген тапсырмалар бойынша айтып шығады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар өздеріне берілген рөлдік тапсырмаларын орындайды.

 

 

 

 

 

 

16 Жаңа сабақты бекіту.

(5мин)

ІІІ-бөлім. Толғаныс.

-Бұл повесте тәрбиелік мәні бар ма?

-Повесть сендерге ұнады ма?

.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді

 

17 Кері байланыс

(2мин)

 Күннің көзі: Сабақ маған ұнады, себебі …

Түн: сабақ маған ұнадаы, себебі …

Рефлексия жазу.
18 Үйге тапсырма

(1мин)

 

Абдолла Қарсақбаевтың “Менің атым Қожа” фильмі мен Еркін Рахышевтің   “Менің де атым Қожа” фильмін салыстырып, ұқсастықтарын тауып жазып келу.

 

 

Үй тапсырмаларын күнделіктеріне жазып алады.
19 Формативті бағалау
Өз бағам Топ басшысының бағасы Мұғалімнің бағасы Қорытынды баға
       

 

Оқушылар өзін –өзі бағалайды.