«Қалың мал» романы

 

Сабақтың тақырыбы: «Қалың мал» романы

Сабақтың мақсаты:  оқушының роман туралы түсінігін кеңейту,ой жинақтау,тәрбиелік мәнін ашу,оқушыны өз ойын айтуға,еркін сөйлеуге баулу.

Көрнекілігі: таблицалар,суреттер,кубик.

І.Ұйымдастыру.(Сабақ компьютермен өткізіледі.)

ІІ. Кіріспе сөзі:                                                                                                                                              1.Мұғалімнің сөзі.                                                                                                                                                         2. Шығарманың құрылымын талдау:

А) Шығарманың басталуы                                                                                                                                                Ә) Оқиғаның дамуы                                                                                                                                                      Б) Оқиғаның шиеленісуі

В) Оқиғаның шарықтау шегі                                                                                                                                                               Г) Оқиғаның шешімі.

Оқушылар баяндайды,талдайды.

ІІІ. Оқушыларға арнайы дәптерлер үлестіріледі.Әр оқушы тапсырмалармен жұмыс жүргізіп баяндайды.

Тапсырма.Қызығушылықты ояту.

«Топтастыру стратегиясы»

 

ТапсырмаТапсырма жауабын толтырӘдіс-тәсіл
1) «Қалың мал» романына ұқсас қандай жыр, романдарды білесің?

 

 

 

Өткен материалдарды еске түсіріп,қорытындысын айту.

 

Семантикалық картаны толтыр.

 

Оқиға шешіміСүйген жар төркіндетіп келе жатып батырдан мерт болады.Сүйген жарды қара күш иесі қанжар салып өлтірдіЕкі жас ат құйрығына байланып өлтірілді.Боранды күні қыз өліп, қалтасынан хат табылды.Сүйгенімен бақытты ғұмыр кешті.
Шығармалар
Еңлік-Кебек     
Қозы Көрпеш-Баян сұлу     
Қалың мал     
Қалқаман- Мамыр     
Бақытсыз Жамал     

 

Мағынаны ажырату. «Кубизм стратегиясы»

 

ТапсырмаӘдіс-тәсілТапсырма жауабын толтыр
А) Суреттеп беріңізОбраз жүйесін талда,басты кейіпкерлерді суреттеп беріңіз.Ғайша

Қожаш

Итбай

Тұрлығұл

 

Ә) Салыстырыңыз. Венн диаграммасын толтыр.

 

 

 

 

 

 

 

 

Б)ЗерттеңізТест жұмысын белгілеңіз
І. «Қалың мал» шығармасы қандай үлгіде жазылған?

1. Драма.         2. Проза              3.Поэзия.

ІІ. «Е,Құдай! Менің де тілегімді беріп,байға қолымды жеткізетін күнің бар екен!».   Шығармадағы кімнің сөзі? 1. Тұрлығұл.  2. Итбай      3. Байғазы.

ІІІ. «Қалың мал» романы қай жылы басылды? 1.1910ж.  2.1909ж. 3. 1973ж.

IV. Тұрлығұлға Ғайшаны ұсынған кім?                                                                             1. Итбай-Айсұлу        2. Байғазы-Құреке        3. Әбіш-Қожаш

V.Ғайшаның анасы кім?   1. Жібек        2. Шолпан       3.Ақсұлу

  

    В) Қолданыңыз.Мәтіннен алған үзіндіні рөлде ойнап бер.

 

Г) ТабыңызРоманда қолданылған мақал-мәтелді тапМақал-мәтелді жазыңыз
 

 

 

  

 

 

Ғ) ТалқылаңызПікір айтыңызПікір жазыңыз
 
  1. Ғайшаны Тұрлығұлға берген Итбай қылығына не дер едің?
  2. Сен Итбай орнында болсаң,қандай шешім қабылдар едің?
  3. Ғайша тағдырына кім кінәлі?
 

 

 

Ойтолғаныс сатысы.

  1. Шығармадан алған әсерім (эссе жазу)
  2. Өнерге әркімнің-ақ бар таласы
  3. Өлең шығару.

 

  1. Сабақты қорыту. Мұғалім сөзі.Шығарманы бүгінгі күнмен байланыстыра отырып сөзжұмбақ шешкізу.
  2. V. Үйге тапсырма беру.
  3. VI. Оқушыларды бағалау.