Әдепті қыз. Әліпби.
Тақырыбы: Әдепті қыз. Әліпби.
Сабақтың мақсаты: Мәтінді түсініп оқуға төселдіру, әліпби жайлы түсініктерін кеңейту, оқушыларды сөйлеу мәдениетіне жетелей отырып, әдептілікке баулу.
Сабақ түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың жабдықталуы: Интербелсенді тақта, флипчарт, жұмыс парағы, бағалау парағы
Сабақ әдіс-тәсілі: АКТ, СТО, Жас ерекшелігіне байланысты оқыту, Дарынды оқушылармен жұмыс, Диалогтік оқыту, Көшбасшылық, Бағалау.
Жұмыстың формасы: жұппен, топпен.
Сабақтың барысы:
Тапсырмалар | Әдіс-тәсіл | Мұғалімнің іс- әрекеті | Уа қыт | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Психологиялық кезең | 2 мин | Қуанамын мен де, Қуанасың сен де, Қуанайық, достарым, Арайлап атқан күнге!
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тақырыпқа шығу
| АКТ | Сөзжұмбақ шешу
| 3 мин | 1. Әкеңнің анасы кім? 2. Жазуды қайда жазамыз? 3. Ыдыстың түрі? 4. Қолыңа алғаш ұстаған оқулық? 5. Қанша жыл мезгілі бар? 6. Тышқанның үйін ата? Сөзжұмбақ арқылы тақырыпты анықтайды. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.Білім. Мәтінді түсініп оқу | ЖЕ | Бағыт бағдар беру | 5 мин | Мәтінді өздігінен меңгереді, жұппен, топпен талқылайды.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Түсіну. «Конверт-сұрақ» әдісі | Диалог тық оқыту | Бағыт бағдар беру | 5 мин | Топтар белгілі бір сұрақтың қаншалықты дұрыс болғанын талқылайды.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. Қолдану.
Дәптермен жұмыс
Сергіту сәті | ЖЕ | Бағыт бағдар беру | 5 мин |
1.Көркем жаз. ____________________ ____________________ 2.Сөздерді әліпби ретімен жаз. Толқын, бұтақ, аңшы, жол. ____________________ Бағалау парағы
Жұппен тексереді. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. Талдау. Әдептіліктің маңызын «Кластерлер (шоқтар)», «Сәйкестендіру», «Тақырыптық түйінді сөздер» «Тұжырымдамалық кесте», «Мозайка» әдісі арқылы жалпылау. |
СТО |
Бағыт бағдар беру |
10 мин |
Топтар шектеулі уақыт ішінде тапсырмаларды орындайды, қорғайды.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Көшбасшылық |
Бағыт бағдар беру |
8 мин | Оқушылар топта жұмыс істеп, шатасқан тізбектерді белгілейді.Топта өздерінің нәтижелерін талдайды, нақтылайды, жөндейді | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
* Шығармашылық тапсырма
6. Бағалау. | Дарынды мен талантты | Қолпаштау
Адам бойындағы жақсы-жаман қасиеттерді топтастырады. -Сендер қалай ойлайсыңдар? Жарқырап тұрған күнге қандай баланы жатқызуға болады? -Ал, бұлтқа қандай баланы жатқызуға болады? | 7 ми нут | «Константинополь» әдісі арқылы әдептілік сөзін ұсыну. /Негізгі сөзден көп қысқа сөздерді жоспарлап, құрастырады/.
Жағымды қасиеттерді күнге, ал жағымсыз қасиеттерді білдіретін сөздерді бұлтқа топтастырады.
|
Тақырыбы: Қолғанат. Сөйлем.
Сабақтың мақсаты: оқушыларда сөйлем туралы ұғым қалыптастыруға мүмкіндік туғызу, оқу-жазу дағдыларын жетілдіру, олардың сөйлеу тілін, сөздік қорын дамыту.
Сабақ түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың жабдықталуы: Интербелсенді тақта, флипчарт, жұмыс парағы, бағалау парағы
Сабақ әдіс-тәсілі: АКТ, СТО, Жас ерекшелігіне байланысты оқыту, Дарынды оқушылармен жұмыс, Диалогтік оқыту, Көшбасшылық, Бағалау.
Жұмыстың формасы: жұппен, топпен.
Сабақтың барысы:
Тапсырмалар | Әдіс-тәсіл | Мұғалімнің іс- әрекеті | Уа қыт | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||||||||||||||
Психологиялық кезең | 2 мин | ||||||||||||||||||||||||
Тақырыпқа шығу
| АКТ | Суретжұмбақ шешу. «Сөйлем» деген сөз шығады. | мин | ||||||||||||||||||||||
1.Білім. «Ассоциация» әдісі | СТО | Бағыт бағдар беру | 5 минут | Сөйлем Сөйлем сөздерден құралады. Бірінші сөзі бас әріптен бастап жазылады. Соңында тыныс белгі қойылады. | |||||||||||||||||||||
2. Түсіну. Мәтінді түсініп оқу | ЖЕ | Қолғанат-үлкендерге көмекші болатын бала Тап-тұйнақтай –ретімен, таза Мөлдір бұлақ –таза бұлақ | 8 минут | Мәтінді өздігінен меңгеріп, топта талқылайды, бір-біріне сұрақтар қояды.
| |||||||||||||||||||||
3.Қолдану.
Дәптермен жұмыс
Сергіту сәті |
ЖЕ |
10 минут | Мәтіннің алғашқы екі сөйлемін көшіріп жазады. Әр сөйлем неше сөзден тұратынын анықтайды. | ||||||||||||||||||||||
4. Талдау. «Тұжырымдамалық карта» әдісі | Диалогтық оқыту |
Бағыт бағдар беру | 9 минут |
| |||||||||||||||||||||
5.Синтез. «Серпілген сауал» әдісі | Көшбасшылық | Бағыт бағдар беру | 3 минут | Доп лақтыру арқылы сөз айтады, екіншісі осы сөзге сөйлем құрайды. | |||||||||||||||||||||
6. Бағалау.
*Шығармашылық тапсырма | Дарынды мен талантты | Бағыт бағдар беру | 5 минут | Орны ауыстырылып берілген сөздерден сөйлем құрайды. Қыз, Айман, сұлу. Мектепке, кеше, бардым, мен. Сүйікті, ана, тілі, пәнім, менің. |
Тақырыбы: Әдепті балалар
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың мәтін туралы білімдерін кеңейте түсу, жоспар бойынша әңгімелеуге үйрету, олардың оқу-жазу дағдысын жетілдіріп, сөйлеу тілін дамыту, оқушыларды әдептілікке, инабаттылыққа баулу.
Сабақ түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың жабдықталуы: Интербелсенді тақта, флипчарт, жұмыс парағы, бағалау парағы
Сабақ әдіс-тәсілі: АКТ, СТО, Жас ерекшелігіне байланысты оқыту, Дарынды оқушылармен жұмыс, Диалогтік оқыту, Көшбасшылық, Бағалау.
Жұмыстың формасы: жұппен, топпен.
Сабақтың барысы:
Тапсырмалар | Әдіс-тәсіл | Мұғалімнің іс- әрекеті | Уа қыт | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Психологиялық кезең | Жүрекшелер үлестіріледі -Жүрекшенің бір жағына адамгершілікке, әдептілікке жат қасиеттерді, бір жағына адамгершілік қасиеттерді жазыңдар. Адамгершілікке жат қасиеттерді ешкім көрмесін. | 2 мин | Топтарға бөлінеді. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тақырыпқа шығу
| АКТ | Сөзжұмбақ шешу
| 3 мин | 1. Әкеңнің анасы кім? 2. Жазуды қайда жазамыз? 3. Ыдыстың түрі? 4. Қолыңа алғаш ұстаған оқулық? 5. Қанша жыл мезгілі бар? 6. Тышқанның үйін ата? Сөзжұмбақ арқылы тақырыпты анықтайды. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.Білім. Мәтінді түсініп оқу | ЖЕ | Бағыт бағдар беру | 5 ми нут | Мәтінді өздігінен меңгереді, жұппен, топпен талқылайды. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Түсіну. «Серпілген сауал» әдісі | Диалогтық оқыту | Бағыт бағдар беру | 5 ми нут | Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін топтар бір-біріне кезекпен сұрақтар қояды. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. Қолдану.
Әдептіліктің маңызын «Кластерлер (шоқтар)», «Фишбоун», «Сәйкестендіру», «Тақырыптық түйінді сөздер» әдісі арқылы жалпылау.
Сергіту сәті | ЖЕ | Бағыт бағдар беру | 10 ми нут | Топтар шектеулі уақыт ішінде тапсырмаларды орындайды, қорғайды.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. Талдау. Арасындағы айырмашылығы …
| Көшбасшылық | Бағыт бағдар беру | 5 ми нут | А В
Неге? Мына сөйлемді жауап үшін пайдаланыңыз: ... … болып табылады, ал …. — ….. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| СТО | Бағыт бағдар беру | 8 мин | Оқушылар топта жұмыс істеп, шатасқан тізбектерді белгілейді.Топта өздерінің нәтижелерін талдайды, нақтылайды, жөндейді | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
* Шығармашылық тапсырма
6. Бағалау. Бағдаршам әдісі (қызыл = түсінбедім, жасыл = барлығы түсінікті, сары=түсінгендеймін ). Басбармақ әдісі /Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсіндім. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім. /
Смайлик Екі жұлдыз, бір ұсыныс | Дарынды мен талантты | «Конверт-сұрақ» әдісі
Адам бойындағы жақсы-жаман қасиеттерді топтастырайық. -Сендер қалай ойлайсыңдар? Жарқырап тұрған күнге қандай баланы жатқызуға болады? -Ал, бұлтқа қандай баланы жатқызуға болады? | 7 ми нут | 1-топ. Эссе жазады. 2-топ. Синквейн әдісі /5 жолды өлең құрастырады/ 3-топ. Рөлдік ойын. 4-топ. Суретжұмбақ құрастырады.
Күнге жағымды қасиеттерді, ал бұлтқа жағымсыз қасиеттерді білдіретін сөздерді жазады.
|