Жасырынбақ

 

Пәні: Сауат ашу

Тақырыбы: Жасырынбақ

Сабақтың мақсаты:  Мәтінді дұрыс, түсініп оқуға төселдіру, топпен жұмыс жасау арқылы сөздік қорын дамыту, шығармашылыққа баулу, ойынға деген қызығушылықтарын арттыру.

Сабақ түрі: Жаңа сабақ

Сабақтың жабдықталуы: Интербелсенді тақта, флипчарт, жұмыс парағы, бағалау парағы.

Сабақтың  әдіс-тәсілі: АКТ, СТО, Жас ерекшелігіне байланысты оқыту, Дарынды

оқушылармен жұмыс, Диалогтік оқыту, Көшбасшылық, Бағалау.

Жұмыстың формасы: жұппен, топпен.

Сабақтың барысы:

ТапсырмаларӘдіс-тәсілМұғалімнің

іс- әрекеті

УақытОқушының іс-әрекеті
Психологиялық кезең  2 минМейірімділік сыйлайтын күнмен сәлемдеседі.

Сәлем, Күн-анамыз! (қол жоғарыда)

Қуанатын күн бүгін (қол ұстасады)

Қайырлы таң! Қайырлы күн! (қол көкіректе)

Күліп шықты күн бүгін. (қол жоғарыда).

Тақырыпқа шығу Қима қағаздар тарату2мин«Мозайка» әдісі арқылы суретте бейнеленген ойынның түрін  анықтайды.
1.Білім.

«Жасырынбақ»  мәтінін оқып, меңгеру

СТОБағыт бағдар беру8 минМәтінді өздігінен меңгереді, жұппен, топпен талқылайды.
2. Түсіну.

«Конверт-сұрақ» әдісі

Көшбас

шылық

 

Сұрақ жазып, конвертке салу (оқу мақсатына қарай). Әрбір топта өзінікі болатындай етіп, бірнеше конверт дайындау.7 минТоптар белгілі бір сұрақтың қаншалықты дұрыс болғанын талқылайды.

 

3. Қолдану.

 

 

 

 

Дәптермен жұмыс

 

 

Сергіту сәті

ЖЕБағыт бағдар беру7 минCөздердің басқы әріптерінен

сөз құрастырып, буынға бөліп

жазады. Дыбыстық талдау жасайды.

Балмұздақ       Алма         Лақ        Аққу = БАЛА

Машина            Елік               Нан  = …

Кілем      Ілгіш       Тас         Анар       Парта  =…

Доп            Орындық           Сынып  =…

Киік             Үкі            Наурыз  =…

Сәбіз      Аю       Ғарыш       Алмұрт     Терек =…

4. Талдау.

1-топ. «Тақырыптық түйінді сөздер» әдісі

 

2-топ. «Тұжырымдама

лық кесте» әдісі

 

3-топ. «Сәйкестендіру» әдісі

 

 

 

 

4-топ. Не артық?

 

5-топ. Кластерлер /шоқтар/ әдісі

Диалог

тық

оқыту

Шатастыру үшін тақырыпқа қатысы бар суреттерді оған қатысы жоқ суреттермен араластырып орналастыру.

Ойын түрлерін ажыратады.

 

«Шындық» неге жеткізеді?, ал «Өтірік ше?» Осыларды анықтап, түзу сызық арқылы бағыттап көрсетеді. Мақал-мәтел айтады.

Суреттердің ішінен артық суретті анықтайды.

12 минКелтірілген суреттердің қайсысы   жататынын дәлелдейді.

 

Ұлт

тық ойын

дар

Спорт

тық ойын

дар

Үстел үсті ойын

дары

   

 

Бақыт

Қуаныш

өтірік
Шындық

Ұят

Сенімділік

Сенімсіздік

Махаббат

Реніш

Асық ойынын  көрсетеді.

 

Ойын түрлерін топтастырады.

5.Синтез.

Арасындағы айырмашылығы …

 

АКТБағыт бағдар беру2 мин

 

Екі суретті

салыстырады.

 

 

Екеуі де ойын болып табылады, бірақ  …

* Шығармашылық тапсырма

 

6. Бағалау.

Дарынды мен талантты Қолпаштау5 мин«Константинополь» әдісі арқылы жасырынбақ сөзін ұсыну.  /Негізгі сөзден көп қысқа сөздерді жоспарлап, құрастырады/.

 

«Мен өзімді былай сезінемін»  сабақтан алған әсерлерін күн мен бұлт бейнеленген стикермен білдіреді.