Белгілі бір тақырып бойынша сөйлеуге дайындық

Сабақтың тақырыбы:       Белгілі бір тақырып бойынша сөйлеуге дайындық

Сабақтың мақсаты:  а)  пікірталастың түрлері   туралы түсініктерін кеңейту. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру;

ә) сөйлеу тілін,сөз мағынасын түсініп,шапшаң ой қорыта алуға,көркем ұқыпты жаза білуге дағдыландыру;

б)  оқушылардың тілдерін бұрмаламай анық, таза сөйлеуге машықтыру;

Сабақтың түрі:                             аралас   сабақ

Сабақтың әдісі:                           сұрақ-жауап,түсіндіру,пікірталас т.б.

Сабақтың көрнекілігі:               кітаптар, газет-журналдар

Пәнаралық байланыс:              тарих,әдебиет

Сабақтың барысы:

                                       а) Ұйымдастыру кезеңі.

                 Оқушылармен амандасу,түгелдеу,оқу құралдарын тексеру.Сыныптың тазалығына көңіл бөлу,оқушылардың зейінін сабаққа аудару.

ә)  Үй тапсырмасын пысықтау:

Үйге берілген жаттығуды тексеремін.Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын.

  1. Пікірталас дегеніміз не?
  2. Пікірталастың қандай түрлері бар?

б)  Жаңа сабақты түсіндіру:

Нақты бір тақырып бойынша сөйлеуді шешендік өнердің бір түрі деп те қарастырады. Оның төмендегі бөліктерін жетік түсініп,басты сипаттарын аша алғанда нәтижелі болары сөзсіз.

Дайындық түрлері:

-сөздің жазбаша мәтінін дайындау;

-мәтінді бірнеше рет дауыстап,мәнерлеп оқып дағдылану;

— қажетіне қарай кейбір тұстарын жаттап алу керек десе,келесі бір сөз шеберлері:

-тезис немесе жоспарын жасау;

-мәтіннің негізгі бөліктерін ғана жазу,яғни тірек бөліктерін әзірлеу;

Қалай болғанда да,ойды дәл жеткізе білу,тақырып мәнін ашу жоспар құрудың маңызы ерекше.

Жаттығумен жұмыс: 28-жаттығу. Кестені толтырыңдар.

 

Қорытынды түрі Қолданылатын сөздер мен тіркестер Тақырып
1 Жалпылама қорытынды «Сонымен», «Ендеше»  
2 Тыңдаушыларды нақты бір іске жұмылдыру «Біріншіден»,  «Екіншіден»  
3 Тыңдаушыларға алғыс айту «Тыңдағандарыңызға», «Көңіл қойғандарыңызға»  
4 Юмормен аяқтау «Бірде Қожанасырдан сұрапты»  
 5 Мадақтау, көңіл көтерумен аяқтау «Сіздерге үміт артуға болатынына сенемін»  

Білімді бекіту:  . Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоя отырып, түсінбеген сұрақтарына жауап  беремін.

Білімді бағалау: Оқушылардың жауаптарына  қарай білімдері бағаланады.

Үйге тапсырма: 29-жаттығу.