Шешенге қойылатын талаптар

Сабақтың тақырыбы:   Шешенге қойылатын талаптар

Сабақтың мақсаты:  а)  Оқушылардың шешендік сөз туралы түсінігін кеңейту,қазақ тілінің сөздік құрамы туралы түсінік беру,меңгерту;

ә) жаңа сабақты түсіндіру арқылы,оқушылардың ойлау қабілетін арттыру,тіл байлығын сөздік қорын дамыту.

б) Жаттығу жұмыстарын орындату арқылы оқушыларды табиғатты сүюге,сөздерді дұрыс қолдана білуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі:                            аралас сабақ

Сабақтың әдісі:                           сұрақ-жауап,тіл дамыту,іздендіру

Сабақтың көрнекілігі:               кітаптар

Пәнаралық байланыс:              тарих,әдебиет

Сабақтың барысы:

                                       а) Ұйымдастыру кезеңі.

     Оқушылармен амандасу,түгелдеу,оқу құралдарын тексеру.Сыныптың тазалығына көңіл бөлу,оқушылардың зейінін сабаққа аудару.

ә)  Үй тапсырмасын пысықтау:

Үйге берілген жаттығуды тексеремін.Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын.

1.Шешендік сөз дегеніміз не?

2.Шешендік сөз сапалары дегеніміз не?

б)  Жаңа сабақты түсіндіру:

   Шешендік өнердің жүйелі теориясы бар ғылым болатынын да айтып өттік.Шешендік өнердегі ең негізгі шешеннің өзі.

Тақырып таңдау                       Тақырыпқа қажет                    Тақырыпты аша

материалдар                                 білу

 

 

 

Стиль                                               Шешен                                 Дауыс ырғағы

 

 

Психологиялық                         Аудиториямен                        Қосымша құралдарды

дайындау                                    байланыс                                 дұрыс пайдалану

 

Жоғарыда шешендік қызмет әрекеті көрсетілген.Осындағы ерекшеліктерді игере білумен бірге шешеннің тілдік қоры мол,жан-жақты білімді,ұтымды пікір,ойға тоқтай алатын,шыншыл,ізденгіштік қасиеттері болса,кез келген аудиторияны игере алары сөзсіз.

Жаттығумен жұмыс:  6-жаттығу.

Мәтінді топ бойынша бөліктерге бөліп оқыңдар да,басқа топтарға өздерің оқыған мәтінді барынша көркемдеп,нақышын келтіре айтып шығыңдар.екінші топ осы айтылған әңгіме бойынша үшінші топқа сұрақ әзірлейді.Олар соған жауап береді.1-ші және 2-ші топ жауаптарды бағалайды.     

Білімді бекіту: Өтілген тақырып бойынша оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын  Білімді бағалау: Оқушылардың жауаптарына қарай білімдері бағаланады    .   Үйге тапсырма:  7-жаттығу.Тапсырмаларды орындаңдар.Мәтін стилін анықтаңдар.