Шәкәрім поэмалары
Сабақтың тақырыбы: Шәкәрім поэмалары
Сабақтың мақсаты:
а) Шәкәрім поэмалары туралы түсінік бере отырып,ерлікке,адамгершілікке баулу;
ә) тәрбиелік мәні бар мысалдар келтіре отырып оқушыларды елін,жерін,Отанын сүюге тәрбиелеу;
б) оқушылардың білімін бақылау арқылы мәнерлеп оқуға дағдыландыру;
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру,топтау , т.б
Сабақтың көрнекілігі:, кітаптар,үнтаспа, дидактикалық материалдар т.б
Пәнаралық байланыс: тарих, қазақ тілі
Сабақтың барысы: а) Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу,түгелдеу, оқу құралдарын тексеру, сыныптың тазалығына көңіл бөлу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ә) Үй тапсырмасын пысықтау:
Үйге берілген Шәкәрімнің өмірбаянын сұраймын. Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын.
- Шәкәрімнің қандай поэмаларын білесіңдер?
- Кімдердің шығармаларын аударған?
- Қандай әндерін білесіңдер?
б) Жаңа сабақты түсіндіру:
Шәкәрім мұрасының қомақты саласы –поэмалары. Ақынның «Еңлік –Кебек» (1891), «Қалқаман-Мамыр» (1888) дастандары қазақ елінің тұрмыс , тарихынан жазылған. «Ләйлі-Мәжнүн» дастаны нәзира дәстүрі негізінде,шығыс аңызы желісімен шығарылған. «Еңлік –Кебек» , «Қалқаман-Мамыр» дастандары -сүйіспеншілікті, адал махаббатты,таза сезімді жыр еткен шығармалар. Ел аузындағы махаббат аңыздарын ақын суреткерлік шеберлікпен жырлап, жеке бас трагедиясынан халық трагедиясын көтереді.
Кітаппен жұмыс: Шәкәрім поэмаларын мәнерлеп оқып, түсініктерін айтады.
Топпен жұмыс: . хронологиялық таблицаны толтырады.
1858 жылы дүниеге келеді
1905-1906 жылдары Меккеге қажылыққа барады.
1908 жылы елден жырақта тастақта тұрады
1931 жылы қайтыс болады
Білімді бекіту:
Өтілген тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қоямын.
1 Шәкәрімнің қоғам қайраткері жөнінде не білесің?
- Шәкәрім өзіне кімді үлгі тұтқан?
- «Еңлік –Кебек» поэмасында қандай тарихи жағдайға тоқталады?
Білімді бағалау: Оқушылырдың жауаптарына ,сабаққа белсене қатысып отырғандарына қарай білімдері бағаланады.
Үйге тапсырма: Шәкәрімнің поэмаларын оқып келу