Пікіралмасу және оның ерекшеліктері

Сабақтың тақырыбы:         Пікіралмасу және оның ерекшеліктері

Сабақтың мақсаты:  а)  пікіралмасу және оның ерекшеліктері   туралы түсініктерін кеңейту. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру;

ә) сөйлеу тілін,сөз мағынасын түсініп,шапшаң ой қорыта алуға,көркем ұқыпты жаза білуге дағдыландыру;

б)  оқушылардың тілдерін бұрмаламай анық, таза сөйлеуге машықтыру;

Сабақтың түрі:                             аралас   сабақ

Сабақтың әдісі:                           сұрақ-жауап,түсіндіру,пікірталас т.б.

Сабақтың көрнекілігі:               кітаптар, газет-журналдар

Пәнаралық байланыс:              тарих,әдебиет

Сабақтың барысы:

                                       а) Ұйымдастыру кезеңі.

                 Оқушылармен амандасу,түгелдеу,оқу құралдарын тексеру.Сыныптың тазалығына көңіл бөлу,оқушылардың зейінін сабаққа аудару.

ә)  Үй тапсырмасын пысықтау:

Үйге берілген жаттығуды тексеремін.Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын.

б)  Жаңа сабақты түсіндіру:

Адамдар арасында пікір алшақтығы,түрлілігі пікірлесуге,ой бөлісуге,талдауға негіз болады.

Пікіралмасу-көпшіліктің шындықты,негізгі ойды анықтаудығы айтысы. Пікіралмасу-көпшілік-ғылыми немесе саяси айтыс.

 

Пікіралмасудың нәтижесі –ортақ пікірге келу,сондқтан да қатысушылар бір пікірге тоқталмаса да,өзара түсіністік, келісім болады.
Пікіралмасу-пікірталастың бір түріҚатысушылардың мүдделері ортақ боладыПікіралмасуда ортақ шешімге,

пікірге тоқтайды

Қатысушылардың барлығы өз ойларын айта алады,тең құқылыРегламент қатысушылармен  келісе отырып белгіленеді.

 

Жаттығумен жұмыс:  30-жаттығу. Мәтінді айтылу сазымен оқыңдар.

  1. Мәтіндегі сөйлеушілер сздеріне баға беріңдер.
  2. Қарамен жазылған сөздердің мағынасын ашыңдар

Венн диаграммасы:   31-жаттығу Толғауды мәнерлеп оқып,  мазмұны бойынша Қазіргі жігіт пен бұрынғы жігіттерді салыстырып,ойларыңды дәлелдеңдер.

                   Қазіргі жігіт                           бұрынғы жігіт

 

 

 

 

 

 

 

Білімді бекіту:  . Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоя отырып, түсінбеген сұрақтарына жауап  беремін.

Білімді бағалау: Оқушылардың жауаптарына  қарай білімдері бағаланады.

Үйге тапсырма:   «Жігітке жеті өнер