Пікіралмасу және оның ерекшеліктері
Сабақтың тақырыбы: Пікіралмасу және оның ерекшеліктері
Сабақтың мақсаты: а) пікіралмасу және оның ерекшеліктері туралы түсініктерін кеңейту. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру;
ә) сөйлеу тілін,сөз мағынасын түсініп,шапшаң ой қорыта алуға,көркем ұқыпты жаза білуге дағдыландыру;
б) оқушылардың тілдерін бұрмаламай анық, таза сөйлеуге машықтыру;
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап,түсіндіру,пікірталас т.б.
Сабақтың көрнекілігі: кітаптар, газет-журналдар
Пәнаралық байланыс: тарих,әдебиет
Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен амандасу,түгелдеу,оқу құралдарын тексеру.Сыныптың тазалығына көңіл бөлу,оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ә) Үй тапсырмасын пысықтау:
Үйге берілген жаттығуды тексеремін.Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын.
б) Жаңа сабақты түсіндіру:
Адамдар арасында пікір алшақтығы,түрлілігі пікірлесуге,ой бөлісуге,талдауға негіз болады.
Пікіралмасу-көпшіліктің шындықты,негізгі ойды анықтаудығы айтысы. Пікіралмасу-көпшілік-ғылыми немесе саяси айтыс.
Пікіралмасудың нәтижесі –ортақ пікірге келу,сондқтан да қатысушылар бір пікірге тоқталмаса да,өзара түсіністік, келісім болады. | ||||
Пікіралмасу-пікірталастың бір түрі | Қатысушылардың мүдделері ортақ болады | Пікіралмасуда ортақ шешімге, пікірге тоқтайды | Қатысушылардың барлығы өз ойларын айта алады,тең құқылы | Регламент қатысушылармен келісе отырып белгіленеді. |
Жаттығумен жұмыс: 30-жаттығу. Мәтінді айтылу сазымен оқыңдар.
- Мәтіндегі сөйлеушілер сздеріне баға беріңдер.
- Қарамен жазылған сөздердің мағынасын ашыңдар
Венн диаграммасы: 31-жаттығу Толғауды мәнерлеп оқып, мазмұны бойынша Қазіргі жігіт пен бұрынғы жігіттерді салыстырып,ойларыңды дәлелдеңдер.
Қазіргі жігіт бұрынғы жігіт
Білімді бекіту: . Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоя отырып, түсінбеген сұрақтарына жауап беремін.
Білімді бағалау: Оқушылардың жауаптарына қарай білімдері бағаланады.
Үйге тапсырма: «Жігітке жеті өнер